Huomisesta eteenpäin katoan joksikin aikaa maisemista. Maallista tomumajaani leikellään sairaalassa ja sieltä poistetaan ylimääräisiä kasvannaisia. Vaikka mistäs sitä tietää, olisiko sairaalassa Internet-yhteys potilaitten käyttöön... :)
Hindulaisuuden mukaan sairauksilla on usein psykosomaattinen alkuperä. Flunssat sun muut tarttuvat herkästi ihmisiin, jotka tarvitsevat irtiottoa työstä tai koulusta. Länsimainekin lääketiede myöntää, että stressi lisää tartuntavaaraa. Hindulaisuus menee vielä pidemmälle; pahanlaatuisten kasvaimien uskotaan esimerkiksi kumpuavan vihasta, hyvänlaatuisten syvästä surusta.
Terveyttään kannattaa ylläpitää liikunnalla ja ennen kaikkea mielenrauhan hakemisella.
Oletteko te epäilleet, että jollakin sairaudellanne olisi psykosomaattinen yhteys?
Terveys
7
347
Vastaukset
- ava
Toivottavasti kyse ei ole mistään vakavasta.
Pikaista toipumista ja paranemista!- Vaisnava
Kiitoksia kannustavista sanoistanne, Ava ja Esjotes... ei tässä mistään vakavasta ole kysymys, ruumiistani vain poistetaan ainakin yksi hyvänlaatuinen kasvain sun muuta tautini tuomaa törkyä. Ainoa hengenvaara, joka väijyi vielä tänä aamuna näköpiirissäni, oli tylsyyskuolema sairaalassa ;)
Tajusin mahdollisuuteni, kun kävin kirjastossa: kaksi hindin kielen opasta tarttui hihaan :D Olen halunnut oppia hindiä-urdua jo monen vuoden ajan, mutta aina on ollut jotain muuta tekemistä, enkä ole oppinut kuin mitättömät alkeet kieliopista ja pienen keon yksittäisiä sanoja.
Neljän tai viiden päivän lököilyelo varsin virikkeettömässä ympäristössä tarjoaa varmasti erinomaiset puitteet saada vihdoinkin kunnolla kiinni tuosta kielestä, jota voin sitten haastella Suomessa asuvien pakistanilaisten ystävieni kanssa :) Allahu akbar - Jumala on suuri! Hän pelastaa minut asennevammaisuudelta suloisilla sanoillaan.
- esjotes
että paranet pian ja operaatiot onnistuu
- Ande
Palstan kirjoitusten kokonaistaso kyllä laskee, kun et ole mukana, joten toivon pikaista paranemista.
Se on jännä juttu, kuinka länsimainen lääketiede on joutunut viime aikoina tunnustamaan tosiasioita, joita itämaisessa lääketieteessä on tiedetty jo muinoin. Ihminen on kokonaisuus, jota täytyy hoitaa, eikä vain oireita. Onneksi kuitenkin kirurgia on täällä länsimaissa yleensä ottaen paremmalla tasolla:)
Ande - Tellu
Minullahan ei muita olekaan kuin vaivoja ja tauteja; ja kun melkolailla ihan ilman syytä noidannuoli taas änkesi selkään kesken lenkin, en voinut olla miettimättä johtuuko se viime aikojen selkärangattomuudestani. Olen käyttäytynyt tällä foorumilla kaiketi aika rumasti, kun kuvittelin että tarkoitukseni on hyvä: ottaa luulot pois toiselta keskustelijalta. Olkoon hän nyt sitten millainen ja mitä hyvänsä, tärkeintä on pystynkö katsomaan itseäni peilistä.
Herää tietysti kysymys, mitä sitten jos olisin saavuttanut haluamani? Olisiko silloin tajunnut hävetä? Vai onko niin että vain häviäminen saa ihmisen menemään itseensä?
Kun ajattelee vaikkapa miten Suomi ja Japani petrasivat huimaan (joskin materialistiseen) nousuun hävittyään sodassa, ei voi kuin ihmetellä onko ns. voitto aina voitto.
SE voittaa, joka voittaa itsensä. Sellaiselle ei tarvitse kropankaan muistutella että olet väärällä tiellä.- Tellu
Jos sinulla oli myoma, niin käsittääkseni operaatio ei liene kovin riskaabeli. Endometrioosista en niin tiedä, kun ei ole kokemusta (ellei sitten oireista), mutta eiköhän se siitä.
Lykkyä pyttyyn! Ota kaikki irti anestesiasta! ;)
- hagen
minulla todettiin syöpä ja olin jo valmistaunut lähtemään tästä elämästä. sitten kävikin ilmi ettei minulla ollut edes sitä aiemmin todettua syövän esiastetta. Krisna samalla myös puhdisti minut. enemmän asiasta emailissasi.
tule pian takaisin - odotamme!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932215Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751360
- 233826
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591