Oletko saanut

hyvää palvelua

tai ystävällistä hymyä tällä viikolla jossain?

15

2593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äk2524

      Infossa ja Tiimarissa iloiset kassaneidit tänään.

    • Käväsin

      Thai hieronassa. Ja kyllähän nämä eksoottiset ja hyvää palvelu tarjontaa tarjoavat pikku neitokaiset hymylivät.
      Nämä kaunottaret suorastaan kikottivat minua hoidellessaan.
      Eikä siinä vielä kaikki kun otat huomioon minkä nautinnon tuosta palvelusta saa kumpikin osapuoli.
      Ei maha olla monta palvelualan yritystä näillä leveyspiireillä missä saat myös tämän miesarvo tunteen kotiin lähtiessäsi tuskinpa sitä ainakaan Tiimarista lähtiessään saa.
      Täälä kokkolassa valitaan joka vuosi vuodenyrittäjä ihmettelenkin nyt että miksi ei tämmösille kaunottarille löydy sijaa tuommoseen pestiin.??
      Mielestäni ihmiset jotka kärsii kaikenlaisista masennus ogelmista niin lääkärien pitäisi kirjoitta jonkun asteen saate mikä ohjais nämä potilaat noitten suloisten suklaasilmien hellään hoitoon.
      Omalta kohdaltani voin sanoa että kun tein Maanataina tuon arvokkaan reissun niin olen laulanut melkein kaikki Tapio Rautavaaran äänitykset pelkästä ilosta ja hyvin voinnista.

      Ystävällisesti:Salvatore Riina Alias (Totto)

    • työlla ja palkalla

      ei paljoa kyl hymyilytä. Meinaa olla vähän motivaatio hukassa, kun palkka on reilu 7 € tunti muut lisät(joita harvemmin teen). Sitten pitäis jaksaa olla niin häpi häpi asiakkaille, kun ei tuumaa päästä aina edes pienelle kahvitauolle. Musta ei saa mitään hangon keksiä tällä meiningillä. Kyllähän ne normi hymyt, tervehdykset ja kiitokset tulee..eri asia sitten tuleeko niin sydämen pohjalta ;). Tottakai sitä hymyilis ja palvelis tosi mieluusti jos olis oma yritys tai edes reilu 9 euron tuntipalkka ja muuta.

      • jatkuvasti

        Arvostelun kohteena on kassaneidit,kun niissä liikkeissä on muutakin henkilökuntaa jotka palvelevat,kassat tekee todella urakalla töitä palkkakin pitäisi olla sen mukainen.


      • valittaja

        ei oo kyllä tosikaan!


    • zakuza

      Sain hyvää palvelua Pienkone Ketolan liikkeessä.
      "Onko tällä kiire?"
      "no ei" sanoin
      "käykö jos iltapäivällä on valmista?"

      ihan ok paikka

    • Kopelow

      Kävin siis luovuttamassa verta ja kyllä on aina niin hyvä palvelu että... Terveiset vaan tytöille!

      • ainakin on niin

        ihanaa sakkia että:-). Mulla oli vasta 3. kerta viime viikolla, mutta on itsestään selvää että käyn sallitut 4 kertaa vuodessa. Virtasella mulle hymyiltiin tuhat kertaa eilen:-)). Ja...CipCap vai mikä se on se kenkäputiikki? Ja...Koivuhaan Salessa, ja Pihlajan Siwassa. Johan siinä on. Voisko mitenkään olla niin, että tietynlaiseen käytökseen vastataan tietyllä tavalla...? HYmyyn vastataan hymyllä, ystävälliseen käytökseen ystävällisesti. Yksinkertaista....!


    • ärsyttää

      kun työnantajat ei kouluta rauhassa meitä kassatyttöjä, vaan joudutaan sitten noloon ja tosi stressaavaan tilanteeseen jos tulee jotain uusia asioita eteen. Ihan mieluusti tekis kaiken ammattitaidolla ja iloisesti, mutta kun ei ne taidot tule ilman oppeja =/. No toivottavasti jengi ymmärtää, ettei se ole kassatyttöjen vika jos menee välistä kieli solmuun.

    • hyötykäyttöasemalla

      Kokkolan hyötykäyttöasemalla saa tällä hetkellä Kokkolan parasta palvelua! Ja moni on kanssani samaa mieltä.

      • Nizefela

        Kassatyöntekijän arki ei mitään nannaa todellakaan ole, kuormat tulee joka päivä ja ne pitäisi vuoron aikana purkaa ja tehdä sata kymmenen eri asiaa vielä senkin lisäksi. Ja just ku oot saanu hommat hyvin hanskaan ja alotettua jonku pers.. homman, niin tulee sata asiakasta ja kaikki tahtoo heti palvelua.

        Ymmärrättekö, miksi kaikki ei aina ole niin iloisia? :)

        Onneksi meillä halkokarilla on niin mahtava asiakaskunta, ettei huonoa päivää oikeastaan olekaan. Suurin osa ihmisistä on aina niin hyvällä tuulella, että itsellekin tulee hyvä mieli, ja se hymy irtoaa helpommin.

        Ja itse asiakkaana koettua: Hymyile, ja ole kohtelias, niin sulleki hymyillään, ja ollaan kohteliaita.

        Näin kassatädin näkökulmasta :>


    • Anonyymi

      Joku löi minua kun pelastin nurmikkoa

    • Anonyymi

      Olen saanut tällä viikolla,kiitos. Röh röh terveisin aikuinen huumorintajuinen mies

      • Anonyymi

        Juuri tuota tasoa se suomalainen huumori on röh töh ja Prrrt eli pieru ja kakka vitsit ja se, että esitetään vammasta tai mies pukeutuu naiseksi.
        Itse en ole koskaan nauranut esim kummelille tai hirveesti muillekaan suomalaisille sketsi ohjelmille.. taitaa enemmän pyree henkisesti jälkeen jääneisiin toi toisten kulttuurrin ja vaimmaisten pilkkaaminen ja homojen ja transihmisten i pilkkaaminen.
        Itse nauranut hyville mies on tyhmä vitseille .
        Eli se mtyyjä ei nauranut Su jututulle vaan sulle ku luulet olevasi hauska niin ku kaikki boomerit luulee mut ei ole


    • Anonyymi

      Ollakseni aivan rrrehellinen en ole saanut en tällä viikolla enkä vähään aikaan,en kyllä ole saanut oikein kunnon aasikaspalveluakaan paitsi Kokkolan tokmannilla se ihana aasiakaspalvelija neiti eräänä sunnuntaina pelasti päiväni töykeydellään rakastan pisteliäitä naisia muuten:) Ja sitten vielä ettei unohtuisi pohjanmaan poiliiseille minun pitääkin tarjota ne munkkikahvit kun kohdataan tai jos säästän kun kerran poliisikin joutuu säästämään ja ehkä myös irtisanimaan työntekijöitään no se siitä,Eli pohjanmaan poliiseille joko sitten pelkät kahvit tai munkkikahvit ja tälle ei naureta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe