DVR videovalvonta ohjelma?

S3K

Niin. Tarkoitus on tehdä PC:stä tallentava kameravalvonta systeemi. Mutta ohjelma puuttuu.
Jos tiedätte hyvän niin ehdottakaa. Ei ole muuten kyse web/ip kameroista vaan IR ccd kameroista jotka tulee DVR korttiin kiinni.

16

2909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä?
      • S3K

Eo tuo nyt ollut ihan mitä olin ajatellut.
        Oli vähän vaikea selkoiset sivut.

Mutta pitää täsmentää ettei ole tarkoitus tehdä valvonta kamera systeemiä, web/ip kameroilla vaan on jo hankittuna IR CCD kameroita jotka tulevat koneen DVR korttiin kiinni.

Eli lisää ehdotuksia tulemaan.

• jaahas.
        S3K kirjoitti:

Eo tuo nyt ollut ihan mitä olin ajatellut.
        Oli vähän vaikea selkoiset sivut.

Mutta pitää täsmentää ettei ole tarkoitus tehdä valvonta kamera systeemiä, web/ip kameroilla vaan on jo hankittuna IR CCD kameroita jotka tulevat koneen DVR korttiin kiinni.

Eli lisää ehdotuksia tulemaan.

>...ollut ihan mitä olin ajatellut.

No kerrortko MITÄ olit ajatellut jos tuo ei muka vastaa tarpeitasi täydellisesti?

>...ettei ole tarkoitus tehdä valvonta kamera systeemiä, web/ip kameroilla...

No nehän ovatkin nykypäivän videovalvonnassa vielä vähemmistönä, jonkinlaisia poikkeuksia. Toki Motion pelaa myös niiden kanssa.

• S3K
        jaahas. kirjoitti:

No kerrortko MITÄ olit ajatellut jos tuo ei muka vastaa tarpeitasi täydellisesti?

No nehän ovatkin nykypäivän videovalvonnassa vielä vähemmistönä, jonkinlaisia poikkeuksia. Toki Motion pelaa myös niiden kanssa.

Itse olin ajatellut jotain tämän tyyppistä

http://www.siitek.com/products.php?id=19&catid=7&offset=

Eli vastaavanlaista ohjelmaa joka tulee tommoisen kortin mukana.
        Käyttöliitymä pitäisi olla selkeä ja siitä tulisi nähdä 4 kameran kuvaa yhtäaikaa.

Mutta täytyypä perehtyä suosittelemaasi ohjelmaan tarkemmin. On vaan niin oudon näköiset sivut sillä että ei oikein ota tolkkua. Download osassa en nähnyt zip. tai exe. tiedostoa josta ohjelman voisi asentaa.

• ei ole
        S3K kirjoitti:

Itse olin ajatellut jotain tämän tyyppistä

http://www.siitek.com/products.php?id=19&catid=7&offset=

Eli vastaavanlaista ohjelmaa joka tulee tommoisen kortin mukana.
        Käyttöliitymä pitäisi olla selkeä ja siitä tulisi nähdä 4 kameran kuvaa yhtäaikaa.

Mutta täytyypä perehtyä suosittelemaasi ohjelmaan tarkemmin. On vaan niin oudon näköiset sivut sillä että ei oikein ota tolkkua. Download osassa en nähnyt zip. tai exe. tiedostoa josta ohjelman voisi asentaa.

>...ohjelmaa joka tulee tommoisen kortin mukana.

Onko siinä jotain vikaa vai miksi haluat toisen?

>...en nähnyt zip. tai exe. tiedostoa josta ohjelman voisi asentaa

Ei taida löytyä Motionia Windowsille. :(

• S3K
        jaahas. kirjoitti:

No nyt oon tutustunut sivuihin.
        Ei ainuttakaan kuvaa, Ei auennut mulle mitä ohjelmaa edes tyrkytettiin, epämääräistä tekstia siellä sun täällä ja ladattavaksi on vain rpm. tiedosto.

Eli hieman parempiaa saitteja.

• sitten
        S3K kirjoitti:

Ei ainuttakaan kuvaa, Ei auennut mulle mitä ohjelmaa edes tyrkytettiin, epämääräistä tekstia siellä sun täällä ja ladattavaksi on vain rpm. tiedosto.

>...ladattavaksi on vain rpm. tiedosto.
        >Eli hieman parempiaa saitteja.

Asia ei tietenkään minulle kuulu mutta vaihtoehto on tietysti se että sinä otat käyttöösi paremman käyttöjärjestelmän. ;)

• valvoja69
        sitten kirjoitti:

>...ladattavaksi on vain rpm. tiedosto.
        >Eli hieman parempiaa saitteja.

Asia ei tietenkään minulle kuulu mutta vaihtoehto on tietysti se että sinä otat käyttöösi paremman käyttöjärjestelmän. ;)

Windows 7 on kaikista parhain, ota sellanen! Ei mitään linux paskaa!

• S3K kirjoitti:

Niin? Mikset asentanut sitä sitten ja katsonut millainen on?

• valvoja69 kirjoitti:

Windows 7 on kaikista parhain, ota sellanen! Ei mitään linux paskaa!

Hassuja puhut. Ei videovalvontajärjestelmiä yleensä millään Windowsilla tietenkään käytetä ja ohjelmiakin on niukasti. Parasta olla sitten ilman jos ei kelpaa!

• Saratov

.. ole löytänyt, kysy Alnet ohjelmistoa. voit katsella ja ohjata järjestelmää myös etänä ja vaikkapa kännyllä. katso http://ksh-valvonta.fi/uutiset.php
      maahantuojakin löytyy, jovacom

• S3K

ajattelin jos löytyisi ilmaisia ohjelmia, joita ei tunnu olevan.
        Niinkai se menee ettei mitään hyvää saa ilmaiseksi, jos kerta siitä joku suostuu maksamaan.
        Mutta täytyypä rueta kahtoo jotai maksullisia.
        Valvonta kortin mukana tuli ohjelma, mutta se on aika karu. JMK tais olla sen nimi tai valmistaja, mutta joku japanilainen kuitenkin.

• Saratov
        S3K kirjoitti:

Niinkai se menee ettei mitään hyvää saa ilmaiseksi, jos kerta siitä joku suostuu maksamaan.
        Valvonta kortin mukana tuli ohjelma, mutta se on aika karu. JMK tais olla sen nimi tai valmistaja, mutta joku japanilainen kuitenkin.

on.. ne on hiukka sellaisia ne ilmaiset.
        mut jos ostat esim Trednet IP cmeran, saat ilmaisen, ihan OK ohjelman mukaan. tais olla coolpower maahantuojana. www.cps.fi, "tietotekiikka osasto" taisin nähdä jossain muuuallakin.. kenties sama kuin Alnetin maahantuojakin

• S3K kirjoitti:

Videovalvontaohjelma nyt on niitä joihin yrityskäyttöönkin sopivat softat saa maksutta, kuten vaikka ZoneMinder: http://www.zoneminder.com/

• 22
    • ZoneMinder toimii ainakin USB ja IP kameroilla, IP kameroita noissa yleensäkin käytetään mutta DVR kortista en osaa sanoa. Kätevimmin tuota käyttää varmaan jollain Ubuntu LTS Serverillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1691
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1372
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      972
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      65
      826
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      78
      816
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe