Jokaisen luulisi tajuavan, että Numsin myötä dna on saanut todella paljon uusia asiakkaita ja vaikka henkilökuntaa triplattaisiin niin avautumistahti ei ole sama kuin normaalitilanteessa. Yhtä huonosti on varmasti muilla operaattoreilla, vaikka esim Sonera taitaa olla suurhäviäjä Numsin myötä, joten eipä sinne aspaan tartte paljon jonotella... Joten kyllä mua vähän naurattaa toi jatkuva narina ja napina dna:n palveluista kun se ittellä on toiminut niin loistavasti.
Dna ja numeronsiirto
10
838
Vastaukset
- Ruuneperi
Kun numeron siirto eikä oma dna toimi, on siinä kyllä nauramista.
- Ei ole kaikilta osin totta
Tämän viikon Hesarissa oli todellisia oikeita lukuja Dna voitoista . Uusia asikkaita tullut 26000 , mut lähteny pois jo yli 19000 et todellinen kasvu on toi 7000 uutta asiakasta , johon määrään ovat päässeet lähes kaikki operaattorit mm. Saunalahti saanut yli 20000 uutta asiakasta ( ja siinä on /- erotus vanhojen ja uusien suhteen laskettuna jo ).Et uusien asiakkaiden lopullinen tulos voi olla loppupeleisä /- 0 tyyliä kaikilla . Vaihdetaan paljon , mut kukaan isompi operaattori ei kasvata asikasmääriä kymmenenil prosenteil vaik niin jotkut mediassa ovat kirjoittaneet .
- ...
Ei ole kaikilta osin totta kirjoitti:
Tämän viikon Hesarissa oli todellisia oikeita lukuja Dna voitoista . Uusia asikkaita tullut 26000 , mut lähteny pois jo yli 19000 et todellinen kasvu on toi 7000 uutta asiakasta , johon määrään ovat päässeet lähes kaikki operaattorit mm. Saunalahti saanut yli 20000 uutta asiakasta ( ja siinä on /- erotus vanhojen ja uusien suhteen laskettuna jo ).Et uusien asiakkaiden lopullinen tulos voi olla loppupeleisä /- 0 tyyliä kaikilla . Vaihdetaan paljon , mut kukaan isompi operaattori ei kasvata asikasmääriä kymmenenil prosenteil vaik niin jotkut mediassa ovat kirjoittaneet .
Tuo poislähteneiden määrä heittää parilla tuhannella, 17000 olis se lähempänä sitä oikeaa. Muut operaattorit ei ole vielä antanut omia lukujaan koska niillä ne luvut tulee julkisuuteen myöhemmin, heillä poislähteneiden määrä saattaa olla suurempi. Joten ei kantsi vetää vielä mitään johtopäätöksiä noista.
- olvi cxx
you bitch nigger
- pilkun ....
Nums? Mistähän nämäkin nimitykset asioille tulee, numeronsiirrettävyyshän on MNP ja sitä virallisetkin tahot käyttävät,on taas lähdetty sotkemaan asioita omilla nimityksillä
- ...
kansa puhuu numsista sen takia koska se on hyvin kuvaava, siis NumSi=NUMeron SIirto
MNP:stä varmaan harva on edes kuullutkaan - Loogista
... kirjoitti:
kansa puhuu numsista sen takia koska se on hyvin kuvaava, siis NumSi=NUMeron SIirto
MNP:stä varmaan harva on edes kuullutkaanNiin, kai tuon nyt voi kansankielisesti sanoa Numsi eikä mikään MNP, josta kukaan (paitsi jotkut fiksut?) ei ole kuullutkaan. Mulla siirto tapahtui 5 arkipäivässä ihan niin kuin luvattiinkin, se riippuu paljolti myös siitä missä sen liittymänsä avaa/vaihtaa! Myyjissä on paljon ammattitaidottomia tyyppejä, joita kiinnostaa vain provikat!
- ...
Loogista kirjoitti:
Niin, kai tuon nyt voi kansankielisesti sanoa Numsi eikä mikään MNP, josta kukaan (paitsi jotkut fiksut?) ei ole kuullutkaan. Mulla siirto tapahtui 5 arkipäivässä ihan niin kuin luvattiinkin, se riippuu paljolti myös siitä missä sen liittymänsä avaa/vaihtaa! Myyjissä on paljon ammattitaidottomia tyyppejä, joita kiinnostaa vain provikat!
kiertoteitse väittään että meidän järjessä olis jotain vikaa. Kuuleppas kun kukaan tavallinen pulliainen moisesta MNP:stä edes koskaan kuullutkaan! Piste. Numsi on yleinen lyhennys ihan kännyköihin erikoistuneessa foorumissakin, ei siellä puhuta mistään MNP:stä. mistä tuo MNP on lyhennys?
- ...
... kirjoitti:
kiertoteitse väittään että meidän järjessä olis jotain vikaa. Kuuleppas kun kukaan tavallinen pulliainen moisesta MNP:stä edes koskaan kuullutkaan! Piste. Numsi on yleinen lyhennys ihan kännyköihin erikoistuneessa foorumissakin, ei siellä puhuta mistään MNP:stä. mistä tuo MNP on lyhennys?
MNP tulee sanoista Mobile Number Portability ja tuota lyhennettä olen nähnyt käytettävän mediassakin. Tai sitten yleisesti on puhuttu numeron siirrettävyydestä.
Jo keväällä oli lehdissä kirjoituksia MNP:n voimaan tulosta yms. MNP on käytössä muuallakin euroopassa, maissa joissa samainen laki on voimassa! - ...
... kirjoitti:
MNP tulee sanoista Mobile Number Portability ja tuota lyhennettä olen nähnyt käytettävän mediassakin. Tai sitten yleisesti on puhuttu numeron siirrettävyydestä.
Jo keväällä oli lehdissä kirjoituksia MNP:n voimaan tulosta yms. MNP on käytössä muuallakin euroopassa, maissa joissa samainen laki on voimassa!kun tuota englannin kielistä termiä ei ole missään näkynyt, aina on puhuttu mediassakin vain numeronsiirrettävyydestä, kansankielelläkin tai sitten numsista. Ei siis ole fiksuudesta kiinni jos ei tuota termiä ole tiennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517033Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414774HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002718- 1411989
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321589Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961522- 161479
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki211263mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111153