Lontoosta maaseudulle

Maaseudulle myös

Mikä on lähin maaseutualue Lontoosta käsin? Tarkoitan "Sydämen asialla" ja "Emmerdale" tyyppistä seutua. Yourkshire on aika kaukana Lontoosta, mutta löytyskö maksimissaan jonkun 200-300km säteeltä Lontoosta? Kiitos!

2

601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vagabond

Mene Padingtonin asemalle,siis Lontoossa, ja siellä Exeteriin menevään junaan.Jää pois St.Davisin asemalla niin ..

Pääset Devoniin mikä on Englannin parhaita seutuja.
      On vihreitä niittyjä,puhtaita jokia,vaellusta meren rannalla etc.

Käy Sidmouhissa niin näet meren,kukkapuiston,pienen,mukavan kaupungin ja sen ilmapiirin.

Devon on Englannin parasta..

• Kala-Kalle

Maaseutua löytyy läheltäkin Lontoota. Cambridgeshire on jopa aika hiljaista sellaista. Tosin seutu on tasaista.

Mikäli mäkisenpää kaipaat, lähin mahdollisuus voisi olla Henley-on-Thamesin ympäristö. Mitenkään eristyksissä olemisen tunnetta siellä ei kyllä tule.

Oxfordista etelään ja länteen olevat alueet (mm. Cotswold) ovat ehkä enemmän oikeaa maaseutua. Cotswoldissa sanotaan olevan useita englannin nätimpiin kuuluvia kyliä. Bamburyyn tai Oxfordiin pääsee junalla ja siitä saattaisi jatkaa vaikka bussilla.

Jos haluaa nähdä oikeaa mäkistä nummimaisemaa on mentävä Yorkshireen tai Devoniin (joka sekin on jo aika kaukana) tai Peak Districtiin Manchesterin eteläpuolelle. Worchestershire (länteen Cotswoldista) saattaisi sekin olla jo vähän sinne päin - Great Malvern esimerkiksi tarjoaa useita sopivia päivän patikkareissuja.

Peak District on oikeista korkeista nummialueista helpoimpien kulkyhteyksien päässä. Jos haluaa nähdä vain vihreää aaltoilevaa maaseutua, bussimatka esim. Heathrowlta Birminghamiin (Bamburyn kautta) näyttää sitä melko mukavasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1987
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1702
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1275
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1181
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      868
    Aihe