Olen nyt vihdoin ja viimein päättänyt ostaa itselleni tanssimaton, mutta en oikein tiedä mikä olisi hyvä. Sillä aikaisempaa kokemusta tanssimatoista minulla ei ole ollenkaan.
Heti ensimmäisenä silmään iski polarpanda.comin
PS Deluxe-tanssimatto, jonka väitetään olevan markkinoiden paras ''pehmeä'' tanssimatto.
Hintakaan ei ole paha vain semmoiset 25 euroa.
Ainakin se näyttää ja kuulostaa hyvältä, mutta onko sittenkään niin hyvä kuin väitetään ?
http://www.polarpanda.com/store/product_info.php?products_id=607
Toinen olen ajatellut on tämmöinen paketti joka sisältää Dance stage - Supernova -pelin ja Konamin alkuperäisen tanssimaton. Peli ainakin kuulostaa hyvältä, mutta onko tuo tanssimatto minkään tasoinen ? En haluaisi itselleni sellaista ''ruttu'' tanssimattoa missä jalat menevät heti kipeäksi. Hinta ei ole ollenkaan paha (65 e)kun kerran tuo sisältää tanssimaton ja pelin.
http://www.vpd.fi/product_details.php?p=3557&c=82&subid=275
Eli kuulisin mielelläni hyviä ja huonoja puolia ja muutenkin omia kokemuksia noista matoista.
Muitakin tanssimattoja saa suositella, mutta maton pitäisi olla yhteensopiva ps2:seen.
Sen pitäisi olla kohtuu hintainen, ei mielellään mitään 200 euron huippumattoja ..
Tulisin onnelliseksi jos joku vaivautuisi vastaamaan .. :)
Hyvä tanssimatto ?
1
1270
Vastaukset
- POLAR
Itse ostin pari vuotta sitten tuon Polarpandan maton, ei kestänyt kauaa, ennen kuin alkoi prakaamaan. Riippuu tietenkin hieman siitä, kuinka paljon sitä käyttää.
Lähes heti jouduin maton sisältä ottamaan vaahtomuovit pois, jolloin maton toimivuus parani hetkeksi, mutta kovin laadukkaasta tuotteesta ei mielestäni ole kyse. Tosin hintakaan ei ole päätä huimaava, joten ihmeitä tuotteelta ei voi odottaa.
Tällä hetkellä omistan Konamin maton Wiin tanssipeliin, se on osoittautunut ainakin pehmeän olkkarin maton päällä hyvin toimivaksi. Mutta se on suhteellisen uusi, joten nähtäväksi jää sen laadukkuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1095015Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744291587- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181054Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836