pois erään jutun koneestani? Täältä löytyy varmaan asiantuntijoita.
Yritän säännöllisesti putsata koneestani turhat tiedostot tilan säästämiseksi.
Olen jo kauan käyttänyt CClean- nimistä ohjelmaa tähän ja se on mielestäni varsin mainio.
Mutta yhdelle jutulle tuo CClean ei pärjää ja se on se että kun kirjoitan tuohon Googlen ( Mozillan ) hakuikkunaan esim.hakusanan Volvo, niin ikkunan alle tulee esille pitkä lista kaikista hakusanoista joita aikaisemmin olen käyttänyt. Eli kaikki entiset hakusanat jotka alkaa kirjaimilla ' Vo....'
Ärsyttää.Miten saan pois Googlen hakuikkunasta aikaisemmat hakusanat?
Miten saan
7
1193
Vastaukset
- J422
Klikkaa siinä hakukentässä oikeella ja valitse tyhjennä hakuhistoria.
- Poistajaäijä
minä olen jo 10 minuuttia yrittänyt onnistumatta.
Tarkoitatko että pitää klikata hiiren oikeata puolta vai hakukentän oikeata puolta?
En minä löydä mistään sellaista tekstiä että
' tyhjennä hakuhistoria '.
Neuvo enemmän kiitos! - hjkp
Poistajaäijä kirjoitti:
minä olen jo 10 minuuttia yrittänyt onnistumatta.
Tarkoitatko että pitää klikata hiiren oikeata puolta vai hakukentän oikeata puolta?
En minä löydä mistään sellaista tekstiä että
' tyhjennä hakuhistoria '.
Neuvo enemmän kiitos!Et niitä saa pois ja eivät ole sinun aiempia hakujasi vaan firefox/Googlen ennakoivaa hakua...eli Göögle yrittää arvata kirjoituksesi perusteella mitä haet
- Poistajaäijä
hjkp kirjoitti:
Et niitä saa pois ja eivät ole sinun aiempia hakujasi vaan firefox/Googlen ennakoivaa hakua...eli Göögle yrittää arvata kirjoituksesi perusteella mitä haet
aikaisempia hakujani.
- Poistajaäijä
Poistajaäijä kirjoitti:
aikaisempia hakujani.
ettei tällä palstalla ole ketään joka osaa antaa toimivan neuvon.
- harmi kun
Poistajaäijä kirjoitti:
tällä on niin tyhmää porukkaa...
mut jospa tyhjentäisit selaimen asetuksista lomaketiedot... - ........
Poistajaäijä kirjoitti:
Sitten kun vielä perustelet jotenkin että miten olet keksinyt laittaa tuommoisen kysymyksen "Tietokannat" palstalle...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tietokanta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562821
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541719Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461694Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1511459- 721420
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3251308The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut181211Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m661026- 1561016
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek25985