Front Page

Steffo

Hankin uuden tietsikan jossa on tietysti Vista. Asensin frontpagen ja ilmeni ongelma että aina kun yritän laittaa hyperlinkin niin frontpage lakkaa toimimasta. Windows ohjaa automaattisesti update-sivulle josta ei kitenkaan ole mitään apua. Ideoita, vinkkejä ?

2

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näihin ongelmiin helpoin ratkaisu on käyttää jotain toista ohjelmistoa. Etenkin Frontpagen tapauksessa kun tämän kehitys on lopetettu aikoja sitten, että tämän kanssa tuleviin ongelmiin ei ole tulossa mitään apua mistään.

      Nyrkkisääntönä kannattaa pitää se, että käyttää aina sellaisia ohjelmistoja joita edelleen tuetaan ja kehitetään. Silloin säästyy ongelmilta.

      Itse käytään WWW-sivutojen tekemiseen tekstieditoria, ne kun ei lahoa ikinä.. Mutta hiljattain pisti silmiin tämä:

      http://www.mozilla.fi/wiki/Nvu

      Kokeile olisiko vaikka siitä johonkin. On aika uusi ohjelmisto, että enpäs tiedä onko siinä kuinka paljon lastentauteja.

      • Mobiili-Matti

        Erityisesti tuon "Nvu-sivuja Internetissä" -sivun kautta löytyvät näytteet ilahduttivat minua, koska niitä voi lukea vaivattomasti myös kännyköiden Web-selaimilla! Pikaisen selailun tuloksena en havainnut mitään suurempia ongelmia.

        Vertailun vuoksi, yritäpäs lukea kännykän selaimella Frontpagella yms. "kalliilla ja raskailla" web-editoreilla tehtyjä sivuja. Joskus se onnistuu, usein ei. En kommentoi, onko vika kännyköiden selaimissa vai Frontpagessa, mutta olen kuullut monenlaisia tulkintoja Frontpagen HTML-yhteensopivuudesta (tässä HTML:llä tarkoitan W3C:n ja OASISin suosituksittelemia). Raskaasti toimivilla nettisivuilta olen löytänyt kaikenlaisia "kelloja ja kilkattimia" - jos niiden tekeminen on NVu:lla jonkin verran vaikeampaa, sen katson vain pelkäksi eduksi.

        Faktat paremmin tuntevat, kommentoikaapa. Esitin tässä vain sen mitä henkilökohtaisesti olen havainnut kännykällä selaillessani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9303
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      43
      2737
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2503
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1350
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe