antamaan joku hyvä aihe tänne tai kertomaan vaikka kuulumisias
mirkku
18
725
Vastaukset
- Mankkaan Mirkku
että olin tänään Maailma Kylässä -festareilla, ja sain pikkurahalla taas ostettua vinon pinon hyvää latino- ja espanjalaismusiikkia. Ruokaa oli vaikka minkälaista, vaikka se kuuluisa "romanisoppa" puuttuikin joukosta. Ilma oli ihana ja tunnelma tiivis. Festarit jatkuu huomenna, ja suosittelen kaikkia monikulttuurisuudesta kiinnostuneita menemään ehdottomasti.
Hyvä uutinen on myös se, että pääsen yliopiston kesäseminaariin elokuussa Kilpisjärvelle, tai en ole vielä varma pääsystä, mutta olen ekojen ilmoittautuneiden joukossa. Sinne tulee 20 opiskelijaa Moskovan yliopistosta, joten pirskeet on varmaan aikamoiset...mutta eiköhän siellä vakavaakin asiaa pohdita.
Muuten tässä kesä menee kuskin hommissa, kun pitää ajaa lapsia hevosleiriltä toiselle. Mutta parempi niin kuin että notkuisivat kotona tietsikan ääressä kaiken aikaa. Pitäisi saada pari komeaa villapaitaakin viimeisteltyä. Jotenkin on ollut vähän vetämätön olo viime aikoina. Mutta eiköhän tämä tästä.
Tämä ilta vietetään mafia-merkeissä: tein lasagnea ja varasin hyvää punkkua, sitten katsotaan Kummisetä-leffa, lopuksi ammutaan toinen toisemme, heh.
Nyt mitään järisyttävää aihetta ei ole mielessä, rauhaa ja rakkautta vaan kaikille, ja kauniita kesäilmoja. Kirjoitellaan!
t. Mirkku- sinä
kovin vetämättömältä vaikuta kun kaikenlaista touhuat,kummisetäleffat on tosi hyviö itekin oon kattonu ne monta kertaa,kuule mirkku oon täällä palstalla aika usein sun kans väitelly ja muuta mutta täytyy kyllä sanoo että mitä enemän sua oppii tuntemaan niin sitä enemän mieli kääntyy että olet aika mukava ihminen vaikka joskus ajattelin muuta,mutta elkää nyt innostuko mafiasta liikaa että ne kartiinit ois muualla kun teiän käsissä nauraa
- Mankkaan Mirkku
sinä kirjoitti:
kovin vetämättömältä vaikuta kun kaikenlaista touhuat,kummisetäleffat on tosi hyviö itekin oon kattonu ne monta kertaa,kuule mirkku oon täällä palstalla aika usein sun kans väitelly ja muuta mutta täytyy kyllä sanoo että mitä enemän sua oppii tuntemaan niin sitä enemän mieli kääntyy että olet aika mukava ihminen vaikka joskus ajattelin muuta,mutta elkää nyt innostuko mafiasta liikaa että ne kartiinit ois muualla kun teiän käsissä nauraa
vaikka Kummiseta-leffa just katsottiin, täytyy vaan sanoa että nerokasta on filmityö ja ihan käy yksiin kirjan kanssa. Kiva jos olet musta saanut hyvän kuvan, koska riitaa en käy kenenkään kanssa haastamaan, ja jos mua joku loukkaa, en ota henkilökohtaisesti, ajattelen vain, että tyypillä täytyy olla jotain vakavaa omakohtaista korvien välissä.
MUTTA: jos joku minua, siis minut henkilökohtaisesti tunteva, loukkaa, olen siinä määrin "sisialainen", että sen otan henkilökohtaisesti, ja menköön vaikka vuosia, niin se säilyy muistissa, ja kuten Kummisetä-kirjassa sanotaan: kosto maistuu parhaalta kylmänä.
t. Mirkku - Mankkaan Mirkku
sinä kirjoitti:
että sanoin kavereilleni siellä, että tämmöisissä tilaisuuksissa mulla pitäisi olla kaulassa koiran piikkipanta ja remmi, jota pitelisi joku luotettava ystävä. Aina, kun lähestyisin levy- tai kirjakojuja, ystävä nykäisisi remmistä ja sanoisi: Mirkku, seuraa!
Näin välttyisin tarpeettomalta rahanmenolta.
