Hyvä tanssimatto ?

Huhhelihei.

Olen nyt vihdoin ja viimein päättänyt ostaa itselleni tanssimaton, mutta en oikein tiedä mikä olisi hyvä. Sillä aikaisempaa kokemusta tanssimatoista minulla ei ole ollenkaan.

Heti ensimmäisenä silmään iski polarpanda.comin
PS Deluxe-tanssimatto, jonka väitetään olevan markkinoiden paras ''pehmeä'' tanssimatto.
Hintakaan ei ole paha vain semmoiset 25 euroa.
Ainakin se näyttää ja kuulostaa hyvältä, mutta onko sittenkään niin hyvä kuin väitetään ?

http://www.polarpanda.com/store/product_info.php?products_id=607

Toinen olen ajatellut on tämmöinen paketti joka sisältää Dance stage - Supernova -pelin ja Konamin alkuperäisen tanssimaton. Peli ainakin kuulostaa hyvältä, mutta onko tuo tanssimatto minkään tasoinen ? En haluaisi itselleni sellaista ''ruttu'' tanssimattoa missä jalat menevät heti kipeäksi. Hinta ei ole ollenkaan paha (65 e)kun kerran tuo sisältää tanssimaton ja pelin.

http://www.vpd.fi/product_details.php?p=3557&c=82&subid=275

Eli kuulisin mielelläni hyviä ja huonoja puolia ja muutenkin omia kokemuksia noista matoista.

Muitakin tanssimattoja saa suositella, mutta maton pitäisi olla yhteensopiva ps2:seen.
Sen pitäisi olla kohtuu hintainen, ei mielellään mitään 200 euron huippumattoja ..

Tulisin onnelliseksi jos joku vaivautuisi vastaamaan .. :)

1

1325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • POLAR

Itse ostin pari vuotta sitten tuon Polarpandan maton, ei kestänyt kauaa, ennen kuin alkoi prakaamaan. Riippuu tietenkin hieman siitä, kuinka paljon sitä käyttää.

Lähes heti jouduin maton sisältä ottamaan vaahtomuovit pois, jolloin maton toimivuus parani hetkeksi, mutta kovin laadukkaasta tuotteesta ei mielestäni ole kyse. Tosin hintakaan ei ole päätä huimaava, joten ihmeitä tuotteelta ei voi odottaa.

Tällä hetkellä omistan Konamin maton Wiin tanssipeliin, se on osoittautunut ainakin pehmeän olkkarin maton päällä hyvin toimivaksi. Mutta se on suhteellisen uusi, joten nähtäväksi jää sen laadukkuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7179
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3801
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3390
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2542
    5. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2312
    6. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2296
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      122
      2202
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2129
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1868
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1779
    Aihe