Mikähän hitto siinä on, kun ei kyseisen sivun kuvat aukea Firefoxilla? Asetuksissa on, että lataa kuvat, enkä ole tehnyt mitään poikkeuksiakaan. Explorerilla em. sivun kuvat kyllä näkyy.
Sama vaiva joillakin videosivustoilla: Explorer ok, firefoxilla ei toimi.
Vaikka olikin hieman provosoiva toi nettiosoite, niin vastailkaa, jos osaatte auttaa.
www.alastonsuomi.com
8
17945
Vastaukset
- tumputtajalle
Kirjoita osoiteriville about:cache
Filter-kohtaan referer
Alapuolelle jää tällainen:
network.http.sendRefererHeader
Valitse se ja oikealla napilla modify, vaihda sen arvoksi 2.
Ei muuta. Sitten vain se about:configin välilehti kiinni ja alastonsuomeen surfailemaan.- sama ongelma
mulla on sama ongelma mutta mulla ei auita toi temppu kuin hetken toi sama arvo löytyy mullakin ja arvona on 0, mutta jos minä laitan sen arvoksi 2 niin silloin sivut toimivat normaalisti kunnes suljen ton about:config välilehden jolloin selain muuttaa sen arvoksi automaattisesti 0. onko kenelläkään tietoa että miksi se tekee noin.
- 7x7 ->
sama ongelma kirjoitti:
mulla on sama ongelma mutta mulla ei auita toi temppu kuin hetken toi sama arvo löytyy mullakin ja arvona on 0, mutta jos minä laitan sen arvoksi 2 niin silloin sivut toimivat normaalisti kunnes suljen ton about:config välilehden jolloin selain muuttaa sen arvoksi automaattisesti 0. onko kenelläkään tietoa että miksi se tekee noin.
Elämä!
- Milffi
Ehkäpä pomosi on kyllästynyt "tumputteluusi" työaikana ja laittanut jonkin eston Firefoxiin mutta unohtanut tehdä saman IE:lle.
- lämmin sydän
044-0303745.Haluaisin notkean-sporttisen naisen joka haluaa lapsia ja nauttii koti-illoista,tanssimisesta,retkeilystä,saunomisesta,nauttii elämän pikkuasioista ja antaa sydämmensä kokonaan [email protected] 37-v.178cm 85kg rist vaaka,savuton,aika raitis,lapsista unelmoiva!
- Henrik Wlzuipz
Upuntu Operalla (Firefoxilla ei näy) ja www.pillu-kuvia.com/ ja eikun runkkaamaan!
- fghiklöä
onko sulla WOT päällä tms estoja asennettuna
- wtfetc
What do you say? Wottia en oo nähnykkää, nmikä se on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211240
- 113951
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus274683- 42680
- 15610
- 59597
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38495- 36491
- 59485
- 54470