Kerran eräs ex-naapuri valitti mulle, että kun he ovat perheen kanssa vaikkapa lomilla, niin hänen miehensä Pasi (oikea kitupiikki, kuten suomalaiset miehet yleensä) ei anna ostaa YHTÄÄN MITÄÄN. Kysyin naiselta, että miksi hän ei tee ukostaan bisnestä: alkaisi vuokrata häntä matkaseuraksi joko pariskunnille tai yksin matkustaville naisille.
Aina kun nainen lähestyisi vaatetankoja tai muuta houkuttelevaa, ilmestyisi Ostonesto-Pasi salamana paikalle ja sanoisi: tarviitko sä muka tuota? Mistä taiot lisää komerotilaa? Eiks sulla muka jo ole tuollainen? Naista nauratti kovasti idea, sen sijaan Pasia ei naurattanut. Hän olikin harvinaisen huumorintajuton tyyppi, enkä ollut hämmästynyt kun kuulin, että ovat eronneet.
Mutta hyvää viikonalkua!
t. Mirkku - mie¤¤
Mankkaan Mirkku kirjoitti:
että sanoin kavereilleni siellä, että tämmöisissä tilaisuuksissa mulla pitäisi olla kaulassa koiran piikkipanta ja remmi, jota pitelisi joku luotettava ystävä. Aina, kun lähestyisin levy- tai kirjakojuja, ystävä nykäisisi remmistä ja sanoisi: Mirkku, seuraa!
Kerran eräs ex-naapuri valitti mulle, että kun he ovat perheen kanssa vaikkapa lomilla, niin hänen miehensä Pasi (oikea kitupiikki, kuten suomalaiset miehet yleensä) ei anna ostaa YHTÄÄN MITÄÄN. Kysyin naiselta, että miksi hän ei tee ukostaan bisnestä: alkaisi vuokrata häntä matkaseuraksi joko pariskunnille tai yksin matkustaville naisille.
Aina kun nainen lähestyisi vaatetankoja tai muuta houkuttelevaa, ilmestyisi Ostonesto-Pasi salamana paikalle ja sanoisi: tarviitko sä muka tuota? Mistä taiot lisää komerotilaa? Eiks sulla muka jo ole tuollainen? Naista nauratti kovasti idea, sen sijaan Pasia ei naurattanut. Hän olikin harvinaisen huumorintajuton tyyppi, enkä ollut hämmästynyt kun kuulin, että ovat eronneet.
Mutta hyvää viikonalkua!
t. MirkkuOstonesto-pasi!Tää pisti hymyilyttään, mutta erittäin hyvä bussines-idea.:D
- oli fiksu mies
Mutta hyvää viikonalkua!
t. MirkkuNiin minäkin teen kun olen maksumiehenä..turhanpäivästä krääsää ei kannata ostaa..hankkikoot pers-aukiset akat ite rahansa ostoksiinsa
- Mankkaan Mirkku
oli fiksu mies kirjoitti:
Niin minäkin teen kun olen maksumiehenä..turhanpäivästä krääsää ei kannata ostaa..hankkikoot pers-aukiset akat ite rahansa ostoksiinsa
Siitä voidaan olla vähintään kahta eri mieltä. Tässäkin tapauksessa rouva myös kävi töissä, ja Pasi oli työtön, sillä kertaa. Ja kyllä asiaan kuuluu, näin naisen näkökulmasta, että jos lomilla ollaan, niin silloin myös hankitaan jotain matkamuistoa, varsinkin kun perheessä oli kaksi teini-ikäistä tyttöä, joille vaatteet yms. "krääsä" merkitsee paljon. Ja Pasi oli tosiaan harvinaisen ikävä tyyppi noin yleisesti ottaen. Ja kun se "krääsä" ei etelän maissa maksa juur mitään. Miksi pilata toisten loma oman pihiytensä tähden?
t. Mirkku - akat tiedetään
Siitä voidaan olla vähintään kahta eri mieltä. Tässäkin tapauksessa rouva myös kävi töissä, ja Pasi oli työtön, sillä kertaa. Ja kyllä asiaan kuuluu, näin naisen näkökulmasta, että jos lomilla ollaan, niin silloin myös hankitaan jotain matkamuistoa, varsinkin kun perheessä oli kaksi teini-ikäistä tyttöä, joille vaatteet yms. "krääsä" merkitsee paljon. Ja Pasi oli tosiaan harvinaisen ikävä tyyppi noin yleisesti ottaen. Ja kun se "krääsä" ei etelän maissa maksa juur mitään. Miksi pilata toisten loma oman pihiytensä tähden?
t. MirkkuHe eivät osta mitään järkevää, ainakaan omilla rahoillaan, pitävät vaan huolen siitä että mies on töissä (ottavat semmoisen miehen joka käy töissä), itestä ei ole niin väliä, ja sit valitetaan kun ei saa ostaa sitä eikä tätä, menisivät ite töihin niin tietäisivät mitä elämä on.
- Mankkaan Mirkku
akat tiedetään kirjoitti:
He eivät osta mitään järkevää, ainakaan omilla rahoillaan, pitävät vaan huolen siitä että mies on töissä (ottavat semmoisen miehen joka käy töissä), itestä ei ole niin väliä, ja sit valitetaan kun ei saa ostaa sitä eikä tätä, menisivät ite töihin niin tietäisivät mitä elämä on.
kyllä useimmat akat käy töissä tänä päivänä, ja tienaavat oman osuutensa perheen kassaan. Ja kyllä on ukoillakin turhanpäiväisiä rahankulunkeja, vaan sitä ei ajatella omalla kohdalla. Useamman kerran olen riidellyt oman ukkoni kanssa hänen kalliista harrastusvälineistään: kun ukko hurahtaa milloin mihinkin humputukseen, ei silloin ajatella, onko veroja maksettavana tai onko varaa. Siihen nähden, mitä hän tuhlaa, on joku viiden euron koru mitätön summa. Ja autot ja niiden ylläpito! Kyllä järjellä ajatellen ne naisten humpuukit on pikkuhintaisia verrattuna ukkojen hankintoihin.
Vaan jos ne tuottaa naiselle hyvän mielen, onko se turhaa? Ja jos nainen vielä käy töissä ja tienaa ne rahat, eikö ole oikeus vähän törsätä itseensäkin, ja varsinkin lapsiin?
t. Mirkku - vai sillee
kyllä useimmat akat käy töissä tänä päivänä, ja tienaavat oman osuutensa perheen kassaan. Ja kyllä on ukoillakin turhanpäiväisiä rahankulunkeja, vaan sitä ei ajatella omalla kohdalla. Useamman kerran olen riidellyt oman ukkoni kanssa hänen kalliista harrastusvälineistään: kun ukko hurahtaa milloin mihinkin humputukseen, ei silloin ajatella, onko veroja maksettavana tai onko varaa. Siihen nähden, mitä hän tuhlaa, on joku viiden euron koru mitätön summa. Ja autot ja niiden ylläpito! Kyllä järjellä ajatellen ne naisten humpuukit on pikkuhintaisia verrattuna ukkojen hankintoihin.
Vaan jos ne tuottaa naiselle hyvän mielen, onko se turhaa? Ja jos nainen vielä käy töissä ja tienaa ne rahat, eikö ole oikeus vähän törsätä itseensäkin, ja varsinkin lapsiin?
t. Mirkku"Ja autot ja niiden ylläpito!"
Vai olet sitä mieltä että vain mies tarvii autoja omiin tarpeisiinsa, no kaikilla saa toki olla oma mielipiteensä. - Mankkaan Mirkku
vai sillee kirjoitti:
"Ja autot ja niiden ylläpito!"
Vai olet sitä mieltä että vain mies tarvii autoja omiin tarpeisiinsa, no kaikilla saa toki olla oma mielipiteensä.Auto on hyvinkin tarpeellinen käyttöesine sekä miehelle että naiselle. Kyse on vain siitä, montako autoa maalaisjärjellä ajatellen on tarpeen yhteen perheeseen ja mitä merkkiä. Jos peilaat tätä asiaa omaan ajattelutapaasi, niin: jos nainen käy kerran vuodessa hienoissa juhlissa, tarvitseeko hän puolenkymmentä kallista iltapukua ja kymmenet juhlakengät? Ei varmasti. Vähempikin riittää.
Ja Pasiin palatakseni: järkevä rahankäyttö on eri asia kuin sairaalloinen pihiys, jolla tekee muiden elämän helvetiksi.
t. Mirkku - huhuhup
Auto on hyvinkin tarpeellinen käyttöesine sekä miehelle että naiselle. Kyse on vain siitä, montako autoa maalaisjärjellä ajatellen on tarpeen yhteen perheeseen ja mitä merkkiä. Jos peilaat tätä asiaa omaan ajattelutapaasi, niin: jos nainen käy kerran vuodessa hienoissa juhlissa, tarvitseeko hän puolenkymmentä kallista iltapukua ja kymmenet juhlakengät? Ei varmasti. Vähempikin riittää.
Ja Pasiin palatakseni: järkevä rahankäyttö on eri asia kuin sairaalloinen pihiys, jolla tekee muiden elämän helvetiksi.
t. Mirkkuoliko tää pasi sun ensmäine mies?
- Mankkaan Mirkku
huhuhup kirjoitti:
oliko tää pasi sun ensmäine mies?
hän oli ex-naapurini rouvan mies. En olisi kestänyt päivääkään Pasin kaltaista tyyppiä. Miehellä saa olla malliksi kaikkia muita kujeita, mutta sairas pihiys on kuolemansynti ja anteeksi antamatonta. Samoin sairas mustasukkaisuus.
t. Mirkku - fiksu mies
hän oli ex-naapurini rouvan mies. En olisi kestänyt päivääkään Pasin kaltaista tyyppiä. Miehellä saa olla malliksi kaikkia muita kujeita, mutta sairas pihiys on kuolemansynti ja anteeksi antamatonta. Samoin sairas mustasukkaisuus.
t. MirkkuKyllä Pasi oli Fiksu mies, noin mäkin teen, ostakoot akat omilla tienaamillaan rahoilla vaikka kuinka paljon turhanpäiväisiä "retkuja", mutta kun ne ressukat eivät pärjää omilla rahoillaan, aina pitää olla se rahoittaja.
- Mankkaan Mirkku
fiksu mies kirjoitti:
Kyllä Pasi oli Fiksu mies, noin mäkin teen, ostakoot akat omilla tienaamillaan rahoilla vaikka kuinka paljon turhanpäiväisiä "retkuja", mutta kun ne ressukat eivät pärjää omilla rahoillaan, aina pitää olla se rahoittaja.
että oman perheensä lisäksi häntä inhosivat kaikki ympäristön asukkaat. P*****ntärkeä ja nipottaja.
Sitäpaitsi, kyllä nykyään naiset päätoimisesti ne pikku hankintansa rahoittavat ihan itse, niin teen minäkin, sekä lapsille hankittavat asiat.
On se aika hälyttävää, jos lomalle lähdettäessä lapset kysyvät äidiltään:ei kai isä tule mukaan, kun silloin ei ole yhtään kivaa...haluaisitko, että Sun lapset kysyisivät samalla tavalla?
t. Mirkku - uskotaan
että oman perheensä lisäksi häntä inhosivat kaikki ympäristön asukkaat. P*****ntärkeä ja nipottaja.
Sitäpaitsi, kyllä nykyään naiset päätoimisesti ne pikku hankintansa rahoittavat ihan itse, niin teen minäkin, sekä lapsille hankittavat asiat.
On se aika hälyttävää, jos lomalle lähdettäessä lapset kysyvät äidiltään:ei kai isä tule mukaan, kun silloin ei ole yhtään kivaa...haluaisitko, että Sun lapset kysyisivät samalla tavalla?
t. MirkkuNo oli se Pasi sitten huono mies jos sitä kaikki vihasi, mutta tapahtuuhan tuommoista varmaan valtaväestössäkin.
- Mankkaan Mirkku
uskotaan kirjoitti:
No oli se Pasi sitten huono mies jos sitä kaikki vihasi, mutta tapahtuuhan tuommoista varmaan valtaväestössäkin.
en usko, että kukaan kaaleen mies sellainen pihi-ukko rahajutuissa olisikaan. Olkoon muita vikoja, mutta luulen, että raha-asioissa riittää väljyyttä, mitä arvostan.
t. Mirkku - riittää
en usko, että kukaan kaaleen mies sellainen pihi-ukko rahajutuissa olisikaan. Olkoon muita vikoja, mutta luulen, että raha-asioissa riittää väljyyttä, mitä arvostan.
t. MirkkuNo mitäpä myö pihtaileen toisten rahoista, paukutellaan vain henkseleitä, toista se on kaajeen naisilla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324591Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152558Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252405Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su532288- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731486- 661294
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?491248- 821241