Tässä seison
en muutakaan voi
pyydän
älä laske
taudinsyömiä vuosirenkaitani
kovettunut kaarnani
johon vuosia sitten
kaiversit nimesi
on yhä paikallaan
latvani
ei vielä ole laho
vaikka neulaset putoilevatkin
tuulten mukana
voin yhä tuntea
sateen viileän kosketuksen
uurteisella pinnallani.
On kevät
linnut visertelevät
ojennetuilla oksillani
jossakin
kaiverretun nimesi alla
sykkii vielä elämää
kuuletko sen
aistitko sen
kevätillan sinisessä
hämärässä...
Vanha puu
8
2064
Vastaukset 8
'Vanha puu' tuotti hyvän runon - hedelmän
Kaunis runo josta pidin- Unreachable
Todella kaunis runo. Toi mieleeni jotkin Juice Leskisen runot, en tiedä tosin miksi. Ehkä runossa vain oli sellainen tunnelma ja ote.
Hienoa kielen käyttöä. :) Pidin. - Kaiho.Mieli
Tiedä sen kauneudesta mutta joskus vanha puukin höpisee, ihan itsekseen. Kiitti kommentistasi!
- Kaiho.Mieli
Unreachable kirjoitti:
Todella kaunis runo. Toi mieleeni jotkin Juice Leskisen runot, en tiedä tosin miksi. Ehkä runossa vain oli sellainen tunnelma ja ote.
Hienoa kielen käyttöä. :) Pidin.Kiva jos pidit, tiedä siitä kielen käytöstäkään,
vanhalla puulla se on vähän kankeaa.
Jos oli jotakin Juicemaista, se oli sitten sattumaa. Kiitti sulle!
- tee.
oli täynnä tunnetta, ajatusta ja elettyä elämää.
Eikä ilmaisu ollut sekavaa puuroa, mikä sekin merkitsee paljon. Mielestäni runossa pitää ehdottomasti olla jokin keskeinen ajatus. Ja sitten taito sanoa. Siis pidin.- Kaiho.Mieli
Tässähän ihan punastuu kommenteista!
Kiitti sulle! :)
- vastattu
hyvä,lämmin ja rauhallinen runo.
- Kaiho-Mieli
Kiitos palautteesta ! En muistanutkaan tätä runoa enää, mutta ... arkiston
uumenistahan näitä tulee joskus yllättäen .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331462- 69917
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290819Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii258700- 69674
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O39625- 32579
- 72564
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51554