Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitä tytöt arvostaa?

OMGWTFPWN

Haluaisin kysyä suoraan tytöiltä, mitä te arvostatte suhteessa/pojassa jne. Esim. Pidättekö te hitaasti etenemisestä vai haluatte suoraan sänkyyn? Tai esim. välitettekö siitä, jos kertoo omalle kaveriporukalleen teidän kanssa olevassa suhteesta? Missä on paras paikka treffata? Jommankumman kotona / kaffilassa / leffassa? Minkälaiseen leffaan pitää tyttö viedä treffeillä? Loukkaantuuko tyttö, jos puhuu suoraan kiinnostuneensa seksistä hänen kanssaan, mutta haluaa jutella vakavasti ensin? Pidättekö vain hellänä kahdestaan halailusta sohvalla vai haluatteko harrastaa jotakin kumppanin kanssa(esim. pyöräillä/lenkkeillä jtn. muuta)? Miten haluatte, että teidät isketään ja millaisista pojista pidätte?

Tämä siis ei ole gallup, eli plz ei suoria vastauksia.

79

8758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lost Youth

      Tytöt arvostavat rahaa ja ulkonäköä. Millään muulla ei ole väliä. Saat olla muuten ihan millainen tahansa, kunhan sinulla on paljon rahaa ja olet komea.

      Ja tämä ei ole yleistystä tai stereotypiointia tai vastaavaa. Tämä on kylmä fakta. Aivan sama mitä tytöt sanovat.

      Jos tytön eteen tulee rikas ja komea jätkä, niin se on sillä selvä.

      • yksi tyttö...

        Huono juttu tuo että on muodustunut käsite naisista, jotka haluavat vain rikkaan ja komean miehen, koska on valtavasti tyttöjä (esim kaikki minun kaverit) jotka arvostavat mahdottoman paljon luonnetta, eikä ulkonäköä, saati rahaa.

        Noh, minä arvostaisin poikaa joka olisi avoin ja pystyisi puhumaan muustakin kuin arkisista asioista, mutta jos tytölle tulee vaikea tilanne, niin ei kannata hirveästi syventyä liikaa. Sitten itse pitäisin enemmän treffipaikkana esim. jotain paikkaa missä voisi RAUHASSA istua ja jutella. Ja jos puhuu suoraan seksistä, niin mua ainakin alkas ahistaa aika paljon. Ehkä pitäisi eka kunnolla tutustua ja sitten vaivihkaa ja hienovaraisesti siirtyä puhumaan seksistä. Me tytöt kun ahdistutaan niin helposti. Mutta osataan myös arvostaa pieniäjuttuja. Se nyt aina riittyy ihan tytöstäkin ;) Ja jos tyttö loukkaantuu etkä tiedä syytä yritä hellävaraisesti kysyä että mikä on vialla ja pyydä anteeksi, nimittäin tytöt saattavat joskus loukkaantua ihan yhdestä sanastakin, mutta, onnea sinulle!


      • Tyttö vain..

        Noh, en tiedä viittaakko tuo faktasi naisiin vai tyttöihin, mutta itseäni ahdistaa rikkaat ja komeat miehet. Ja olen 16-v tyttö. Mitä järkeä seurustella, jos poika on komea ja rikas, mutta täysi ääliö?


      • oot..

        joku angstinen jätkä? ihan sama ku sanoisin et JOO KYLLÄ NE JÄTKÄT TYKKÄÄ VAIN RIKKAISTA JA SEKSIKKÄISTÄ PLUS TIETTY HYVÄNNÄKÖISISTÄ TYTÖISTÄ, MUULLA EI OLE MITÄÄN VÄLIÄ, KYLMÄ FATKA.
        voi sua raukkaa, säälin sitä mite tyhmä sä olet:D


      • tyttööööö

        Mulle on sama vaikka poikaystäväni olisi dyykkari. Kunhan vaan on älykäs, mukava ja luotettava. Ulkonäöllä ei oo paskaakaan väliä. Ja tämä ei oo mitään uhoamista vaan oikeesti on ihan sama miltä jätkä näyttää ja että onko hänellä rahaa. Oon itekkin köyhä eikä mulla oo varaa muotivaatteisiin (joita en pukis päälleni vaikka saisin ilmaiseksi)


      • kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

        kommentin kirjoittaja taitaa olla katkera nuoriherra.


      • yksvaaaa
        tyttööööö kirjoitti:

        Mulle on sama vaikka poikaystäväni olisi dyykkari. Kunhan vaan on älykäs, mukava ja luotettava. Ulkonäöllä ei oo paskaakaan väliä. Ja tämä ei oo mitään uhoamista vaan oikeesti on ihan sama miltä jätkä näyttää ja että onko hänellä rahaa. Oon itekkin köyhä eikä mulla oo varaa muotivaatteisiin (joita en pukis päälleni vaikka saisin ilmaiseksi)

        Kauhean paljon täällä kirjoitellaan, ettei ulkonäöllä ole väliä. Etteivät tytöt katso ulkonäköä. Olisi kiva tietää, missäpäin suomea asustavat nämä tytöt? Itse en ole hyvännäköinen, itseasiassa aika suurikokoinen, enkä todellakaan ole rikas. Asun yksin, olen 16-vuotias, joten sitä rahaa ei ole oikein ylimääräistä.. Olen tavannut vain yhden tytön, joka piti musta ihan oikeasti tälläisenä kuin olen, kaikki muut kiertää kaukaa. Eihän sitä kellekkään uskalla mennä edes puhumaan, kun kaikki katsovat jo halveksuvasti :/
        Olishan se kiva löytää jonain päivänä joku, jonka kanssa voi puhua kaikesta ja luottaa toiseen täysin.


      • randomi14.v
        yksi tyttö... kirjoitti:

        Huono juttu tuo että on muodustunut käsite naisista, jotka haluavat vain rikkaan ja komean miehen, koska on valtavasti tyttöjä (esim kaikki minun kaverit) jotka arvostavat mahdottoman paljon luonnetta, eikä ulkonäköä, saati rahaa.

        Noh, minä arvostaisin poikaa joka olisi avoin ja pystyisi puhumaan muustakin kuin arkisista asioista, mutta jos tytölle tulee vaikea tilanne, niin ei kannata hirveästi syventyä liikaa. Sitten itse pitäisin enemmän treffipaikkana esim. jotain paikkaa missä voisi RAUHASSA istua ja jutella. Ja jos puhuu suoraan seksistä, niin mua ainakin alkas ahistaa aika paljon. Ehkä pitäisi eka kunnolla tutustua ja sitten vaivihkaa ja hienovaraisesti siirtyä puhumaan seksistä. Me tytöt kun ahdistutaan niin helposti. Mutta osataan myös arvostaa pieniäjuttuja. Se nyt aina riittyy ihan tytöstäkin ;) Ja jos tyttö loukkaantuu etkä tiedä syytä yritä hellävaraisesti kysyä että mikä on vialla ja pyydä anteeksi, nimittäin tytöt saattavat joskus loukkaantua ihan yhdestä sanastakin, mutta, onnea sinulle!

        En oikein usko tuota ffaktaasi. onhan se plussaa jos poika on hyvännäköinen ja rahakas, mutta se muuttuu helposti miinukseksi jos poika on täys mulkku, minusta rahalla ja ulkonäöllä ole niin paljoa merkitystä kuin sisäisellä kaunedella.

        Itse kaipaisin pojalta vapaata ja rentouttavaa oloa kahdestaa, lisäksi myös helliäkin hetkiä. Olisi mukava herätä välillä toisen ihanasti herättämänä :3
        Avoimuus ja itsensä oleminen on tärkeää. Ei saisi ihan liikaa asioissa kiirehtiä. Arvostaisin pieniä, mutta ihania eleitä. Tietenkin olisi myös mukava yllättyä romanttisesti. Huumorintajua ja luotettava. esim. jos hän pettäisi minua haluaisin hänen kertovan siitä, se osoittaisi minulle osittaista uskollisuutta, se miten siihen suhtautuisin riippuisi siitä kenen kanssa ja miten se tapahtui oliko se omasta tahdosta vai kännissä.


    • Itse arvostan älykkäitä elämän arvoja, kuten esim. kohtuu juomista, väkivallattomuutta jne. Mitä sänkyyn menemiseen ja tutustumiseen tulee niin mielellään rauhassa tutustuisin ensin. Hmm... tuo kysymys vaikutti hieman sekavalta joten siihen en tiedä vastata... mutta paras treffipaikka. Kotona mieluiten :) Ehkä kahvilakin käy mutta itse ainakin pidän ihan koti-illoista! ^^ Elokuvia harvemmin katselen joten tuohon on paha mennä sanomaan... ei ainakaan nyyhkyleffaa jos minua kysyis :p Hmm.. itse en ainakaan loukkaantuisi. Tosin siinä on vaarana, että tyttö pitää sinua tungettelevana tai perverssinä :/ Riippuu siitäkin miten aiheesta puhut! Mutta mielellään suoraan oikeilla nimillä asiasta. Itse tykkään kyllä paljon yhdessä olosta. Ihan vain halailu kuulostaa kyllä ihanalta ^^ Hmm.. mutta kyllä kai sitä jotain voi tehdä. Pyöräily ei ole paha! Tai piknik :p vaikkei pojat välttämättä siitä nii perustaiskaa :D Jäätelö pitää kesäl ainaki pojan tarjota ^^ Hmm... tartte mitään iskeä. Tutustuu vaan ja puhelee :) pientä flirttiä saa heittää kyllä, mutta mielellään rauhassa tutustumalla. Tulee paras lopputulos. No... Itse tykkään järkevistä ja kuitenkin suht rennoista pojista. Sellaisista kuin kaverinikin ovat :) Tyhmiä en siedä :/ Mutta semmonen kiva ja joka huomioi ja välittää. Ja myös kertoo sen koska ilman toistelua en kyl osaa uskoo että musta pidettäis -.-' ehkä siks mä toistelen sitä myös ite kaikille ku haluun varmistaa että ne tietää että tykkään niistä ihmisistä... mutta juu :) Tytöt arvostaa musta kyl aika paljon rehellisyyttä ja suhteessa sitoutumista. Sekä luottamusta.

      • ~cap~

        Joo, aikalailla näin mitä tänne ollaan sanottukki jo, ja lisäisin vielä, etää reilusti suurin osa tytöistä rakastaa sitä että annat paljon huomiota, ja oikeesti KUUNTELET mitä se tyttö sanoo, ihan vaikkei se sanoiskaan erikseen että kuuntelisit nyt, näin tyttö huomaa että sua oikeesti kiinnostaa mitä se ajattelee ja tekee :)


      • Ihmistuntija.

        Valokuvasi perusteella olet todella kaunis, suurisilmäinen tyttö, ja tekstiesi perusteella sinulla on myös kaunis ja herkkä sielu. Sinua varten on jossain se herkkä poika, joka rakastaa ja ymmärtää sinua. Älä antaudu ensimmäiselle känniselle kovikselle joka väittää rakastavansa sinua, vaan malta, odota. Onnellinen on se poika, joka sinut löytää.


    • öflö.

      Arvostan pojassa rehellisyyttä. Mieluummin edetään hitaasti muttei kumminkaan liian hitaasti. Sänkyyn ei ole mitään kiirettä.. ei sillä ole väliä kertooko poika suhteestamme kavereilleen. En minäkään useimmin kerro jos kukaan ei kysy. Kaikki paikat ovat hyviä treffata ;D itse pidän tosi paljon elokuvista. Mä haluisin jonnekkin toimintaelokuvaan mutta kaikki tytöt eivät pidä niistä.. riippuu tytöistä. Minä en jaksa mitään nyyhkyä vaikka tyttö olenkin. Voi loukkaantua, tai ainakin ahdistua jos kertoo seksi haluistaan :D riippuu.. Joskus on kiva makoilla sohvalla elokuvan ääressä. Urheilullinen kun olen haluaisin joskus lenkkeillä tai rullaluistella tai jotain :D

    • mä ainakin....

      No mä ainakin pidän pojista joill on mukava luonne. Pitää olla rehellinen ja kertoo suoraan mitä tuntee. Pitää olla ymmärtäväinen ja lohduttaa joss on murheita,ei saa jättää ulkopuolelle. No hauskakin vois olla... ei mikään murjottaja joka vaa nyrpistelee nenäänsä eikä tahdo tehdä mitää.No kyllä se ulkonäkökiin on aina plussaa... että ei sitä oikee tuppaa ihastuu kehenkää rumaan. Mutta ei kukaan oo täydellinen.Hiukset nyt tietty kaikill saa olla sellaset mitä ite haluu, eikä niitten kauheesti pitäis vaikuttaa. Mut olis sellaset aika ällöt hiukset kun siin euroviisuvoittajan, venäjän sill ällöllä luistelija ukkelilla xD Että kyllä nytten jotenkin nekin kumminki lopulta vaikuttaa.. :D No en kyllä ite mihinkään pulskaan ihastuis. Mutta jotkut tykkää isompikokosista. Tyyppi vois olla ehkä samaa pituutta kun mä tai sitten pitempi... ei kumminkaa semmonen 3 päätä pitempi. Varmaan jos nytten joku mutt haluis iskee... ni se onnistuis aika helpolla varmaan :D Olis sitä ulkonäköö jonkun verran ja tulis vaan juttelemaan mukavia. Tarjoutuu vaikka auttamaan jossakin asiassa tai en tiiä xD Muo ei kyllä ainakaan haittais joss se puhuis kaveriporukalle musta, kunhan se puhuu jotain kivaa ja mukavaa. Tai no riippuu vähän kuinka hyvin menis sen tyypin kaa... ja kuinkka vakavaa homma olis. No en oikeen tiiä siitä että pitäisikö homman edetä nopeesti vai hitaasti :D varmaan jotain siltä väliltä. Liika vetkuttelu on rasittavaa ja taas liika nopeus voi tehdä jutusta tylsän.Alussa olis ihan kivaa olla pojan kanssa jossain rauhallisessa paikassa ihan kahdestaan. Sitten vois alkaa käydä vaikka leffassa tai jossain hesessä esim xD Joss mutt leffaan tahtois viedä ni joku kauhu leffa olis OK. Mutta ei sillä niinkää väliä oo, leffa kun leffa käy :D Minusta olis ihan okei että poika puhuis seksistä. Vaikka voihan siin ehkä tulla vähän sellanen "ahdistunut/vaivautunut" olo... en osaa selittää :D mutta olisi se varmaan ihan kivaakin että siitä puhuttaisiin.Tai no riippuuhan se ihan pikkasen kuinka kauan on ollu yhes ja kuinka vakavasti. Mutta täll hetkell kaipaisin vaa läheisyyttä ja vaikka sohvalla sylikkäin loikoilua :DDDD

    • mariemm

      Etenemisvauhti suhteessa peilataan aina toisesta, itseäni ahdistaa se, että toisella on kamala kiire eikä hän tajua antaa aikaa.

      Minulle on aivan sama, että kuuleeko kaverit seurustelusta, sillä tulevat myöhemminkin kuulemaan. Yleensä liikun paljon jätkän kaveriporukassa ja jätkä minun kaveriporukassani. Vihaan ehdottomasti sitä, että joku ei osaa viettää aikaansa niin tyttöystävänsä kuin kavereidensa kanssa samaan aikaan.

      Treffata kannattaa jonkun tekemisen merkeissä, esimerkiksi koiralenkille voi seuraksi pyytää jne. Tällöin ei ainakaan keskustelu lopu, toisin kun kahvilla istuessa saattaa tulla hiljaisia hetkiä. Leffaan en tahtoisi treffejä tehdä, eihän siihen ihmiseen kerkeä tutustumaan ollenkaan.

    • jokujokujoo

      Noh jos minulta kysytään niin pidän sellaisista mukavista ymmärtäväisistä pojista jotka arvostaa muutakin kuin beffaa ja tisseja. Vaikka se poika olisi köyhin, en siitä välittäisi. Jotain järkeä päässä sillä saisi olla, ettei kokoajan stressaisi tai käyttäytyisi agressiivisesti. Joisi kohtuulla mutta ei mielellään polttaisi. Sellainen joka arvostaa eri mielipiteitä. Yksin kertaisesti sellainen mitä voisi oikeasti rakastaa. Huumorintajuinen,... kiva. alan toistaa itseäni, mutta en pitäisi ollenkaan tyypistä joka kovistelee jatkuvasti, moittii ja on muutenkin epäkohtelias. Siis sellainen joka huomaisi minut. En missään nimessä seurustelisi tyypin kanssa vain siksi, koska on vain komea ja rikas mutta silti täys ääliö.

      Kovistelu ei puer minun pätkääkään. Peti puuhiia kohden voisi lähestyä silleen tasaisesti. Ainakin ensiksi voisi olla sitä suukottelua, puhumista ja muuten vaan seurustelua :)

      Poitzut se sisäinen ratkaisee

    • jookgfiufböugehiu

      Mä ainakin itse arvostan suhteessa sitä että toiseen pystyy luottamaan ja olemaan oma itsensä pojan kanssa. Jokanen tyttö on oikeestaan erilainen toiset on nopeammin valmiita kun toiset. Mielestäni paras paikka treffata on jommankumman kotona siellä on rauha olla kahdestaan. Ihan ensimmäisenä ei varmaan kannata viedä tyttöä leffaan on parempi tutustua ensin. jotkut tytöt saattavat loukkaantua jos puhutaan seksistä jos ette tunne toisianne ensin kunnolla sillä tyttö saattaa ajatella että haluat häneltä vain seksiä. Itse pidän enemmän alussa ainakin vain että saan olla pojan kanssa kahdestaan ennenkun alamme harrastamaan mitään. Pidän pojista jotka eivät esitä vaan ovat oma itsensä siitä yleensä kaikki tytöt pitävät. Pojan pitää olla tytön luottamuksen arvoinen, hellä, mukava, vähän huumorintajuinen. Pidän myös jos poika viettää aikaa kanssani ja jne

    • awt

      tykkään pojista, joilla on mukava luonne. ei semmonen tyrkky-kyylä-silmänisku pelle, koska mua alkaa ihan oikeesti kuvottamaa semmoset miehet keistä en tykkää enempää ku kavereina, että tulee puristelemaan perseestä yms. toi on tietty eri asia sit jos on jo jotain juttua, tietää että toinen tykkää toisesta ja näin edelleen.

    • 12vtyttö

      mä ainakin olen tyttö joka pitää nopeasti etenemisestä eikä sänkyyn meno ole este minusta poika päättää sen sänky asian ja tyttö vaan esittää mielipiteensä. haluan että saan tehtyä pojan välilä mustasukkaiseksi jottatiedän että hän välittää,en ymmärrä miksi pitää mennä treffeille tai mitään minusta on vain kiva olla lähekkäin.minulle riittäisi vain suoraan sanominen että pitää jne.

    • tyttö...........14v

      Ite arvostan hienotunteisuutta.
      Jos tapaan pojan joka ensi treffeillämme kertoo haluavansa sänkyyn kanssani, homma varmaan loppuisi siihen.. Haluaisin tutustua ensin, käydä ekoilla treffeillä jossain kivassa kahvilassa ja sitten ku ollaan tunnettu kauemmin nii sitten romanttiseen leffaan, ehkä romanttinen komedia?... :D Sitten ku on jo vakavampaa nii oltais illalla jommalla kummalla kattomassa kauhuleffaa.........

      Joo eli tää aihe vähän karkas käsistä.. :D Arvostan sellasta ensin tutustumista, mutta kun suhde on vakava niin sitten voidaan ihan vakavasti keskustella yhdynnästä ja sillain (keskustelu välttämätön varsinkin jos toinen tai molemmat ovat neitsyitä).

      • hieman kyllästynyt

        Moi.

        En oo lukenut noita aikasempia viestejä, joten.. katoin vaan että siellä oli jtn, edetään hitaasti, kuuntele, oo kiva yms.

        NO. Mä oon 18v tyttö. Ja mua ärsyttää yks juttu todella paljon. Se, että useinkin on joku poika, joka kattelee, juttelee, vähän flirttaile - vaikuttais kiinnostuneelta. Mutta sitten se jää siihen. Eli ihan ensimmäiseks - jos huomaat, että tyttö on huomannu sut ja suhtautuu sun läsnäoloon ihan mukavasti - sano sille (vaikka tekstiviestillä tai facebookissa, jos ei naamatusten pysty) että se on kiva ja että oisit kiinnostunu siitä. SANO SE, näytä se, tee alote. Ja sen jälkeen oot vaan oma ittes. Jos tykkäät siitä tarpeeks, osaat tehdä siihen vaikutuksen jotenkin. Ja jos se ei arvosta sun tekoja, se ei oo oikee tyttö sulle.

        Että tsemppiä. ;>


    • arvostan..

      Hmh hmh. Tarkkaan kun alkaa ajattelemaan, niin ehkä se luottamus on tärkein. Tiedän kuulostavani kliseiseltä ja tekopyhältä, mutten TODELLAKAAN voisi seurustella pojan kanssa, johon ei voisi luottaa.. Itse pidän hitaasti etenemisestä enkä haluais ihan heti sänkyyn.. tietysti sekin aika voi koittaa, mut ei heti... ja ekaks siitä pitäis ehkä puhua, et ois kaikki kunnossa jne..

      jos kertoo kaveriporukalle että on suhteessa, se on omasta mielestäni tavallaan arvostuksen osoitus, jos se ei ole "ylpeilyä" että "vittu heheee paninpa tyttöystävääni viikonloppuna" ns. playeri-meininkiä. Ymmärrät kuitenkin.

      Paras paikka treffata olisi ehkä pojan koti. :) sinne pitäis olla helppo mennä alusta lähtien, ja näin. Ensi treffipaikaksi en suosittelisi leffaa. Mitä ideaa sinne on mennä, istua puoltoista tuntia ja todeta "olipa hyvä/huono leffa" ja sitten jommalla kummalla onkin jo kiire kotiin, ei kerkeä tutustua. Joten jos jommankumman koti.

      En oikeestaan haluais harrastaa mitään erikoista, telkkari ja sohva ja halit pusut on jees ;) sit yks mitä arvostan on se et pojalle voi puhua, niin että se kuuntelee... ja ettei se kerro mitään kenellekään eteenpäin. Paitsi no ymmärrän tietysti jos jollekin tytön bestikselle, jos on vaikka joku et huolestuttaa nii sit voi tietysti sanoo mut ei muuten..

      Tuossa varmaankin jo tuli minkälaisista pojista pidän... joten iskemisestä sen verran että oikeastaan minusta "iskeminen" on vähä huono sana.. Ihan kuin jokainen tyttö olisi noin vain "iskettävissä" jollain tylsällä "käyt sä usein täällä"-fraasilla. Paras olisi vähän flirttailla, sekin pikkuhiljaa, eikä liian nopeasti liian suoraa tekstiä, ettei sellaiset pienet avuttomat tytöt/naiset säikähdä. ;)

    • Ykstyttöööö

      Tytöt arvostaa sitä ettei painosteta mihinkään: joku voi haluta hidasta etenemistä kun taas joku tahtoo nopeasti kuumaa actionia. Musta on ihan kiva jos poika tahtoo kertoa minusta kavereille tms. Osoittaa että on ylpeä minusta ja siitä että ollaan yhdessä. Tällä en tietenkään tarkoita mitään "sain siltä pil*ua eilen höhöhöhöhö" -juttuja.. Treffailla voi oikeastaan ihan missä vaan mutta ekalla kerralla ei kannata viedä tyttöä syömään tai elokuviin. Syöminen oli minulle ainakin pitkän aikaa vaikea juttu nykyiseni seurassa kun treffailtiin. Olin niin onnettoman ihastunut etten halunnut porsastella :) Leffassa ei voi oikeen jutella ja tutustua. Kahvilla käynti on ihan ok, jos on lämmin ilma niin vois käydä vaikka puistossa jutustelemassa. Toi seksistä puhuminen riippuu tietenkin siitä missä vaiheessa suhde on, miten kauan on tunnettu, mihin asti ollaan edetty jne jne. Oman poikaystävän kanssa tulee tehtyä vaikka mitä. Välillä käydään kävelyllä tai juomassa tai syömässä tai pelataan tai... ihan mitä vaan. Joskus vaan makoillaan sängyllä ja jutellaan/pussaillaan/nukutaan/painitaan. Melkeinpä kaikki on kivaa kun tekee oikeassa seurassa. Tosta iskemisjutusta on sanottavaa vaan sen verran että kaikki tökeröt "iskulauseet" voi unohtaa. Voi tulla ihan vaan juttelemaan ja tutustumaan. Kunhan muistaa olla kohtelias ja hymyillä. Sillä mut sais aika varmaan hurmattua sillä jo se, että on vaivautunut tulemaan jutustelemaan nostaa pisteitä. Tytöllähän on tuossa tilanteessa oletuksena, että poika on nähnyt hänessä jotain kiinnostavaa ja kivaa mikä on tietysti imartelevaa. Hyvät ominaisuudet poikaystävämatskuun on ehdottomasti luotettavuus, rehellisyys, huumorintaju... Ylipäätään kiltteys. Ei mulla vois ainakaan vähempää kiinnostaa seurustella jonkun epäkohteliaan, joka viikonloppu räkäkännit vetävän, toisten tyttöjen perässä juoksevan, väkivaltaisen... Mitä muuta? Eli ilkeän pojan kanssa. Ja tietysti se kiva ulkonäkö on plussaa, mutta siitä ei edes kannata alkaa selittämään sen enempää. Ihmiset voi olla niin monella tapaa hyvännäköisiä. Ei munkaan poikaystävä mikään kansikuvapoika, mallinvartaloinen, treenattu adonis ole, mutta sen pieni pömppövatsa ja kiltit silmät on jotain maailman seksikkäintä :)

      • tytttttööööö

        Itse arvostan sitä, että suhteessa edetään molempien tahtoa kunnioittaen. Jos toinen kumppaneista ei ole valmis seksiin, on todella suotavaa, ettei toinen kumppani rupea painostamaan asiassa.
        Mielestäni seksistä pitää pystyä puhumaan avoimesti ja on tärkeää, että ei edetä vain toisen kumppanin ehdoilla vaan kunnioitetaan molempien tahtoa. :)

        Itse tykkään vaihtelusta, olisi todella tylsää tavata joka kerta samassa paikassa.
        Välillä on kiva olla vaan toisen kotona ja kattella sen oman kullan kainalossa leffaa ja unohtaa kaikki muu.
        Joskus on taas mukava mennä vaikka kahville ja jutella kaikesta mahdollisesta.
        Toisinaan taas on jännää kokeilla jotain uutta, mennä pelaamaan vaikka yhdessä sulkapalloa tai jotain. :)
        Vaihtelu virkistää.

        Itse pidän sellasista rennoista, huumorintajusista, luotettavista ja avoimista pojista, joiden seurassa voi olla ihan oma ittensä. Söpö ulkonäkö on toki plussaa, mutta se on vaan sivuseikka. Luonne on tärkein.
        Itse tykkään, että poika ei mene suoraan asiaan, heti ensi tapaamisella. :) Olisi jotenkin outoa, jos poika heti kysyisi, että seurustellaanko.
        Mut saa valloitettua aikalailla semmosella positiivisella asenteella, hymyllä, katseella ja ylipäätänsä mukavalla luonteella.


    • tyttö 18

      Itselleni on tärkeää että poika huomioi minut sopivassa suhteessa, tahtoo viettää aikaa kanssani ja tehdä kaikenlaista. Saa tehdä kaikkea poikaporukalla mutta pitää muistaa ottaa huomioon myös minut.

      Etenemisessä arvostan sitä että edetään kummallekkin sopivassa tahdissa. Itse pidän hieman hitaammin etenemisestä, en todellakaan hyppää heti sänkyyn. Ensin tutustutaan ja sitten jaetaan sellaiset asiat kuin seksi.

      Suhteesta voi toki ja pitääkin kertoa kavereille, mutta sitä en todellakaan arvosta että lesostellaan että harrastettiimpa tuossa seksiä eilen bla bla. Ne on kahen ihmisen välisiä henk. koht. asioita.

      Itse tykkään treffailla missä vaan kivassa paikassa. Leffat, kahville tai vaikka puistoon istuksimaan, kaikki passaa hyvin. Ja mielelläni lähtisin vaikka johonkin matsiin tai konserttiinkin.

      Sitten kun ollaan jo yhdessä niin tykkään tehdä ihan kaikenlaista, sekä makoilla sohvalla ja olla väin lähellä, mutta myös lähteä vaikka pelaamaan jotakin ulos tai ihan mitä keksikin vain.

      • mielipidekysymys_toki

        ekat tai/ja tokat treffit vois olla leffas. jos ei kato keksi puhumista, jännittää vielä ym. nii siellä ei tarvii ees puhuu (paljoo), totuttelee siinä lähellä olemisee. sitte musta kuullosti paljon kivemmalta se sohvalla halailu ku joku pyörälenkki. en tiiä, saattaa johtuu siitä ku mulla on sellane pelko että mä nolaan itteni urheilussa. liikan numero on sen takii 8 vaikka saattaisin saada 9 jos haluisin. kumminki,eteenpäi :D juttelevat pojat o harvassa. ei sitä tarvii puhuu jostai tyyliin "rakastan sinua" "tahdon elää loppuelämäni kanssasi" "millaisen hääpuvun laitan ylleni häissämme" vaa kunha jotenki asioista kertoo omat mielipiteet, jotka ei olis vaan kahta, joko
        A) vähä paras
        tai B) vittu se kusee
        oonko ees muute paras selittää :D
        kumminki. semmone poika, joka tulis oma-alotteisesti vaik halaamaa takaapäin tai sillee. suhteen alussa ainaki. ja semmone joka haluis selkeesti olla lähellä (enny tarkota sellast et käsi työnnetää paidan sisää :D)


    • Dyddö

      Omat mielipiteeni sanon nyt. Itse pitäisin hitaasti etenemisestä. Ei hitaasta, ei nopeesta vaan jotain siitä väliltä. Jos poika etenee nopeasti, voi tyttö ahdistua ja tuntea niin että poika pakottaa... Voit myös kysyä sitä tytöltä, kuinka nopeasti edetään seurustelussa.

      Jos minulla olisi poikafrendi, haluaisin ensin toisen kotiin ja omaan kotiin, näyttämään missä hän asuu ja missä minä asun. Mielestäni olisi paras mennä ensin pojan kotiin. Leffaliput olisi ¨kivat jos saisi pojalta johonkin romanttiseen elokuvaan, ihanaa...

      Itse haluaisin että puhuisin pojan kanssa suoraan kaikista asioista. Jos tyttö ei tykkää puhua suoraan seksistä, lopettakaa suhde. Tytön ja pojan TÄYTYY PYSTYÄ PUHUUN ASIOISTA!!!! En nyt kuitenkaan kehota ekoilla, toisilla tai taikka kolmansillakaan treffeillä alkaa puhuun seksistä. Tyttö unohtaa sinut muuten.

      Kaksin on kiva olla... Teidän täytyy varata aikaa toisillenne! Pitäkää yhteisiä harrastuksia ja voitte halaillakki myös sohvalla ja kuunnella vaikka musiikkia(EI ROKKIA RÄPPIÄ tms. Hentoa musiikkia kiitos muttei Beethovenia vaan HENTOA!)

      Haluaisin että poika kysyy ensin vaikka meseosoitetta. Siitä voi kysyä vaikka sitten mesess että voisiko tyttö olla kanssasi vapaa-ajalla. Pyydä vaikka kotiisi. Sitten treffit ja hitaasti etenette eteenpäin. :)

      • VIKAA

        BEETHOVENISSA MUKA ON?


      • ....................
        VIKAA kirjoitti:

        BEETHOVENISSA MUKA ON?

        Beethoven on huono. Chopin on paras!


      • no_iha_normi_nuori
        .................... kirjoitti:

        Beethoven on huono. Chopin on paras!

        Stravinsky rules


    • Dyddö

      Omat mielipiteeni sanon nyt. Itse pitäisin hitaasti etenemisestä. Ei hitaasta, ei nopeesta vaan jotain siitä väliltä. Jos poika etenee nopeasti, voi tyttö ahdistua ja tuntea niin että poika pakottaa... Voit myös kysyä sitä tytöltä, kuinka nopeasti edetään seurustelussa.

      Jos minulla olisi poikafrendi, haluaisin ensin toisen kotiin ja omaan kotiin, näyttämään missä hän asuu ja missä minä asun. Mielestäni olisi paras mennä ensin pojan kotiin. Leffaliput olisi ¨kivat jos saisi pojalta johonkin romanttiseen elokuvaan, ihanaa...

      Itse haluaisin että puhuisin pojan kanssa suoraan kaikista asioista. Jos tyttö ei tykkää puhua suoraan seksistä, lopettakaa suhde. Tytön ja pojan TÄYTYY PYSTYÄ PUHUUN ASIOISTA!!!! En nyt kuitenkaan kehota ekoilla, toisilla tai taikka kolmansillakaan treffeillä alkaa puhuun seksistä. Tyttö unohtaa sinut muuten.

      Kaksin on kiva olla... Teidän täytyy varata aikaa toisillenne! Pitäkää yhteisiä harrastuksia ja voitte halaillakki myös sohvalla ja kuunnella vaikka musiikkia(EI ROKKIA RÄPPIÄ tms. Hentoa musiikkia kiitos muttei Beethovenia vaan HENTOA!)

      Haluaisin että poika kysyy ensin vaikka meseosoitetta. Siitä voi kysyä vaikka sitten mesess että voisiko tyttö olla kanssasi vapaa-ajalla. Pyydä vaikka kotiisi. Sitten treffit ja hitaasti etenette eteenpäin. :)

    • Dyddö

      Niin, se onkin otsikossa.

      • nuuuuuuuuuuuuuuunuuuuuuu

        Itse arvostan pojissa - tietysti komeaa ulkonäköä, mutta luonne on tärkein. Kukaan tyttö ei taatusti pidä pojasta, joka on semmoinen hiljainen hissukka, joka ei uskalla edes puhua. Myöskään tytöt eivät arvosta tiuskintaa. Tytön sydämmen valloittaa, kun on mukava, rento, kiltti, kohtelias ja ennen kaikkea hauska.


