Eli ollaan lähdössä vapuksi Jyväskylään
päin,mutta huolisin kanini mukaan.
Ei siinä mitään,mutta onnistuuko aikas lailla
pitkä matka kanin kanssa,kun asun täällä
helsingin tienoilla.
Onko mitään vaaroja? Mitä kanin pitäisi syödä
ennen matkalle menoa? Missä sen pitäisi olla
autossa,boxin kanssa?
Kertokaa kaikki mahdollinen mitä kanin kanssa
matkustamiseen liittyy!
Ja vastatkaa mahdollisimman nopeasti
takaisin,etten mene tekemään mitään tyhmyyksiä.
Matkustaminen kanin kanssa?
6
2555
Vastaukset
- justiina
kanin kans pystyy matkustaa, mut pitää pysähtyä
vähintää parin tunnin välein (niin usein ku
mahollista) ja pitää vaik jossain
leirintäalueella tms. nurmikolla (ei tien
vieressä eikä aukealla)kania valjailla vapaana.
kai kanille annetaan normaalisti ruokaa ennen
matkaa..sen voi kulettaa vaik jos on sellanen
häkki tai sit jossai kissan kuletusboxissa,mut
pitää huolehtia et autoon ei tuu liian kuuma eikä
kania saa jättää yksin autoon koska auto voi
kuumentua ja kani saada
lämpöjalvauksen.mielellään kanin pitäs olla
siellä missä ihmisetki eli penkeillä, mut jos on
esim farmari ni sit se pystyy olee takakontis ku
sinne näkee. kanille on tarjottava vettä matkan
aikana monta kertaa,(häkissä/boxissa ei kannata
pitää juomapulloa tai kuppia ku se voi kaatua ja
juomapullo kastelee turhaan alustat ku se
tiputtaa vettä)matkaeväänä kanilla voi olla vaik
porkkana. matka on kanille varmasti tosi
stressaava, ni matkan jälkee kannattaa laittaa se
rauhottumaan jonneki suhteellisen viileään ja
hiljaiseen paikkaan ihan yksikseen missä sil on
ruokaa ja vettä.- Kani
Tosta oli jo paljon hyötyä!
Kiitos!
P.S Noita vastauksii voi lähettää lisää!
- Nelly
Me oltais lähössä leirintä aluelle nii missä ton kanin häkin ja kanin voi pitää yön yli? Koska jos sen pitää teltassa sillehän voi tulla kylmä ?
- KissafaniKissafani
Nelly// Kannattaa ehkä laittaa oku peitto (Vaikka huopa) Sinne boxiin missä kani on...Minulla ei ole kania,en ole kokeillut mutta saattaa toimia...
- 16+5
Kesällä kani kyllä pärjää ulkona ja sen voi laittaa telttaankin :)
- jessiza1
Elikkä, olisin matkustamassa lentokoneella kanin kanssa venäjälle niin tarviiko olla jotain papereita tai passi, vai miten se toimii ja jos tarvii niin mistä niitää saa ja paljonko se suunnilleen maksaisi, tai jos autolla matkustaisi!!? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345178Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4822446Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271189En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16917Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http5912JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t5832HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei190759Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv36744Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3724- 49690