Ja taas, maanantai koittaisi ja tietäisin mitä jkoutuisin kokemaan. Pelkkää nöyryytystä koulussa.
Lukujärjestyksessä liikuntaa, ainetta mistä en pidä, vaikka olen 165/50 poika, kaverit tosin nauraisivat suorituksilleni..
viimeksi kun lähdin liikkatunnilta, meidän maikka Sanna (26v) oli naureskellut kovan ääneen "taas se poika karkaa ku pelattas lentsikkaa"
Liikka-open kaverit Mari ja Nina´, (koulun ärsyttävimmät tyypit virnuili mukana.)
perään kuului huuto:
"Sulla on muuten jälkkäritunti pitämättä, ja mun kuulema pitäs pitää se"
Huusin perään :"paskat en pidä sitä koskaa"
Näin lähtiessäni kun Sari jutteli jotain MArille ja Ninalle...
jatkanko??......
Liikkamaikka f
joneee
4
12526
Vastaukset
- jatka
ei kannata noilla taidoilla
- Vaan
Jatka,mutta kiinnitä enemmän huomiota oikeinkirjoitukseen
- Toki
Kelpo tarinalta kuulostaa,mutta se oikeinkirjoitus...
- voitroikkua
siina kaulsatstasi Ja muista tälä kretaa rasvatta sse hjyvin. Että toimii varmsati.
-Muuten ne töytöt taas plikkaa snua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1712513- 1371537
Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi2621329Hyvä kuolema?
Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o1101234Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona
Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata591009- 64963
- 45933
- 27915
- 78891
- 70881