      • mitä tyttä xd
        nuuuuuuuuuuuuuuunuuuuuuu kirjoitti:

        Itse arvostan pojissa - tietysti komeaa ulkonäköä, mutta luonne on tärkein. Kukaan tyttö ei taatusti pidä pojasta, joka on semmoinen hiljainen hissukka, joka ei uskalla edes puhua. Myöskään tytöt eivät arvosta tiuskintaa. Tytön sydämmen valloittaa, kun on mukava, rento, kiltti, kohtelias ja ennen kaikkea hauska.

        niin ei kukaan tyttö suostu siihen että pojat ovat hiljaisia se ei kuulosta kivalta mä olen jutellut tytöjen kanssa eikä siinä mitään pelättävää paitsi jos on masentunut kaveri ystävät voivat silloin auttaa toisiaan on kokemusta kyllä mä tiedän nää asiat olen jutellut yhden tytön kaa nimeltään tiia koskinen ja henna vallamo ja kolmas on anni salonen


    • ...

      no treffit voi pitää vaikka missä paikassa, riippuu siitä mikä sopii tytölle ja jätkälle. et jos tyttö on allerginen eläimille, ni ehkei kannata mennä koiranäyttelyyn. okei, loistava esimerkki:D
      leffaan meno on hyvä, ja sen jälkee syömää tai johonki kahvilaa puhumaa hetkeks. kannattaa ottaa selvää, millasista leffoista tyttö pitää. tai valitsette leffan yhessä.
      en loukkaantuis, jos jätkä puhuis seksistä, mut sen pitäs ymmärtää, jos sanoisin et en oo viel valmis tms. ja älä ekojen treffien jälkeen siitä puhu:D
      mä ainaki tykkään edetä suht hitaasti, haluun eka tuntee jätkän kunnol ja sit vast ku tuntuu siltä ni voi mennä pidemmälle ym(:
      mua ärsyttäis, jos jätkä ei kertois omalle frendiporukallee et seurustelee, ihanku se häpeis mua. eli kerro ihmeessä, ei siit voi pahastua:D
      on kiva joskus just käydä lenkil yms, mut tykkään ite vaa löhöö sohval ja nukkuu jätkän kainalos;>> eli molemmat "käy".
      jätkä vois näyttää suoraa tunteensa, ite luovutan helposti, jos en saa mtn vastakaikua, vaik se saattaa johtuu vaa siit et jätkä on ujo. eli oo avoin tunteistas. ja no kato tyttöä paljon ja oo kiinnostunu sen asioista ja suutele sitä:))

    • ...

      Tytöt haluavat suhteestaan johonkin poikaan, rakkautta. Tytöt pitävät usein hitaasta etenemisestä. Tyttöjä pelottaa, jos he löytävät rakkauden, joka haluaa heti hypätä sänkyyn. Eli hidas eteneminen. Jos poika kertoo kavereilleen suhteesta tyttöön, ei siinä ole mitään pahaa. Totta kai saa kertoa. Mutta se on tosi alhaista jos poika alkaa kertoa jotain mikä on henkilökohtaista. Esimerkiksi kuinka viime yönä harrastitte seksiä.

      Tytön saa aivan lumoihin, jos vie hänet johonkin ihanaan treffi paikkaan. Ja poika ehdottaa, ja tarjoaa! Semmoisia paikkoja voisi olla joku hieno ravintola, leffa, kahvila, kävelylenkki illalla auringonlaskun aikaan. Sen olisi hyvä olla aika omaperäinen. Myös kotona voi toki treffata.

      Tyttö ei loukkaannu jos puhut hänelle suoraan, että haluat harrastaa hänen kanssaan seksiä. Päin vastoin, tytöt ovat otettuja siitä, jos todella olet hänen kanssaan tosissaan, rakastat häntä, ja haluat vielä harrastaa tämän kanssa seksiä. Mutta tytöille seksin harrastaminen on aika arka asia keskustella, mutta ennen "seksiä" tytöt haluavat ehdottomasti jutella pojan kanssa vakavasti seksistä. Hellä halailu sohvalla kahdestaan on ihanaa. Tuntuu vain että olisi perhosia vatsassa. Tytöt tykkää kun pojat pitävät heitä hyvänä. Sanovat suoraan, että rakastaa häntä, halailee ja pussaa.

      Melkein koskaan tytöt eivät tee aloitetta. Vaikka he olisivat kuinka rakastuneet johonkin tyyppiin, he eivät tee mitään asian eteen. He odottavat että pojat tekevät aloitteen. Esimerkiksi sellainen on todella ihanaa, jos poika tulee esimerkiksi koulussa vain luo ja sanoo jotain tähän tyyliin "Moi, mä ajattelin että, haluaisitko sä lähteä mun kanssa joku päivä leffaan?" Ja siitä se alkaa. Pidämme aidoista pojista, jotka ei esitä muuta kun oikeasti on. Liian villi, pahan tekijä poika ei kiinnosta tyttöjä.

    • minä.vaan..=)

      Arvostan ainakin luonnetta. että on kiltti, mukava ja kohtelias ja tietenkin luotettava. että siihen voi luottaa ihan missä asiassa. :)

      hitaasti etenemistä tietenkin, ei mitään hätiköintiä.

      paras paikka treffata.. leffa on ainakin ihan kiva( en tiiä tuosta leffasta.. mä katon ainakin vaikka mitä leffoja :D) ja kotona kanssa. :) halailu, pusut. yms. ihan kivaa, eipä siinä muuta.. :D

      seksistä suoraan puhuminen ei kannata. varmaan jokainen ahdistuisi..

    • jhgfd

      Itse arvostan sitä että on toai älykäs ja syvällinen. Haaveilen pojasta joka ei kokoajan korostaisi miehisyyttään ja jankkaisi olevansa tosimies. Sellainen poika on kiva joka hyväksyy oman itsensä sellaisena kuin on ja hyväksyy myös muut eikä naura erilaisuudelle tai sorra ketään. Vapaamielisyys siis on suuri plussa :)

      • j00joo

        eli yleensä tyttö kiinostuu helposti ja heti jos poika on syötävän suloinen jos menisin uuteen lukalle näkisi jo ovelta kokoluokan suloisimman pojan suloisuuta tuo lisää jos poika puolustaa itseään sitten kun poika on tehnytenemmäntutavuuta ei pojan kannata odottasa et tyttö tekee aloitteen van pikuhiljaa lähentyy tyttöä sitten kun seurusteluvaihe alkaa niin pojan pitäisi osssata perusasiat esem jos pitää lohdutaa tytöä ja sitten jos vaika halaa selästäpäin käytä tyrvallisia mutta helliä otteita jos tyttö haluaa lähestyä syvemmin sexiin silloin seon sallitua mutta jos tyttö ei puhusiitä tai annamuita merkkejä niin ole sillen että et olisi koskaan ajatellut mennemistä sänkyyn ja älä anna tytön luula että suhteene on lopuiän kestävää ainakaan nuorena sillä jos tyttö saa kuvan että on si nun ja teillä menee paremmin kuinfantsuszti ja eroatte niin se saata olla liian iso juttu tytölle


      • Kalharr
        j00joo kirjoitti:

        eli yleensä tyttö kiinostuu helposti ja heti jos poika on syötävän suloinen jos menisin uuteen lukalle näkisi jo ovelta kokoluokan suloisimman pojan suloisuuta tuo lisää jos poika puolustaa itseään sitten kun poika on tehnytenemmäntutavuuta ei pojan kannata odottasa et tyttö tekee aloitteen van pikuhiljaa lähentyy tyttöä sitten kun seurusteluvaihe alkaa niin pojan pitäisi osssata perusasiat esem jos pitää lohdutaa tytöä ja sitten jos vaika halaa selästäpäin käytä tyrvallisia mutta helliä otteita jos tyttö haluaa lähestyä syvemmin sexiin silloin seon sallitua mutta jos tyttö ei puhusiitä tai annamuita merkkejä niin ole sillen että et olisi koskaan ajatellut mennemistä sänkyyn ja älä anna tytön luula että suhteene on lopuiän kestävää ainakaan nuorena sillä jos tyttö saa kuvan että on si nun ja teillä menee paremmin kuinfantsuszti ja eroatte niin se saata olla liian iso juttu tytölle

        Kännissäkö, vai muuten vaan äidinkielen tunnit jääny väliin?


    • Okei no hei katos

      Arvostavatko tytöt niinkään paljon erilaisuutta? Kivaa yleistystä muuten, jokainenhan on yksilö, paitsi ehkä ne massateinit..

      • hörrö

        juuri erillaisuus tekee pojasta ihanan.


    • Kalharr

      Tässä lista, josta naiset antavat plussia. Mitä enemmän ominaisuuksia löytyy, sitä varmemmin saat naisen:
      Rikas
      Tunteeton
      Komea
      Naistenkaataja
      Julma
      Naistenhakkaaja
      Agressiivinen
      Rikollinen
      Huono isäsuhde
      Narkkari
      Juoppo
      Tupakoitsija
      Sekakäyttäjä
      BMW
      Mersu
      Amis Corolla
      Amis
      Urheiluauto
      Päällepäsmäri
      Huutaja
      Huono opiskelija
      Epäromanttinen
      Itsekeskeinen
      Omahyväinen
      Elitisti
      Lihaksikas
      Solttupoika
      Eläintenvihaaja
      Carnivoori

    • F*cking serious245

      Miksi vituss te jauhatte paskaa? Tehän aina rakastutte niihin renttuihin ns "koviin poikiin". Älkää valehedelko meille pojille, noh ei voi mitää että te ootte niin helvetin tyhmii että jauhatte kuitenki paskaa jollai palstall ja sitten mentii huoraamaan pahan pojan luo irl.

      Mä oon aina ollu ärsyytynyt siihen että te "olette olevinanne" rakastuneit kiltteihin poikiin vaikka tosi asiass katotte joitai iha muit poikii, siis vittu koittakaa aikuistuu ja lopettakaa se vitun paskan jauhanta.
      Tollase tyhmän käytöksen takii pakostakin katson teit naisii vähän kieroon.

      • ...

        Miten vitussa voit ees kuvitella, et kaikki tytön on semmosii kauheita tenu pissiksii, jotka rakastuu niihin "renttuihin". Mua ei vois ees vähempää kiinnosta semmoset ryypiskelijät ja röökaajat. Pilaavat vaan elämänsä. Itse haluisin semmoisen pojan, joka on kiltti ja ASIALLINEN, eikä juokse kaupungilla nussimassa joka ikistä vastaantulijaa.

        Joten kannattaa pitää se iso turpa kiinni, ku ei tiiä tytöistä mitään!


      • F*cking serious245
        ... kirjoitti:

        Miten vitussa voit ees kuvitella, et kaikki tytön on semmosii kauheita tenu pissiksii, jotka rakastuu niihin "renttuihin". Mua ei vois ees vähempää kiinnosta semmoset ryypiskelijät ja röökaajat. Pilaavat vaan elämänsä. Itse haluisin semmoisen pojan, joka on kiltti ja ASIALLINEN, eikä juokse kaupungilla nussimassa joka ikistä vastaantulijaa.

        Joten kannattaa pitää se iso turpa kiinni, ku ei tiiä tytöistä mitään!

        Koska mä tiedän ihan kokemuksesta että kuinka kylmii ja hölmöi tytöt voi olla, mä oon itse ihan kiltti ja kunnollinen, vaikka sitä nyt viime viestist ei kyll uskois mut silti, oon ollu tytöille kiltti ja sillee mukava, ja ei oo tullu asioista kuule yhtään mitään ja sitten sä viel kehtaat väittää toisin!

        Kyll voisit vähän katsoa ympärilles ja muutenkin tutkia asioita!

        Kuitenkin te tytöt luiskahdatte jonkun muun kuin sen ihanaisen pojan syliin ennemmin tai myöhemmin, kun etsitte "jännitystä" elämäänne!
        Mä kyll tiedän mistä mä puhun! Te ette tiedä mistä te puhutte ja kyll mä tiiän tytöist yhtä sun toista! Mua vaan vituttaa kun sitten viel tytöt tääl jauhaa ihan jotain muut paskaa, ihan vaan lepyttääkseen kunnollisii poikii! Se, tai sitten kaikki tytöt jotka tänne kirjoittelee on jotain vitsin no-life datailija tyttöi jotka elää omissa rakkaus haaveissaan!


      • ...
        F*cking serious245 kirjoitti:

        Koska mä tiedän ihan kokemuksesta että kuinka kylmii ja hölmöi tytöt voi olla, mä oon itse ihan kiltti ja kunnollinen, vaikka sitä nyt viime viestist ei kyll uskois mut silti, oon ollu tytöille kiltti ja sillee mukava, ja ei oo tullu asioista kuule yhtään mitään ja sitten sä viel kehtaat väittää toisin!

        Kyll voisit vähän katsoa ympärilles ja muutenkin tutkia asioita!

        Kuitenkin te tytöt luiskahdatte jonkun muun kuin sen ihanaisen pojan syliin ennemmin tai myöhemmin, kun etsitte "jännitystä" elämäänne!
        Mä kyll tiedän mistä mä puhun! Te ette tiedä mistä te puhutte ja kyll mä tiiän tytöist yhtä sun toista! Mua vaan vituttaa kun sitten viel tytöt tääl jauhaa ihan jotain muut paskaa, ihan vaan lepyttääkseen kunnollisii poikii! Se, tai sitten kaikki tytöt jotka tänne kirjoittelee on jotain vitsin no-life datailija tyttöi jotka elää omissa rakkaus haaveissaan!

        Ai muka tiiät tytöistä yhtä sun toista!!!?? Jos tietäisit, nii et olis laittannu noita viestei tänne. Tyttöjä on kuules monenlaisia. Ja mitä noihin no-life datailija tyttöihin tulee... Myönnän, oon itekkin semmonen, mut vaan sen takii, ku te pojat ootte just tommosii vitun tyhmiä!!!! Että mietis sitä.


      • F*cking serious245
        ... kirjoitti:

        Ai muka tiiät tytöistä yhtä sun toista!!!?? Jos tietäisit, nii et olis laittannu noita viestei tänne. Tyttöjä on kuules monenlaisia. Ja mitä noihin no-life datailija tyttöihin tulee... Myönnän, oon itekkin semmonen, mut vaan sen takii, ku te pojat ootte just tommosii vitun tyhmiä!!!! Että mietis sitä.

        Minä ilmaisen oman mielipiteeni jos haluan, ja oli se minkälainen tahansa niin ei se välttämättä tee minusta tietämätöntä siinä tai tässä asiassa, ota huomioon myös että olen kirjoittanut viime viestit ja tämänkin viestin silkan vihan ja turhautuneisuuden vallassa! Mitä poikien tyhmyyteen tulee: TOTTA KAI HE OVAT TYHMIÄ, idiootti! Paskempaa, lapsellisempaa jälkeenjääneempää joukkoa ei olekkaan kuin pojat! Mutta mietis sinä seuraavaa asiaa sinä hölmö naikkosen alku: LUULETKO TOSIAAN ETTÄ TE TYTÖT OLETTE YHTÄÄN SEN PAREMPIA!? Koska mä voin sanoo että ette vitussa olet! "Että mietis sitä."


      • ...
        F*cking serious245 kirjoitti:

        Minä ilmaisen oman mielipiteeni jos haluan, ja oli se minkälainen tahansa niin ei se välttämättä tee minusta tietämätöntä siinä tai tässä asiassa, ota huomioon myös että olen kirjoittanut viime viestit ja tämänkin viestin silkan vihan ja turhautuneisuuden vallassa! Mitä poikien tyhmyyteen tulee: TOTTA KAI HE OVAT TYHMIÄ, idiootti! Paskempaa, lapsellisempaa jälkeenjääneempää joukkoa ei olekkaan kuin pojat! Mutta mietis sinä seuraavaa asiaa sinä hölmö naikkosen alku: LUULETKO TOSIAAN ETTÄ TE TYTÖT OLETTE YHTÄÄN SEN PAREMPIA!? Koska mä voin sanoo että ette vitussa olet! "Että mietis sitä."

        "Sinä hölmä naikkosen alku"!!!????? En yhtään ihmettle jos et saa ketään tyttöä!!! Koska tolla menolla voin luvata, että et saa! Ja se on kuules ihan oikein sulle. Ja ei ehkä tytöt oo sen parempia kuin pojat, mut arvaa tuleeko ne haukkuun tänne _kaikkia_poikia. Ei tule!! Pojat on just tommosia. Heti jos yks tyttö on pettämässä sitä tai muuten vaihtaa toiseen "pahikseen", nii heti pitää tuomita kaikki tytöt. Oon niin täynnä tuota sun paskan jauhamista!!!


      • F*cking serious245
        ... kirjoitti:

        "Sinä hölmä naikkosen alku"!!!????? En yhtään ihmettle jos et saa ketään tyttöä!!! Koska tolla menolla voin luvata, että et saa! Ja se on kuules ihan oikein sulle. Ja ei ehkä tytöt oo sen parempia kuin pojat, mut arvaa tuleeko ne haukkuun tänne _kaikkia_poikia. Ei tule!! Pojat on just tommosia. Heti jos yks tyttö on pettämässä sitä tai muuten vaihtaa toiseen "pahikseen", nii heti pitää tuomita kaikki tytöt. Oon niin täynnä tuota sun paskan jauhamista!!!

        Toi ei kyll varmana pidä paikkaansa! Pojat ei ehkä välttämättä hauku mutt silti ne tulee valittamaan tänne, mutta niin myös tytöt, ota huomioon että me pojat osataan olla suoranaisesti ilkeempiä kuin tytöt mitä pettämiseen tulee "näin mä oon tulkinnu", joten en ihmettele jos täällä on montakin palstaa jossa tyttö itkee kun poju pettää häntä tai muuten kohtelee kaltoin! KOITA VÄHÄN KATTOO TÄTÄ PALSTAA! Tääl on varmasti keskustelu jossain jossa tyttö tuomitsee pojat kerta heitolla. Oikeastaan, katsoppas ketä se ihan itse on tuominnut kaikki pojat.

        "Ja mitä noihin no-life datailija tyttöihin tulee... myönnän, oon itekkin semmonen, mut vaan sen takii, ***KU TE POJAT OOTTE JUST TOMMOSII VITUN TYHMIÄ!!!***"

        Et sinäkään hyvä neiti taida olla ihan mikään älykkö. Sitten mua viel ärsyttää se että kuinka sä et nyt niin tarkkaan edes sanomiani asioita mieti, vaan suinpäin tulet rähjäämään ja "oih niin tulisesti" puolustamaan sukupuoltasi vain sen takia kun joku pahall pääl oleva poika sanoo heistä jotain poikkinaista. Kaikki tytöt samanlaisii: Jos niille vinkuu niin ne ei yksinkertaisesti kestä sitä, vaan tulistuu aivan helvetisti.
        Mä oon myöskin niin täynnä tota sun tietämätöntä selitystä! Mä nyt sentään yritän sanoo jottain sulle vaikka kieltämättä sekin on aika barbaarimaisesti sitten sanottu, mutta mulla on todellinen syyni siihen!
        Ja luuleksä tosiaan että mä käyttäydyn näin irl tyttöjen seurass, koska mä voin sanoo että en käyttäydy, minä päästelen tässä paineita maailmalle ja käsken teitä kaikkia heräämään!
        Mitä vittuu säkin oikeesti tiedät jos sinä kerran tietokoneella vaan olet päivät pitkät?


      • ...
        F*cking serious245 kirjoitti:

        Toi ei kyll varmana pidä paikkaansa! Pojat ei ehkä välttämättä hauku mutt silti ne tulee valittamaan tänne, mutta niin myös tytöt, ota huomioon että me pojat osataan olla suoranaisesti ilkeempiä kuin tytöt mitä pettämiseen tulee "näin mä oon tulkinnu", joten en ihmettele jos täällä on montakin palstaa jossa tyttö itkee kun poju pettää häntä tai muuten kohtelee kaltoin! KOITA VÄHÄN KATTOO TÄTÄ PALSTAA! Tääl on varmasti keskustelu jossain jossa tyttö tuomitsee pojat kerta heitolla. Oikeastaan, katsoppas ketä se ihan itse on tuominnut kaikki pojat.

        "Ja mitä noihin no-life datailija tyttöihin tulee... myönnän, oon itekkin semmonen, mut vaan sen takii, ***KU TE POJAT OOTTE JUST TOMMOSII VITUN TYHMIÄ!!!***"

        Et sinäkään hyvä neiti taida olla ihan mikään älykkö. Sitten mua viel ärsyttää se että kuinka sä et nyt niin tarkkaan edes sanomiani asioita mieti, vaan suinpäin tulet rähjäämään ja "oih niin tulisesti" puolustamaan sukupuoltasi vain sen takia kun joku pahall pääl oleva poika sanoo heistä jotain poikkinaista. Kaikki tytöt samanlaisii: Jos niille vinkuu niin ne ei yksinkertaisesti kestä sitä, vaan tulistuu aivan helvetisti.
        Mä oon myöskin niin täynnä tota sun tietämätöntä selitystä! Mä nyt sentään yritän sanoo jottain sulle vaikka kieltämättä sekin on aika barbaarimaisesti sitten sanottu, mutta mulla on todellinen syyni siihen!
        Ja luuleksä tosiaan että mä käyttäydyn näin irl tyttöjen seurass, koska mä voin sanoo että en käyttäydy, minä päästelen tässä paineita maailmalle ja käsken teitä kaikkia heräämään!
        Mitä vittuu säkin oikeesti tiedät jos sinä kerran tietokoneella vaan olet päivät pitkät?

        Tiiäkkö, en enään jaksa vastata tohon mitään. Mua ottaa niin vitusti päähän.. Paitsi yks asia mua kyllä häiritsee.

        "Et sinäkään hyvä neiti taida olla ihan mikään älykkö. Sitten mua viel ärsyttää se että kuinka sä et nyt niin tarkkaan edes sanomiani asioita mieti, vaan suinpäin tulet rähjäämään ja "oih niin tulisesti" puolustamaan sukupuoltasi vain sen takia kun joku pahall pääl oleva poika sanoo heistä jotain poikkinaista. Kaikki tytöt samanlaisii: Jos niille vinkuu niin ne ei yksinkertaisesti kestä sitä, vaan tulistuu aivan helvetisti."

        Okei, ehkä en oo mikään vitun älykkö, mutta sen tajuun, että noi sun viestit on jotain niin vituttavaa lukemista. Ja mitä siittä vaikka puolustan sukupuoltani? Haluan puolustaa sitä just sun laisilta pojilta, jotka ei tajuu. Nii ja mitä siittä vaikka tytöt tulistuuki? Me vaan halutaan antaa täysillä takas, ku meitä haukutaan tai muuta alentavaa tullaan sanomaan. Koita hakata jo se sun paksuun kalloos.

