paljonko 40 lirtanen terra maksaa enintään? Olisin hankkimassa 2 kotiloa ;)
TERRA
netu96
5
572
Vastaukset
- kaivaraani
...maksa ja niitähän saa puoli-ilmaiseksi käytettynä. Minulla olis täällä Kuopiossa sellainen, mutta 70-litrainen. Hp. 25 e.
[email protected] - akuttaja
Sori jos tungen väliin, mut kannattaa tsekata mun kotsarit ne löytyy www.webbisivu.com/aksulaakso. Siellä on paljon aksu juttuja!
- .......
liian pieni tuo 40l kahelle, ne kasvaa isoiksi! itelläni oli 80l kahella ja seki oli pieni niille..
- .... älä puhu paskaa
40l riittää vallan mainiosti. Lopeta tuo vitun peeloilu foorumeilla kun et mistään mitään tiedä.
- janina
mun muoviterra (20litraa) maksoi 20 euroo. oikeet lasiset voi maksaa ihan hirveesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait803422Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41314Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani41091- 261076
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68810Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es44772Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60744Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä45739Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t29693Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4677