Hei kaikki,
voisiko joku ystävällisesti laittaa tänne vielä, että mikä dinaarin kurssi on tällä hetkellä? Eli 1 dinaari on kuinka monta euroa?
T: Huomenna matkaan lähtevä
Tunisian dinaarin kurssi?
10
3871
Vastaukset
- Lila
Niin ja tarvitseeko matkaan adapteria?
- jusikk
forexilta löytyy valuuttakurssit ja laskurit
ja ei tarvi adapteria - ainakaan
jusikk kirjoitti:
forexilta löytyy valuuttakurssit ja laskurit
ja ei tarvi adapterialöytänyt kyseistä kurssia Forexilta. Ilmeisesti koska suljettu valuutta vai olenko aivan sokea kun ei listalla näy?
- sivuilla
ainakaan kirjoitti:
löytänyt kyseistä kurssia Forexilta. Ilmeisesti koska suljettu valuutta vai olenko aivan sokea kun ei listalla näy?
1,8304 tänään.
- Jukizuki
ko sul netti o ni saat tarkan kusrssin kun vaan viittit katsoa.... ja adapteriin katso vastaus aikaisemmista keskusteluista,, tai koit vaik googlesta
- kurssi
itse ku olin Soussessa pari viikkoa sitten, kurssi oli n. 1.79-1.80. Yllättävää oli, että hotellissa oli yleensä parhaimmat kurssit. Ja yksi dinaari on n. 57snt. Adapteria ei tarvita.
ja kyllä, se on suljettu valuutta, joten Tunisiasta lähtiessäsi sitä saa olla (oppaan mukaan) ainoastaan parin dinaarin arvosta enää itsellä.. - herkkutati
kurssi kirjoitti:
itse ku olin Soussessa pari viikkoa sitten, kurssi oli n. 1.79-1.80. Yllättävää oli, että hotellissa oli yleensä parhaimmat kurssit. Ja yksi dinaari on n. 57snt. Adapteria ei tarvita.
ja kyllä, se on suljettu valuutta, joten Tunisiasta lähtiessäsi sitä saa olla (oppaan mukaan) ainoastaan parin dinaarin arvosta enää itsellä..yksi dinaari oli noin 0.60 euroa.tulin sieltä tänäaamuna ja siellä oli eilen 35 lämmintä ja koko viikoksi luvattu samallaista joten kuumaa on!adapteria en ainakaan minä tarvinnut hotellissa.ihana paikka,suosittelen!
- ///////
kurssi kirjoitti:
ja kyllä, se on suljettu valuutta, joten Tunisiasta lähtiessäsi sitä saa olla (oppaan mukaan) ainoastaan parin dinaarin arvosta enää itsellä..Aivan oikein, dinaareja ei saa tuoda maasta pois kuin pari kolikkoa.
Ja lentokentällähän voi rahat vaihtaa takaisin euroihin, hotellit eivät yleensä vaihda. Kolikkoja tosin ei vaihdeta takaisin euroiksi, että kolikot kannattaa laittaa hyötykäyttöön :)
- matkan jo tehnyt
1 euro on 1,4 dinaaria eli 14 dinaaria on 10 ekeä. Eli 1 dinaari on 0,7 euroa, näin sen koimme matkalla ollessamme. Hinnat tosin turistikeskusten ulkopuolella ovat sitten jotain muuta eli kurssi paranee.
- Sukulaisiakin siellä
Niistä turistipaikkojen ulkopuolisista kohteista voin vain suositella Djebeniaa (Sfaxin pohjoispuolella, ihana pikkukylä) kysykää Riadin (benaissa) kebaberiaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897886
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes974205- 682712
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se751722Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.4001661- 641528
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201496Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171151Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841078Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791070