Minulta simahti katti citikasta eikä uutta saa kuin ranskasta 3 viikon viipeellä.
Löytyiskö sopivaa pönttöä (ehjää) jonka kyljessä on happi tunnistin.
Autoni on BX 19 TRI (monipiste ruisku) ja vuodelta 90
Mistä katti BXään?
4
391
Vastaukset
- vinkkiaa
Noihan niistä suurimman osan on tehnyt.
http://www.ecocat.fi/ ... olla se orkkis eikä sen lambdan reiänkään kyljessä, nythän sinulla on hyvä tilaisuus parantaa lambdan toimintaa entisestään.
Ensinnäkin, minkä tahansa valmistajan tuolle moottorikoolle tarkoitettu ja putken koon suhteen sopiva katti käy.
Toiseksi, lambda toimii sitä paremmin mitä nopeammin se lämpenee, toisin sanoen mitä lähempänä pakosarjaa se on. En muista mikä kierre noissa oli, ei ole hetkeen joutunut vaihtamaan mutta sopivaan paikkaan lähelle pakosarjaa poraat putkeen reiän jonka ympärille hitsaat sopivan mutterin johon kierrät sitten anturin kiinni.- 19 TRI
Eli sen voi (tunnistimen) asentaa itse putkeen, ennen pönttöä?
Toisin sanoen, putkeen reikä, mutteri ja sillä sipuli? 19 TRI kirjoitti:
Eli sen voi (tunnistimen) asentaa itse putkeen, ennen pönttöä?
Toisin sanoen, putkeen reikä, mutteri ja sillä sipuli?Muista kuitenkin, jos sinne alemmas sen asennat niin putken yläpuolelle, pätkäajossa putkeen kondensoituva vesi on anturille myrkkyä ja sen kanssa se ei saa joutua tekemisiin. Kurkkaapa nykyautojen moottiritiloihin missä se anturi on ... monissa tosin on nykyään useampikin, mutta ensimmäinen on lähes välittömästi pakosarjan laipan jälkeen tai jopa itse pakosarjassa. Toinen voi sitten olla lähempänä kattia, mutta tuo ensimmäinen on se pääasiallisesti koneen säätelyn hoitava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku725344Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel342678Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1142260HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1201925Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151869- 1111780
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2731285Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma531244Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.511144- 781067