kävin tuossa tilaamassa. Kellään kokemuksia näistä? Ostinko laatuskootterin vai laitoinko rahani kankkulan kaivoon?
Helkama
8
1878
Vastaukset
- on ihmeiden maa
sitä se on.
- sc_1
No, itellä on ollut jo reilu vuoden ja hyvinhän tämä toimii. Ja mitä olen muuten kuullut niin saman laisia kokemuksia. Eli Kiinassahan se on tehty mut voin väittää että parhaimmasta päästä.
- pettynyt
Helkama skootteri on umpikiinalainen huatian,tyttärellä on kyseinen skootteri ja on surkee peli,ei pääse edes huollon väliä ettei renais,variaattori kiljuu kuin sikaa tapettais eikä kulje kuin kolmeekymppiä,takuu on voimassa mutta maahantuoja ei korvaa korjauksia kun kyseessä on muka kuluva osa,mopolla on nyt ajettu 1800km ja valmis kaatopaikalle.Myös katteet hajoilee tosi herkästi.Peru kauppa ja osta oikea mopo.T:Pettynyt
- Symisti
Uudessa TM.ssä on vertailussa nuo kiinalaiset.
Helkama on saanut huikeat kaksi tähteä.
En suosittele kyllä helkamaa tosin ei oma kohtaista kokemusta.
Itse ajelen symillä ja huolettomia kilometrejä takana nyt n.2800 - sc_1
Symisti kirjoitti:
Itse ajelen symillä ja huolettomia kilometrejä takana nyt n.2800veikkaan että niisä on sitten laatueroja koska muutaman tietämäni toimii ainakin tosi hienosti. Variaattorin hihna mullakin meni vaihtoon n. 3000km kohdalla.
- SC_1
Symisti kirjoitti:
Itse ajelen symillä ja huolettomia kilometrejä takana nyt n.2800no ei sym sen paremmin pärjänny. Sijat 2-5 on makuasioita kuten lehdes kirjotettiin. Kymco voitti ja Solifer hävis muut samalla viivalla. Helkaman heikkouksena oli tehottomuus. Ite nostin neulaa ja menee tosi hyvin.
- kizki
SC_1 kirjoitti:
no ei sym sen paremmin pärjänny. Sijat 2-5 on makuasioita kuten lehdes kirjotettiin. Kymco voitti ja Solifer hävis muut samalla viivalla. Helkaman heikkouksena oli tehottomuus. Ite nostin neulaa ja menee tosi hyvin.
Ollut vuoden aikan 7 viikkoa huollossa ja huomenna lähtee taas. Tänään olin lähtemässä liikkeelle, ei käynnistynyt sähköstartista. Ei inahtanutkaan ja polkaisin käyntiin. Kun saavuin kotiin ja sammutin, niin lähti sähköllä käyntiin, mutta lamput ei toiminut. Etulampun suojaan sulanut reikä. Sähköt ei näköjään oikein pelaa.
- hakfhk
Symisti kirjoitti:
Itse ajelen symillä ja huolettomia kilometrejä takana nyt n.2800Olen itse etsimässä itselleni skootteria ja olen hyvin kiinnostunut helkamasta juuri netistä lukemani skootteri vertailun takia. Vertailussa oli kuusi skootteria. Kaksi 2-tahtista ja neljä 4-tahtista. Vertailussa olivat seuraavat mopot: Daelim S-five, Helkama SC2, Kymco agility fat 50, Sachs Speedforce 50, Solifer Speed ja Sym Orbit 50. Edellisistä mopoista kymco pärjäsi ehkä parhaiten sitten tulivat helkama ja sym. Daelim ja Sachs eivät pärjänneet melkein ollenkaan. Lopussa vielä oli kirjoitettu "Helkaman tilanne ei ole läheskään niin toivoton." Joten ainakin luulisin, että helkama on hyvä skootteri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793