Kaupungissamme on 3 luterilaista seurakuntaa jotka on rajattu maantieteellisesti. Mies kuuluu kirkkoon ja on muuttanut toisen seurakunnan alueelta toiselle niin onko seurakunta silloin muuttunut vai kuuluuko sen alueen seurakuntaan johon kuului syntyessään?
Seurakunta asuinpaikan mukaan?
4
695
Vastaukset
Kyllä seurakunta voi muuttua, siitä kyllä tiedotetaan postitse
- wfefede
Olen muuttanut ja asunut Suomessakin useilla eri paikkakunnilla ja useissa eri kaupunginosissa. Yhden kerran on asiasta tiedotettu postitse tai muutenkaan. Eipä silti, että kiinnostaisi, se jäi vaan mieleen.
wfefede kirjoitti:
Olen muuttanut ja asunut Suomessakin useilla eri paikkakunnilla ja useissa eri kaupunginosissa. Yhden kerran on asiasta tiedotettu postitse tai muutenkaan. Eipä silti, että kiinnostaisi, se jäi vaan mieleen.
Eli kannattaa sitten varmaan kysellä seurakunnalta, mikäli asia on tärkeä. Itse olen aina saanut ilmoituksen. Tietty riippuu varmaan seurakunnasta ja asuinpaikasta.
- ihmisten...
yleistieto oikeasti näin huono :-O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389