        Mä oon puhumiseni puhunnu. Kiitos.


      • Fucking serious 245
        ... kirjoitti:

        Tiiäkkö, en enään jaksa vastata tohon mitään. Mua ottaa niin vitusti päähän.. Paitsi yks asia mua kyllä häiritsee.

        "Et sinäkään hyvä neiti taida olla ihan mikään älykkö. Sitten mua viel ärsyttää se että kuinka sä et nyt niin tarkkaan edes sanomiani asioita mieti, vaan suinpäin tulet rähjäämään ja "oih niin tulisesti" puolustamaan sukupuoltasi vain sen takia kun joku pahall pääl oleva poika sanoo heistä jotain poikkinaista. Kaikki tytöt samanlaisii: Jos niille vinkuu niin ne ei yksinkertaisesti kestä sitä, vaan tulistuu aivan helvetisti."

        Okei, ehkä en oo mikään vitun älykkö, mutta sen tajuun, että noi sun viestit on jotain niin vituttavaa lukemista. Ja mitä siittä vaikka puolustan sukupuoltani? Haluan puolustaa sitä just sun laisilta pojilta, jotka ei tajuu. Nii ja mitä siittä vaikka tytöt tulistuuki? Me vaan halutaan antaa täysillä takas, ku meitä haukutaan tai muuta alentavaa tullaan sanomaan. Koita hakata jo se sun paksuun kalloos.

        Mä oon puhumiseni puhunnu. Kiitos.

        ... Tajuan enemmän kuin luuletkaan, et edes tunne minua. Minäkään en tunne sinua, saatat olla hyvinkin kiva tyttö. Mutta se tässä minua ärsyttää että et tunnu mitenkään tajuavan mistään mitään. Käyt vaan päälle etkä jaksa lukea läpi kunnolla viestejäni, vaikka ne onkin "vituttavia" ja niistä suorastaan paistaa läpi sovinismi, isoilla kirjaimilla. Mutta mieti, minä en todellakaan tee tätä pahuuttani tai ilkeyttäni, toisin kuin suurin osa muista pojista. Minulla on siihen syyni... minulla on motiivi... ja tuntui että en jaksa pitää sitä sisällä. Mutta tuskin ymmärrät tätäkään viestiä vaikka olen rauhoittunut, joten turhaan minä tätä sinulle sitten tässä kirjoittelen *HMPH*.

        Jätät tämän joko vastaamatta tai sitten tavalliseen tapaan tulet tänne huutamaan mulle kurkku suorana luullen että olen joku lapsellinen paska joka vaan koettelee sun rajojas! SINÄ- ET- VAIN- TAJUA. Et tunne minua, et tiedä minusta mitään... Mutta sen sanon että ihan huvin vuoksi en tätä kaikkee paskaa tänne purkanu, mieti sitä!


      • 13+1
        Fucking serious 245 kirjoitti:

        ... Tajuan enemmän kuin luuletkaan, et edes tunne minua. Minäkään en tunne sinua, saatat olla hyvinkin kiva tyttö. Mutta se tässä minua ärsyttää että et tunnu mitenkään tajuavan mistään mitään. Käyt vaan päälle etkä jaksa lukea läpi kunnolla viestejäni, vaikka ne onkin "vituttavia" ja niistä suorastaan paistaa läpi sovinismi, isoilla kirjaimilla. Mutta mieti, minä en todellakaan tee tätä pahuuttani tai ilkeyttäni, toisin kuin suurin osa muista pojista. Minulla on siihen syyni... minulla on motiivi... ja tuntui että en jaksa pitää sitä sisällä. Mutta tuskin ymmärrät tätäkään viestiä vaikka olen rauhoittunut, joten turhaan minä tätä sinulle sitten tässä kirjoittelen *HMPH*.

        Jätät tämän joko vastaamatta tai sitten tavalliseen tapaan tulet tänne huutamaan mulle kurkku suorana luullen että olen joku lapsellinen paska joka vaan koettelee sun rajojas! SINÄ- ET- VAIN- TAJUA. Et tunne minua, et tiedä minusta mitään... Mutta sen sanon että ihan huvin vuoksi en tätä kaikkee paskaa tänne purkanu, mieti sitä!

        arvostan luonnetta. Ärsyttää, jos poikaa kiinnostaa vaan ulkonäkö ja jos se on luokan pelle-porukan kanssa. Eli siis aika rauhallinen on minun makuuni :)
        Ekat treffit ois kivat jos kattoi vaikka jotain romanttista leffaa toisen kainalossa ja sitten ehkä toiset jomman kumman luona. Välillä olisi kiva ehkä käydä harrastamassa jotain liikuntaa tai käydä tutustumassa toisen harrastuksiin.


      • ...
        Fucking serious 245 kirjoitti:

        ... Tajuan enemmän kuin luuletkaan, et edes tunne minua. Minäkään en tunne sinua, saatat olla hyvinkin kiva tyttö. Mutta se tässä minua ärsyttää että et tunnu mitenkään tajuavan mistään mitään. Käyt vaan päälle etkä jaksa lukea läpi kunnolla viestejäni, vaikka ne onkin "vituttavia" ja niistä suorastaan paistaa läpi sovinismi, isoilla kirjaimilla. Mutta mieti, minä en todellakaan tee tätä pahuuttani tai ilkeyttäni, toisin kuin suurin osa muista pojista. Minulla on siihen syyni... minulla on motiivi... ja tuntui että en jaksa pitää sitä sisällä. Mutta tuskin ymmärrät tätäkään viestiä vaikka olen rauhoittunut, joten turhaan minä tätä sinulle sitten tässä kirjoittelen *HMPH*.

        Jätät tämän joko vastaamatta tai sitten tavalliseen tapaan tulet tänne huutamaan mulle kurkku suorana luullen että olen joku lapsellinen paska joka vaan koettelee sun rajojas! SINÄ- ET- VAIN- TAJUA. Et tunne minua, et tiedä minusta mitään... Mutta sen sanon että ihan huvin vuoksi en tätä kaikkee paskaa tänne purkanu, mieti sitä!

        Oho... Pakko myöntää, että yllätyin positiivisesti sun viestistä. Nyt jotenki katoin uudelta kantilta noita sun viestejä ja ehkä jopa "hyväksyin" ne. Ja joo, en tunne sua, joten mulla ei olis ollu mitään varaa haukkua sua, mutta pääs vaan jotenki tulee, ku vitutti niin älyttömästi. Ja mua oikeesti harmittaa jos oot sattunu tekemisiin _ei kivojen_ tyttöjen kanssa. Mutta jos vaan tajuaisit, että kaikki tytöt eii oo semmosia nii se ois hyvä. Eipä tässä kai sitten muuta...


      • F'cking serious245
        ... kirjoitti:

        Oho... Pakko myöntää, että yllätyin positiivisesti sun viestistä. Nyt jotenki katoin uudelta kantilta noita sun viestejä ja ehkä jopa "hyväksyin" ne. Ja joo, en tunne sua, joten mulla ei olis ollu mitään varaa haukkua sua, mutta pääs vaan jotenki tulee, ku vitutti niin älyttömästi. Ja mua oikeesti harmittaa jos oot sattunu tekemisiin _ei kivojen_ tyttöjen kanssa. Mutta jos vaan tajuaisit, että kaikki tytöt eii oo semmosia nii se ois hyvä. Eipä tässä kai sitten muuta...

        No, mähän sanoin. Mut juu...

        Ymmärrän hyvin tuskasi, pojat voivat olla ällöjä... hyvin hyvin ällöjä. Lapsellisia ja kaikkee muuta kivaa paskaa. Minä jos kukaan tiedän kun oon heidän kans tekemisiss (obvious fact).
        Silti, voin sanoo että en oikeastaan ole nyt ihan niinkään sovinistinen pahka sika kui luulis. Mua vaan joskus oikeesti ottaa päähän te tytöt. Mull on aina tapana sanoa tytöist aina seuraavanlaisesti: "Tytöt, niin helvetin outoi mutta ilman niitä ei vois mitenkää elää."

        Olen tietenkin tavannut ja tutustunu myös moniin kivoihin tyttöihin, joskus jopa sellasiin joilla on ikimuistoinen persoona. Silti, olen niitä pahojakin tyttöi nähny ja voin sanoo että ne muistot kyll joskus voi kaivautuu aivan liian syvälle. Sitten se viel maustetaan teidän "outoudellanne", sitten viel se ett "naiset rakastuvat renttuihin"-juttu kaupan päälle niin ei voi muuta tehdä kuin katsoo ja ihmetellä syvän hämmennyksen vallassa teitä kauniimman sukupuolen edustajia. Olen muutenkin luonteeltani aika ärhäkkä ja jotkut jutut mitä mä sanon voi olla vähän liioiteltuja, mutta se ei tarkoita sitä että peruisin ihan kokonaan sanojani! Olen edelleen aika suutuksissani vähän kaikille, tuntuu että kaikki alle 17 vuotiaat ovat aivan saatanan runkkumaista sakkia, jopa te tytöt, anteeks nyt vaan!

        Joskus mull vaan parahtaa pinta lopullisesti teidän lapsukaisten kanssa : ), toivon että ymmärrät. Eipä tässä muuta, kirjoittele takas jos haluut, mua ainakin kiinnostais tietää sun mielipide täst asiast. Silti jos tuntuu että ei oo tarvetta neiti "tripla-piste" niin kyll sit ymmärrän yskän. Öitä.


      • ...
        F'cking serious245 kirjoitti:

        No, mähän sanoin. Mut juu...

        Ymmärrän hyvin tuskasi, pojat voivat olla ällöjä... hyvin hyvin ällöjä. Lapsellisia ja kaikkee muuta kivaa paskaa. Minä jos kukaan tiedän kun oon heidän kans tekemisiss (obvious fact).
        Silti, voin sanoo että en oikeastaan ole nyt ihan niinkään sovinistinen pahka sika kui luulis. Mua vaan joskus oikeesti ottaa päähän te tytöt. Mull on aina tapana sanoa tytöist aina seuraavanlaisesti: "Tytöt, niin helvetin outoi mutta ilman niitä ei vois mitenkää elää."

        Olen tietenkin tavannut ja tutustunu myös moniin kivoihin tyttöihin, joskus jopa sellasiin joilla on ikimuistoinen persoona. Silti, olen niitä pahojakin tyttöi nähny ja voin sanoo että ne muistot kyll joskus voi kaivautuu aivan liian syvälle. Sitten se viel maustetaan teidän "outoudellanne", sitten viel se ett "naiset rakastuvat renttuihin"-juttu kaupan päälle niin ei voi muuta tehdä kuin katsoo ja ihmetellä syvän hämmennyksen vallassa teitä kauniimman sukupuolen edustajia. Olen muutenkin luonteeltani aika ärhäkkä ja jotkut jutut mitä mä sanon voi olla vähän liioiteltuja, mutta se ei tarkoita sitä että peruisin ihan kokonaan sanojani! Olen edelleen aika suutuksissani vähän kaikille, tuntuu että kaikki alle 17 vuotiaat ovat aivan saatanan runkkumaista sakkia, jopa te tytöt, anteeks nyt vaan!

        Joskus mull vaan parahtaa pinta lopullisesti teidän lapsukaisten kanssa : ), toivon että ymmärrät. Eipä tässä muuta, kirjoittele takas jos haluut, mua ainakin kiinnostais tietää sun mielipide täst asiast. Silti jos tuntuu että ei oo tarvetta neiti "tripla-piste" niin kyll sit ymmärrän yskän. Öitä.

        Nyt on kyllä pakko myöntää, että oon samaa mieltä tuosta "ottaa päähän te tytöt"-kohdasta. Me tytöt ollaan vaan joskus niin älyttömän tyhmiä ja suoraan sanottuna itsekkäitä. Mullakin ois kiesannu yli jo TODELLA monta kertaa, jos oisin poika...

        Haluaisin edelleen painottaa tuohon "naiset rakastuvat renttuihin"-juttuun, että se ei ole ainakaan omalta osaltani totta. Itseäni ei voisi vähmepää kiinnostaa semmoiset kännissä örveltävä-tupakoiva- lakia rikkovat pojat. Eihän niistä oo ku vaan pelkkää harmia.
        Ja noi melkein kaikki sun jutut on vähän liioiteltuja, mutta hyvä vaan ku laitoit ne. Mulla ainakin meni pariinki otteeseen jauhot suuhun.

        Ja hei, mua on vaivannu koko ajan kysymys, et minkäs ikäinen oot?


      • F*cking serious245
        ... kirjoitti:

        Nyt on kyllä pakko myöntää, että oon samaa mieltä tuosta "ottaa päähän te tytöt"-kohdasta. Me tytöt ollaan vaan joskus niin älyttömän tyhmiä ja suoraan sanottuna itsekkäitä. Mullakin ois kiesannu yli jo TODELLA monta kertaa, jos oisin poika...

        Haluaisin edelleen painottaa tuohon "naiset rakastuvat renttuihin"-juttuun, että se ei ole ainakaan omalta osaltani totta. Itseäni ei voisi vähmepää kiinnostaa semmoiset kännissä örveltävä-tupakoiva- lakia rikkovat pojat. Eihän niistä oo ku vaan pelkkää harmia.
        Ja noi melkein kaikki sun jutut on vähän liioiteltuja, mutta hyvä vaan ku laitoit ne. Mulla ainakin meni pariinki otteeseen jauhot suuhun.

        Ja hei, mua on vaivannu koko ajan kysymys, et minkäs ikäinen oot?

        Miksi kysyt? Olenko jotenkin niin höhlän yli liioitteleva, vaiko olenko kenties liian ärsyttävä? Vai olenko vaihtoehtoisesti vähän aikuismainen laajan sana valikoiman ansiosta?

        Noh, jos välttämättä haluat tietää niin olen 17 vuotias.

        Miten niin sult meni jauhot suuhun? Siis, en oo varma että mitä se edes tarkoittaah... >_<

        Emmä nyt ihan kaikkii tarkoitakkaa "renttu kohass" mutt suurinta osaa.


      • ...
        F*cking serious245 kirjoitti:

        Miksi kysyt? Olenko jotenkin niin höhlän yli liioitteleva, vaiko olenko kenties liian ärsyttävä? Vai olenko vaihtoehtoisesti vähän aikuismainen laajan sana valikoiman ansiosta?

        Noh, jos välttämättä haluat tietää niin olen 17 vuotias.

        Miten niin sult meni jauhot suuhun? Siis, en oo varma että mitä se edes tarkoittaah... >_<

        Emmä nyt ihan kaikkii tarkoitakkaa "renttu kohass" mutt suurinta osaa.

        Eiku ajattelin vaan, ku harvat alle 17 vuotiaat kirjoittaa noin.. en voi sanoo räväkästi, vaan jotenki sillein monipuolisesti. Nii vähän ajattelinki, että tuskinpa oot kauhean nuori.

        Ööö.. Toi "jauhot suuhun" -juttu on aika vaikee selittää.. Yym.. Niin siis välillä oli semmosta tekstiä, että pisti hiljaseks.. Ääh.. En oikeen tiiä. :D


      • F*cking serious245
        ... kirjoitti:

        Eiku ajattelin vaan, ku harvat alle 17 vuotiaat kirjoittaa noin.. en voi sanoo räväkästi, vaan jotenki sillein monipuolisesti. Nii vähän ajattelinki, että tuskinpa oot kauhean nuori.

        Ööö.. Toi "jauhot suuhun" -juttu on aika vaikee selittää.. Yym.. Niin siis välillä oli semmosta tekstiä, että pisti hiljaseks.. Ääh.. En oikeen tiiä. :D

        Okei mä kässäsin täysin ton "jauhot suuhun" jutun, heikosta vastauksesta huolimatta, pystyin päättelemään lopun : D

        Joten... mitäs sanoisit jos vaikk alettais mesess jutella, kun kerran tää alkaa venyy vähän liiankin pitkäks täss. Tai sitten voidaan lopettaa kesustelu kokonaan täss ja mennä omille teille.

        Suosittelen antamaan mesen, en oo mikää kusettaja tai sellane.


      • ...
        F*cking serious245 kirjoitti:

        Okei mä kässäsin täysin ton "jauhot suuhun" jutun, heikosta vastauksesta huolimatta, pystyin päättelemään lopun : D

        Joten... mitäs sanoisit jos vaikk alettais mesess jutella, kun kerran tää alkaa venyy vähän liiankin pitkäks täss. Tai sitten voidaan lopettaa kesustelu kokonaan täss ja mennä omille teille.

        Suosittelen antamaan mesen, en oo mikää kusettaja tai sellane.

        Öö.. En yleensä jakele meseeni, mutta.. Kaippa sitä vois antaa.

        [email protected] Siinäpä sulle.


      • F*cking serious 245
        ... kirjoitti:

        Öö.. En yleensä jakele meseeni, mutta.. Kaippa sitä vois antaa.

        [email protected] Siinäpä sulle.

        Kiitos siitä Että annoit meses. Mut sua ei vain nyt satu näkemään missään. Minullakin on nyt vähän menoja joten joudut odottamaan Maanantaihin asti vähintään.

        Anteeksi että en pääse juuri nyt meseen, olis kiva tutustuu suhun vähä paremmin.


    • unelmapoikaystäväni

      Ite oon ihastunu poikaan, ja pelkkä sen halaustaito saa mut aina niin onnelliseks. Se pitää mua sillee hellästi, mut sopivan päättäväisesti, vähän niinku turvassa, pitää hetken, mutta päästää heti hellästi lähtemään kun ite hellittää otetta. Mä ite haluun sänkyyn vasta häiden jälkeen, ettei tuu turhia sydänsuruja tai pettymyksiä. Siinä on myös hiukan uskonnollista vakaumusta takana ;) Ite ilahtuisin valtavasti jos poika järjestäisi iloisia yllätyksiä treffeillä, kuten vaikkapa järjestäisi ne jossain erikoisravintolassa, tai vaikka vaan piknikin itetehdyillä eväillä. Leffan pitää olla toki romanttinen. Mun unelmapoika on hyvä halailija, ei haba-harri, muttei luikkukaan vaan siltä väliltä, huolehtivainen, huumorintajuinen, uskovainen, kuuntelee ja ymmärtää, ei äreä eikä "vien-sut-ny-hampparille"-tyylinen amis. Kysyy mielipiteitä ja huomioi ne, ja salaperäinen ;) Ite haluisin pojan jota voi halailla sohvan pohjalla, sekä leikkiä vesileikkejä rannalla

      • ylläoleva

        ei missään nimessä väkivaltainen, ja rahal ei oo mitään väliä! olkoon vaikka kengänkiillottaja kunhan se sitte töiden jälkeen ei menis sohvalle röhnöttää ja kattoo formuloita, vaan antais mullekki vähän aikaa :)


    • hähähä

      no siis mä ainaki tykkään et pitää huolta ulkonäöstään, ei tartte olla mikää pörfekto mutten haluis kuitenkaa mitää läskii ja jotai tosiällöö koska emmä sellast pystyis katella :D ei mitenkää sillä etmä olisin pinnallinen, taino kyl mä ehkä sitä itseasias oonki.. mut suurinosa jotka on hyvännäkösii jne on nii itteensä täynnä ettei sellasta kusihattuu haluis (= ja en haluis mitää sellast hevilettist (no tää on mun mielipide jotkut oudot tykkää) mitää hirveet landelaist ja luonne on ofc tärkee et pitää saada nauramaa jnejne ja mitä muut täst vois sanoo, on kivaa jos jätkä tekee alotteen ;) nii ja sellanne joka uskaltaa puhuu ja puhuu muutenki et sen kans on helppo puhuu ilma et tulee kiusallist tunnetta, mä nimittäi ainaki puhun tosi paljo mut sit on joitai joitte kans ei vaa osaa puhuu jos ei tunne ku ne ei ite puhu TAISIIS EN OSAA SELITTÄÄ =d=d

      mut joo jos täst ny sais jotai selvääki :D:D:D

    • rtgdryyhff

      Rehellinen ja luotettava, joka ei ole kokoajan vaihtamassa tyttöä. Ei pidä itsestään hirveätä meteliä ja jonka kanssa pystyy keskustelemaan asioista. Fiksu ja itse pidän urheilullisista pojista, mutta ei todellakaan ole mikään kriteeri vaan koska pidän itsekin urheilusta. Mukava ja kemiat pelaa. Saa olla vähän ujokin, koska ärsyttää sellainen elvistely. Ja en pidä sellaisista pojista, jotka ovat vaan seksin perään. En tykkää tupakoinnista. Juoda saa, mutta kohtuudella. Luonne on tärkein, mutta ulkonäkökin on aina plussaa! Ja todella usein ns. hyvännäköiset jätkät ovat niitä idiootteja, kun luulevat saavansa kaiken minkä haluavat. Ja ainiin, en voi kestää fruittareita.

    • hghgfhf

      No ainaki haluun edetä hitaasti. En oo todellakaan valmis heti sänkyyn. Mun pitää luottaa poikaan täydellisesti. Ja mulla odottaminen ei tarkota mitään muutamaa viikkoo. Tästä tulee myöhemmin varmasti ongelma, koska suurin osa pojista haluu heti sänkyyn, mutta se on sitten adios! En todellakaan loukkaannu, jos poika puhuu seksistä suoraan. Eihän sitä muuten saa tietää, onko toinen valmis. Kunhan menee jakeluun, jos sanon etten ole valmis. Mikään ei ole ärsyttävämpää, kuin että poika ahdistelee koko ajan kysymyksellä: "joko nyt?"

      Mä en ainakaan haluis treffeille kummankaan kotiin, ainakaan, jos siellä on joku kotona. Varsinkaan omaani. Paras paikka ensitreffeille olis vaikka joku kahvila ja sit vois mennä ihan vaan kävelylle. Leffa on myöhemmin ihan jees, mut varsinki, jos treffikumppani on uus tuttavuus, niin kannattaa mennä jonnekki, missä voi jutella ja tutustua. Ja niinku jonkun lehden kai miss mixin tai demin mukaan, olis hyvä idea, mennä bussilla tai junalla naapurikaupunkiin, Omat unelmatreffini: Poika tulis hakee mua kotoa ja mentäis bussilla Helsinkiin. Sit mentäs jonnekki syömään (molemma maksais oman osansa) ja sit kävelylle meren rantaan. Ja mïeltä lämmittäis tosi paljon joku pieni lahja.

      Musta on tärkeetä viettää aikaa myös ihan kaverina, mutta läheisyys on ihan yhtä tärkeetä.

      • independent_mind

        siinä se taas tuli..."mieltä lämmittäisi joku pieni lahja". Misei se ansaitse lahjaa?


    • dfgds

      Arvostan jätkää, jos se arvostaa mua ja osaa arvostaa mua myös muitten ihmisten lähellä.
      Nopeudest ei oo kyse miten edetään, vaan niist tunteist mitä tulee koko ajan suhteen edetes lisää.

      En tietenkään hyppäis sänkyyn suoraan, vaan tahtoisin tietää et oisko musta siihen sen kanssa sitte joskus ku mä sitä tahtoisin. Saa puhuu seksistä, muttei tungettelevasti. Kyl sen sit huomaa ku toinen käy kuumana toiseen sil taval. Se joko tapahtuu tai ei. Ja tosiaan saa puhuu suoraan KAIKESTA. Mut ei loukkaavasti.

      Kaikki harrastukset on tosiaan plussaa. Sellasen peruselämän pitäs kuuluu seurusteluu, ni osais oppii toisest lisää ja tietää mist toine pitää. Kaikki söpöt pienet romanttiset teot, jutut, sanat ja kaikki on plussaa todellaki. Just tyyliin leffas käynti, syömäs jossain jne.

      Jos puhutaan ulkonäöstä ja näistä, ni voin suoraan kertoo et pelkkä ulkonäkö ei TIETENKÄÄN riitä, vaan se olemus on se ykkösjuttu. Jos jätkä osaa olla mukava, kiva, kiltti, vähän flirtti (ei mikään playeri) ni hienooha se on jos luonteesee ihastutaa. Mut on seki totta, et pitää jotakin niin söpönä, et ihastuu hetkellisesti. Mut se on iha eri juttu ku pitkäaikane ihastus. Ihastumine ja rakastuminenki on iha eri juttu.

      Iha btw, oon 15 ja mul ei oo mikää kiire mihinkää suuntaa näin nuorena, tottakai mä voin hengata jonkun tyypin kans kenest pidän, mut sit ku mä tunnen paljon jotain kohtaan, ni tietty haluisin siit jotain pitkäaikast, kosk sehä ois hienoo.

      Ja jos joku kelaa jotai raha asioi, ni enpä oo kovin perehtyny sellaseen. Mä ainakin tahon aikusena pärjätä ihan omilla rahoillani. Jos mies on rikas, ni onha se hyväks, mut jos ei, ni tahdon kuitenki et se pystyy elättää ittensä normaalist. Tällee näin nuorena ei kuitenkaa tarvii ajatella et kuka elättää kenetki.
      Semmonen normaalikokone, normaalist elävä, unelmii täynnä oleva jätkä on paras. Ei pinnallinen, ei playeri. Aito, joka oikeesti välittää.

    • tytsykkä-

      Los Youth-nimimerkin kirjoittaja on hyvinkin väärässä ! Ei joka tyttö lankea tällaisiin tapauksiin,vaikka suurinosa varmasti,voin rehellisesti sanoa,että mua kiinnostaa enemmän luonne ja se,että millanen se tyyppi on.
      Itse haluan tutustua ja että suhdetta on jonkin verran takana,ennen kun ruvetaan puhumaan seksistä,useimmille tytöille (esim mulle) on tärkeää,että on valmis ja tuntee,ettei seksiin painosteta, se myös riippuu hyvin paljon tytöstä, on tyttöjä jotka ovat valmiita heti sänkyyn vaan nähdessään heidän mielestään hyvännäköisen pojan. Tytöt kertovat kavereilleen suhteestaan ja myös kertovat niin niiden ongelmista kuin hyvistäkin puolista ja pyytävät totta kai vinkkejä,siksi en näe miksi olisi huono asia jos poika kertoisi kaveriporukalle suhteesta.

      Paras treffipaikka voisi olla kahvila,leffa tai kävely puistossa. Se myös riippuu vuodenajasta ja ilmasta.
      Romanttinen syyskävely sunnuntai-iltapäivällä voisi olla yksi hyvistä treffi ajankohdista.
      Leffavalinta olisi hyvä olla esimerkiksi komedia tai rakkauskomedia (tai ihan vain romanttinen elokuva).
      Se myös riippuu tytöstä,jos tyttö pitää toiminnasta,on hyvä viedä hänet uuteen kiinnostavaan toiminta elokuvaan.

      Mun mielestä tuntemuksistaan ja muusta pitää osata puhua suoraan,joten jos pojan mielessä mietityttää seksin aloittaminen kuuluis pojan ottaa rohkeasti se esille,koska siinä näkee,että onko toinen osapuoli epävarma,vai onko hänkin miettinyt samaa kysymystä.
      Läheisyys on mukavaa,on ihana käpertyä hyvän leffan parissa kotisohvalla ja nauttia rauhassa toisten seurasta. Kivana vaihteluna on myös kävelylenkit ja siinä samassa toimivat hyvin jutteleminen, aktiviteetti on hyvästä.

      Minusta hyvä iskemistapa olis luultavasti se,että tulis rohkeesti tutustumaan ja ei paljasta heti kaikkia kortteja,että tyttö voi sitten kiinnostua,minkälainen poika on kyseessä.
      Itse pidän pojista jotka ovat ; rehellisiä,positiivisia,ei itserakkaita, eikä mitää yli pervoi, uskollinen,mukava ja sellane ihmine kenen kans viihtyy ja tunteet on molemmanpuolisia.

      • hatunen joonas

        ei nää mitään auta nää riitelyt ja teitän kinnastelut menee pikku hiljaa hermot noiten asioiten kaa ja mä en muuten sellanen poika joka poltaa tai juo alko holia mun mieli ajatukseni on kävely elokuva katselua musikki kuuntelu minusta toi loukkavaa jos joku tyttö tulee mulle sanoo noin niin kyllä minulla alkaa liikua hirttääminen mielessä mä olen koulu kiusattu jotkut pahat pojat kiusasivat mua mä en kestä mun elämää enää haluan kuolla pois


    • fukc this sit

      jos olet kouluiässä ni ulkonäöllä on väliä 7 luokkalaine vitu ruma jätkä ei saa hyvää muijjaa koulust vaik kuinka kiva olis. karu totuus

    • Asdasd94

      Hei pikkuvinkki teille tytöillekki et jos ootte kiinnostuneita nii myös pojat arvostaa alotteen tekevää tyttöö;) ja hei jos joku joskus kysyy pojalta et "mitä ottaisit autiolle saarelle mukaa?" tai jotai muuta joka ei poikaa kiknnosta. Nii se fiksu poika tietenki miettii "tää on kompa...tää on kompa ja sit vastaa sut! Nii älä helvetti vastaa sen jälkee no mä haluisin hannelen ku se o mu bestis tai jääkaapi et selviäisin:DD

    • tärkeää asiaaa

      jag like photatoships very mucho

    • toivottavastiapua

      Ihan hyvän näköinen tai että ainakin HUOLEHTII ulkonäöstään. Hygienia oma henkilökohtainen arvostukseni: hiusten laitto tai että ne ovat sen näköiset että niitä hoidetaan, ei mitään
      (Valitettavasti) tytöille merkitsee suht paljon mitä vaatteita pojalla on päällä. Suurin osa tytöistä tykkää pojista jotka tykkää käyttää farkkuja(/collareita, mutta ei aina), ja jotai "normi"paitaa, t-paitaa tai HUPPAREITA, ja pipoista tytöt tykkää yleensä kans (=
      - Miinusta edelliseen: verkkarit, vaikka jotku bootsit ja emmä oikee tiiä :D
      Poika kiinnostunut tytöstä ja tämän asioista kuten mielenkiinnon kohteista.
      Poika katsoo silmiin kun puhuu
      Selvä puhe, mumina on ärsyttävää
      - Himot. Okei kaikilla on niitä, mut mitä enemmän niitä pystyy kontrolloida sen parempi :) Eli esim pelit, päihteet jne. Ei kiva jos poikakaveri pelaa 6 tuntia päivässä koneella/pleikkarilla tmstms.
      Urheilija/"normaali", EI tarvi olla bodari, mut että harrastaa edes jotain urheilua niin kivakiva! (=
      - Poika menee liian nopeaa seksiasioihin / haluaa keskustella niistä - itseni kohdalla ainakin. En haluaisi keskustella semmoisista kovin pian.
      Sama uskonnollinen vakaamus kuin tytöllä
      Poika kehuu tyttöä kauniiksi, ei koko ajan mutta joskus. :)
      Jokin yhteinen harrastus ois tosi jees. En ikinä edes ajatellut että poika harrastaisi samoja asioita kuin minä (esim. hölkkäämistä). Mutta olishan se ihan kiva :) Ei siis mitään pakkoa
      Iha jees jos pojalla on mopo/kevari/auto tms MUT jos se on pojan henki ja elämä, siitä tuleeki nopeasti miinusta:)
      Poika tekee aloitteen
      Itseni kivoja treffipaikkoja vois olla iha vaikka joku leffataetteri tai esim jossai nuorisoseuran tilassa vois vaan "hengata" tms :) Monet tytöt ei juo kahvia niin kahvilat voi olla vähä nii ja näi ;D mut kyllähä niistä muutaki saa et mikä ettei :)
      Suht normaali koko, ei liian lyhyt, kukkakeppi tai liian paksu.. Tokin näissä tyttöjen mielipiteet eroaa paaaaaljon :) Itse henkilökohtaisesti pidän ihan kukkakepeistäkin xD
      - Älä kerro kavereillesi tytöstä. Ei ainakaan kovin alussa. Sitten kun olette oikeasti lähemmin ystäviä niin että muut jo oikeastaan arvaavatkin, sitten voit "tunnustaa"

      Tässä omia mielipiteitäni :)) Toivottavasti on apua

    • toivottavastiapua

      ja HUOMIO nuo edelliset olivat vähän semmoisia lähinnä pinnallisemman puoleisia, eli mitä ensiksi katson kun alkaa tutustua (= eli loppujen lopuksi kuitenkin luonne on tärkein, että poika on JÄRKEVÄ, asiallinen, ei liiallinen herrasmies muttei iha mikää idioottikaan, ei esitä, on luonteva, uskollinen, luotettava jne (=

    • aliceeee

      Kunhan poika on ees jossain suhteessa fiksu ja mielenkiintonen. Tyylikkyys on aina plussaa, riippumatta siis siitä minkä tyylinen on :D Ois kivempi jos poika tekis alotteen, mut kyllä sen voi tyttökin tehdä. Paras treffipaikka mun mielestä on esimerkiks leffateatteri (rakastan elokuvia) tai no ihan sama, mielellään joku omaperänen. Mua ei haittais nopeesti eteneminen, mut mielummin teen ite alotteen seksin suhteen. Herrasmiesmäisyys on yleensä plussaa, kunhan ei oo liian konservatiivinen jäykkis.
      Ja mielummin kertoo tytöstä kavereilleen, se kertoo jotain siitä miten upeena tyttöö pitää.

    • jaapa_

      Mun mielestä likalla pitää olla asennetta ja jonki näkyystä ulkonäkyä se piisaa mulle.

    • Cold Fakta

      Rahaa, vitusti.

    • I know this shit

      Jos luet tätä vielä älä saatana hanki tyttöä heitää ojaan se se on helvettiä

    • Anonyymi

      Mun mielestä edetään hitaasti ja saa kertoa omalle kaveriporukalle mutta ei kuitenkaa tarvii kuuluttaa kaikille. Treffata ois kiva jossain kahvilassa ja sit joskus vois kömpiä sohvalle ja kattoo leffaa mut sit joskus pyöräillä ja tehä jotain esim liikunnallista. Tykkään semmosta pojista jotka on kilttejä ja rauhallisia mut sit kans pukeutuu hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe