Prosessori täysillä

Ronne

Jostain kumman syystä Skype soiton ajaksi prosessori
lyö piikkiin, eli menee täysille, ja puhelu ei toimi. Muuten tietokone pelaa ihan normaalisti.
Mulla on Googlen desktop, josta näkyy, mitä koneessa tapahtuu.
Omituinen vika joka tapauksessa.

6

684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ominaisuus

Ranskan julkiset virastot ovat myös antaneet ohjeen, joka kieltää Skypen käytön, koska sen toimintaperiaatteet ja salausjärjestelmä jättävät periaatteellisen tietoturva-aukon ja koska ko. ohjelma voi välillä kuormittaa verkkoyhteyksiä tavattomasti, koska jokainen käyttäjä toimii tietyissä tilanteissa verkon solmukohtana välittäen muiden liikennettä eteenpäin vertaisverkossa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Skype

• Ronne

Kiitos linkistä. Tuo jo jossain määrin selvitti
        asiaa. Toi mun prossu saattaa olla sen verran nafti,
        että se menee tukkoon, jos liikennettä on tarpeeksi
        paljon. Tulikettu syö myös paukkuja, etenkin jos useampi ikkuna on auki.

• on moneksi
        Ronne kirjoitti:

Kiitos linkistä. Tuo jo jossain määrin selvitti
        asiaa. Toi mun prossu saattaa olla sen verran nafti,
        että se menee tukkoon, jos liikennettä on tarpeeksi
        paljon. Tulikettu syö myös paukkuja, etenkin jos useampi ikkuna on auki.

Skypelle on parempia ja monin verroin halvempia vaihtoehtoja.Suosittelen tutustumista ihan vaikka oman koneen toiminnan ja turvallisuuden kannalta!

• Ronne
        on moneksi kirjoitti:

Skypelle on parempia ja monin verroin halvempia vaihtoehtoja.Suosittelen tutustumista ihan vaikka oman koneen toiminnan ja turvallisuuden kannalta!

Itseasiassa en oikein tunne näitä muita vaihtoehtoja. Mitä kannattaisi kokeilla?

• tässä alkua
        Ronne kirjoitti:

Itseasiassa en oikein tunne näitä muita vaihtoehtoja. Mitä kannattaisi kokeilla?

http://www.myvoipprovider.com/Free_VoIP/

• Ronne
        tässä alkua kirjoitti:

http://www.myvoipprovider.com/Free_VoIP/

Valinnanvaraa tuntuu tosiaan olevan. Täytyypä perehtyä tarkemmin. Jostain syystä tuo Skype vain tuntuu olevan se parhaiten "markkinoitu"
        Kiitoksia vaan vinkistä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      81
      4081
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      116
      3597
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      83
      3393
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      39
      2819
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      125
      1683
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1536
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      14
      1191
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1174
    9. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1144
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1130
    Aihe