Jotkut ihmiset haluavat kokeilla Magiaa, ja minä tein tyhmästi kyselläkseen tiettyjä Magiastaan (kirjoitin tätä asiaa kuukausi sitten). Voodoo-nukke ei ole mikään leikin asiaa. Vaikka äitini ei usko Magia-asiaa, niin minä ainakin haluan uskoa Magiaa. Mutta täytyy olla varovainen näissä asioissa. Jos joku käyttää Magiaa vaikkapa käyttämällä Voodoo-nukke vihamiehilleen, niin ihmiset tuntevat kovia kipuja ja ihmettelevät, miksi tällaisia tapahtuu. Silloin agentit tutkivat tilanteita ja ovat varmasti kiinnostuneet paranormaaliin ilmiöihin. Silloin olemme erittäin pahassa pulassa. OLKAA SIIS VAROVAISIA!
VAROKAA!
6
1097
Vastaukset
- voutise sepi
Olen samaa mieltä. Tässä vielä varoittava video voodoon vaaroista:
http://youtube.com/watch?v=RSsJ19sy3JI- Devil_Clown
Minä en tajua tässä videopätkässä ollenkaan. Voisitko selittää tämän tarkemmin? O_o
- Devil_Clown
Magiasta voi olla ehkä hyötyä, mutta niissä voi olla myös haittaa. Jos sellaiseen käyttää, edes Voodoo-nuken käytön yhdellä tai parilla nukella hyökkäyksellään, tekijä voi tulla ahneeksi ja vallanhimoisiksi!
- Noidan Tytär
et pitäiskö kokeilla sitä nukkemagiaa kun on yks ahdistelijatyyppi joka tulee aina lähes iholle kiinni ja tulisikin jos en olis silloin niin pirun äkäinen. Työntäisin sille nukelle neulan muniin ja perseeseen, niin paljon ottaa pattiin kun asuu useiden kilometrien päässä ja kävelee tästä ohi edestakaisin sekä tulee pakosti "tervehtimään" vaikka en halua olla missään tekemisissä kyseisen tyypin kanssa.
Eli, aina kun tyyppi kävelisi ohi, ottaisin nuken ja neulan...- noidan pojanpojan kaima
kyllä! sitten voisit ottaa taikinapallon ja tunkea sen perseeseesi ja näin pysäyttää kuun liikkeen!
- Noidan Tytär
noidan pojanpojan kaima kirjoitti:
kyllä! sitten voisit ottaa taikinapallon ja tunkea sen perseeseesi ja näin pysäyttää kuun liikkeen!
syödä vaikka pääsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1095015Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744291587- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181054Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836