Laivalla?

seilaaja-

Minkähän yhtiön laivalla mahtaisi päästä amsterdamiin, tai mitä muita vaihtoehtoja on, ellei halua lentää?

Kiitoksia.

5

4644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolintayhtiöiltä

eli, soittele huolintayhtiöihin, voisiko jokin konttilaiva ottaa kyytiin. Matkustajaliikennettä sinne tuskin on.

• ei ehkä se mitä haet

Esimerkiksi jotkut risteilylaivat siirtyvät talvikauden lopuksi Välimereltä Itämerelle, jolloin reitin pääteasemana toimii Amsterdam.

• mummopaha

mene ihmeessä junalla. laivalla tukholmaan ja sieltä junalla tanska ja hollanti. jos hankit interraillipun saat vielä alennuksen laivalipuista.
      junassa tapaa mukavaa väkeä

• sairaseläkeläinen

toi juna maksas Tukholmasta Amsterdamiin,ootko itte menny? Ku haluis vähän vaihteluu ainasen lentokoneessa istumisen sijaan ja näkis vähän muutaki ku lentokoneen siiven,jos junalla menis. Mut en tiiä mistä kattosin mitä tämmönen juna lysti maksas ja onkohan eläkeläisille junamatkasta alennuksia muualla euroopassa,vai koskeeko se vaan Suomen rajojen sisäpuolisia junamatkoja? kiitti etukäteen,jos joku tietää ja viittii vähän näpytellä vastauksia,ku en itte löydä edes paljon se junamatka Tukholmasta Amsterdamiin maksas,niin tumpelo oon tän netin kanssa.

• mummopaha
        sairaseläkeläinen kirjoitti:

toi juna maksas Tukholmasta Amsterdamiin,ootko itte menny? Ku haluis vähän vaihteluu ainasen lentokoneessa istumisen sijaan ja näkis vähän muutaki ku lentokoneen siiven,jos junalla menis. Mut en tiiä mistä kattosin mitä tämmönen juna lysti maksas ja onkohan eläkeläisille junamatkasta alennuksia muualla euroopassa,vai koskeeko se vaan Suomen rajojen sisäpuolisia junamatkoja? kiitti etukäteen,jos joku tietää ja viittii vähän näpytellä vastauksia,ku en itte löydä edes paljon se junamatka Tukholmasta Amsterdamiin maksas,niin tumpelo oon tän netin kanssa.

mene vr:n lippuluukulle kyselemään ja saat kaikki tiedot mitä tarvitset. itse olen lähtenyt tukholmasta yöjunalla ja olin aamulla tanskassa ja sieltä edelleen. vr:ltä saat tiedot myös alennuksista. itse ostin kahden viikon interrailkortin ja sillä sain alennuksen myös laivalipuista. ja sen kanssa voit reissata junalla niin paljon kuin ehdit kahden viikon ajan. hyvää matkaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      171
      4489
    2. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      31
      3241
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      138
      2731
    4. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      25
      2348
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      61
      2215
    6. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1948
    7. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      31
      1730
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      39
      1705
    9. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      70
      1348
    10. Murtautuminen uimahalliin

17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?
      Kiuruvesi
      34
      1191
    Aihe