Tunisian dinaarin kurssi?

Lila

Hei kaikki,

voisiko joku ystävällisesti laittaa tänne vielä, että mikä dinaarin kurssi on tällä hetkellä? Eli 1 dinaari on kuinka monta euroa?

T: Huomenna matkaan lähtevä

10

3926

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lila

Niin ja tarvitseeko matkaan adapteria?

• jusikk

forexilta löytyy valuuttakurssit ja laskurit

ja ei tarvi adapteria

• ainakaan
        jusikk kirjoitti:

forexilta löytyy valuuttakurssit ja laskurit

ja ei tarvi adapteria

löytänyt kyseistä kurssia Forexilta. Ilmeisesti koska suljettu valuutta vai olenko aivan sokea kun ei listalla näy?

• sivuilla
        ainakaan kirjoitti:

löytänyt kyseistä kurssia Forexilta. Ilmeisesti koska suljettu valuutta vai olenko aivan sokea kun ei listalla näy?

1,8304 tänään.

• Jukizuki

ko sul netti o ni saat tarkan kusrssin kun vaan viittit katsoa.... ja adapteriin katso vastaus aikaisemmista keskusteluista,, tai koit vaik googlesta

• kurssi

itse ku olin Soussessa pari viikkoa sitten, kurssi oli n. 1.79-1.80. Yllättävää oli, että hotellissa oli yleensä parhaimmat kurssit. Ja yksi dinaari on n. 57snt. Adapteria ei tarvita.

ja kyllä, se on suljettu valuutta, joten Tunisiasta lähtiessäsi sitä saa olla (oppaan mukaan) ainoastaan parin dinaarin arvosta enää itsellä..

• herkkutati
        kurssi kirjoitti:

itse ku olin Soussessa pari viikkoa sitten, kurssi oli n. 1.79-1.80. Yllättävää oli, että hotellissa oli yleensä parhaimmat kurssit. Ja yksi dinaari on n. 57snt. Adapteria ei tarvita.

ja kyllä, se on suljettu valuutta, joten Tunisiasta lähtiessäsi sitä saa olla (oppaan mukaan) ainoastaan parin dinaarin arvosta enää itsellä..

yksi dinaari oli noin 0.60 euroa.tulin sieltä tänäaamuna ja siellä oli eilen 35 lämmintä ja koko viikoksi luvattu samallaista joten kuumaa on!adapteria en ainakaan minä tarvinnut hotellissa.ihana paikka,suosittelen!

• ///////
        kurssi kirjoitti:

Aivan oikein, dinaareja ei saa tuoda maasta pois kuin pari kolikkoa.
        Ja lentokentällähän voi rahat vaihtaa takaisin euroihin, hotellit eivät yleensä vaihda. Kolikkoja tosin ei vaihdeta takaisin euroiksi, että kolikot kannattaa laittaa hyötykäyttöön :)

• matkan jo tehnyt

1 euro on 1,4 dinaaria eli 14 dinaaria on 10 ekeä. Eli 1 dinaari on 0,7 euroa, näin sen koimme matkalla ollessamme. Hinnat tosin turistikeskusten ulkopuolella ovat sitten jotain muuta eli kurssi paranee.

• Sukulaisiakin siellä

Niistä turistipaikkojen ulkopuolisista kohteista voin vain suositella Djebeniaa (Sfaxin pohjoispuolella, ihana pikkukylä) kysykää Riadin (benaissa) kebaberiaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      419
      1861
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      150
      1207
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      90
      1131
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      111
      1110
    5. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      67
      1103
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      168
      937
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      773
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      689
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      664
    Aihe