Hintataso?

Eilat on my mind...

Minkälainen hintataso on israelissa/eilatissa? Paljonko maksaa ravintelissa esim. pihvi/salaatti/jälkiruoka? Tässä just suunnitellaan, minne ois rahaa lähtee...
Toinen juttu vielä - jos haluais käydä Petrassa, kannattaako ottaa retki aurinkomatkojen kautta vai uskaltaako paikallisten matkajärjestäjien mukaan? Paljonko paikallisilla reissut maksaa sinne?
Kiitos vastauksista jo etukäteen. :)

2

1853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin suurinpiirtein

      on samaa luokkaa kuin Suomessa. Noista ravintola ja muista yksityiskohdista en niin tarkkaa osaa sanoa. Taksit mielestäni halvempia kuin kotosuomessa. Siis jos varaa elää ja olla Suomessa niin kyllä voipi matkustaa Israeliin/Eilattiin. Israel on luotettava maa josko jotakin retkiä tai muita palveluja haluaa. Toki Aurinkomatkojen kautta otettuna ei mene enää aikaa siellä suunnitteluun ja miettimiseen. Ainakin Lomamatkoilla on suomalainen opas Eilatissa niin että paikanpäällä saa varmasti lisäinfoa asiasta jos haluaa paikallisia käyttää.
      Itse Eilatissa käyneenä suosittelnn lämpimästi paikkaa. Siisti ja turvallinen. Hyvää matkaa!!!!!!!!

    • jo-el

      kuukausi sitten Israelista palaneena voin sanoa, että hintataso oli selvästi halvempi ruuan ja taksin suhteen. Yöpyminen ehkä samaa tasoa. Vaatteet jnkv halvemmat. Pääsymaksut halvat. Kirjat halpoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1659
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1461
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1129
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1091
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1082
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      991
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      950
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      944
    Aihe