Mitäs suosittelette

Ymmärtämätön asiassa

Minulla on pieni toiminimi, jolle olen ajatellut hankkin erittäin yksinkertaiset kotisivut - tyylillä kunhan yhteystiedot ovat tyylikkäästi näkyvillä.
Mikä olisi järkevä tapa perustaa kotisivut, jotta pääsen itse niitä päivittämään.
Kovasti houkuttelisi seuraava www.kotisivukone.fi tarjoama palvelu.
Onko tästä kenelläkään kokemusta. Käsittääkseni kotisivut on mahdollista suht helpohkosti sitä kautta tehdä ja tuo n. 15 eur / kk pitäisi kaikki kustannukset...

17

2600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parempiakin vaihtoehtoja

      http://www.000webhost.com/44772.html

      Minun mielestäni kotisivukone ei ole paras vaihtoehto, vaikka sillä tehdyt sivut kieltämättä ajavat asiansa hyvin ja helposti. Itse käytän 000webhostin tarjoamaa täysin ilmaista sivutilaa omalla domainillani (*.com, joka maksaa 8,50 dollaria vuodessa). Tämä sivutila on kilpailukykyine (ellei parempi) ilmaisten sivutilojen kanssa (kaistaa 100GB, tilaa 250mb ja kaikki mahdolliset tuet).

      Hosti tarjoaa myös "website builderin", joka toimii samaan tapaan kuin kotisivukone, mutta yksi vaihtoehto olisi myös hakea tarjousta sivupohjasta, vaikka suomi24-foorumilla tai joillakin grafiikan foorumeilla. Itse olen sivupohjia tehnyt muutamille minulle kohdistetuista pyynnöistä.

      Linkki 000webhostin ilmaiseen sivutilaan: http://www.000webhost.com/44772.html

    • Zyrppa

      Zoorweb on parempi ja lisäksi suomalainen. Pro paketti maksaa 25e/12kk ja siirtokaistaa 2Gb ja levytilaa 100Mb. Lisää saa lisähinnasta.

    • Samuli K.

      Kotisivukone on ihan hyvä vaihtoehto tuohon tarkoitukseen. Muitakin vastaavia on, kuten http://www.kotsivut24.fi joka on mielestäni helpompikäyttöisempi, mutta ei yhtä laaja kun tämä tunnetumpi kotisivukone.

      Muita en ole testannut, mutta googlella löytyy jos tarvetta on. Ilmaiseksi noita saa testata, joten kannattaa käyttää se testiaika hyväksi, jolloin tiedät mitä saat.

      • Samuli K.

    • Nypä

      Hei,
      kotisivukoneita on muillakin tarjolla. Hyvä ja erittäin kattava löytyy osoitteesta www.hostingpalvelu.fi/kotisivukone . 2.90 euroa kuussa. Erittäin toimiva, nopea ja ainakin itse sain mielestäni aikaiseksi tyylikkäät sivut. Toimii samalla tavalla kuin muittenkin kotisivukoneet. Pysyy budjettikin paremmin kuosissa.

    • dasdas

      Joissakin tapauksissa putteri ja suntuubi ovat ilmaisia, ja hyviä. Eräät jutut vain maksavat jotaikin 2e.

    • sivueditor
    • Pekka K.

      Kotisivujen itsepalvelu, josta saa sivut oman www-osoitteen ja sähköpostiosoitteet 25€/kk, 6kk ilmainen kokeiluaika.

      Tällä koodilla 10% alennus: ksmj
      Koodi voimassa 2011 loppuun.

      http://www.kotisivuton.fi

    • edullista
    • Luuttima

      Nettiliitymäsi mukana on tullut kotisivutilaa!, eikä siitä tarvitse maksaa yhtään mitään erikseen.

    • sepäsittesiitä

      Aika moni on noista yllä mainituista jo kaatunut....

      • fdsgdfgfgjhjgjkhkljk

        niin, olihan viestin aoitus JO MELKEIN VIIDEN VUODEN TAKAA!

        ---------------- kaikkia dorkia sitä... ----------------


    • omat sivut ja domain

      Minun mielestäni kotisivukone on juuri tällaisen pieneen tarpeeseen ehdottomasti se paras vaihtoehto. Itse valitsin sen testattuani vastaavia mm. tanskalaisia palveluita. Kotisivukoneella homma oli niin helppoa, että tällainen taviskin osasi sillä sivut toteuttaa ja siellä hinta-laatusuhde oli paras. Ei niillä mitään mainostoimiston jälkeä vastaavaa tällaiselta matti -meikäläiseltä tule, mutta ihan toimivat sivut kuitenkin. Kotisivukoneessa helpparikin toimii ja sivujen tekoa voi kokeilla ihan ilmaiseksi, parin viikon ajan Jos innostut kokeilemaan anna kampanjakoodi 100157686 .

    • Riippuu mite pieni

      se riippuu ihan siit et miten pieni se toiminimi on? eli esim toiminimi jossa ei ole kuin 3 kirjainta saa halvemmat sivut kuin toiminimi jossa vaikapa 10 kirjainta :D

    • taun0

      kotisivukone on ihan hyvä mutta hieman kallis kyllä pienelle toiminimelle. Kannattaa kokeilla myös halvempia vaihtoehtoja, esim. www.kotisivuttanaan.fi

    • kakkosnelonen

      www.virtualhosting.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      415
      1740
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1370
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      910
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      114
      859
    Aihe