Hei..
Mielenkiinnosta kyselen että minkä tason ammattilaisen kelpuuttaa korkeakoulun käynyt itsellensä kumppaniksi. Kokemuksesta tiedän että koulutuksella on merkitystä parinvalinnassa aika usein..eli siis toistaiseksi vain amiksen käyneenä mutta kehityskelpoisena yksilönä xD olisiko minusta arkkitehdille vaimoksi...vai odottelenko kosintaa kunnes saan korkeamman tittelin?:D
Arkkitehdille
2
537
Vastaukset
- DI vm09
:D No huh-huh!
Itse ainakin olen kiinnostunut ihmisistä, en tutkintotodistuksista. Toki on todennäköistä, että jutunaiheita löytyy helpommin, jos molemmilla on sinnepäin saman tasoinen koulutustausta. Tai sitten ei. On paljon jonkin korkeakoulututkinnon suorittaneita, joiden yleissivistyksen tasoa ei voi kehua ja vastaavasti paljon ammattikoulupohjaisia, joilla on kuitenkin esimerkiksi laaja yleissivistys.
Jos olet etsimässä ns. bounty husbandia, jonka tuloilla ja "statuksella" elää, niin itse kyllä kiertäisin sinut kaukaa ;) Jos et, niin en ymmärrä kysymystäsi alunperinkään. - walter de raksa
Arkkitehtimiehet ovat itse asiassa varsin heterogeeninen porukka. Ja persoja naisille. Jos haluat pokata miespuolisen arkkitehtiopiskelijan, kannattaa hankkiutua arkkitehtiopiskelijoitten bileisiin.
Pukeutumistyylin osalta ne saattavat vältellä jakkupukunaisia. Mustat vaatteet päälle ja jotain oranssia koristeeksi niin täydestä menee.
Jos toteutat oikeasti tuon osion niin olet jo vahvoilla. Muista että arkkitehtiopiskelijat pyörivät hyvin miesvaltaisessa oppilaitoksessa, vaikka omalla osastolla onkin naisia. Sinut on jo huomattu.
Bileissä sinun pitää työntyä johonkin miesporukkaan, joka keskustelee harjoitustöistä. Kuuntele kärsivällisesti 10 minuuttia. Heput kyllä puhuvat keskenään ja omakehu kovenee, mutta ne miettivät jo kuumeisesti miten avaisivat keskustelun tyylikkäästi ja tehden vaikutuksen samalla niihin muihin kolleihin.
Eli valmistaudu siihen että ne porukassa voivat töksäyttää mitä tahansa älytöntä.
(Yhteisten keskustelunaiheittein hankkimiseksi
ala harrastaa taiteita. Kansalaisopiston taidehissa- ja kuvataidekerhoon kiiruusti. Tosin ei tarvitse itse kertoa harrastuksistaan juuri mitään, ne hoitavat puhumisen kun vetää oikeasta narusta).
Kysy vaikka mitä mieltä hän itse on ... (postmodernismista/tasakatosta/lasiseinäisistä toimistorakennuksista/ruotsalaisesta arkkitehtuurista).
Johan lähtee. Bileet alkavat syksyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418