Sunnuntai 250508

Kukkakeiju

No juu,nyt repsahdin.En voi sanoa että raittiina tänään.Ja tietenkin ei ole hyvä olo.MUTTA uudestaan alusta...Se ensimmäinen askel...

11

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eeva-Leena

Ei muuta kuin uutta yritystä kehään!

Itse aloitin raittiina tämänkin päivän.

• johnny boy

huomenta, kyllä oli niin mukava nousta sängystä ilman darraa. ottaa kuppi kahvia ja katsoa kun luonto rupeaa heräilemään.

uskallan jo myöntää että ehkä järki saattaisi ruveta asumaan omassa päässäni, nyt kun jonkun aikaa on ollut ilman alkoholia.

kaikki sujuu paremmin niin työt kun muutkin kun pääsee keskittymään siihen asiaan mitä tekee eikä peittelemään vapisevia sormia tai huoleen ettei kukaan haistaisi vanhaa viinan käryä.

henkinen puolikin rullaa paljon paremmin eteenpäin ei tarvitse arvuutella mitä on hölmöillyt tai miten asiat on mennyt, eikä ole morkkista ja yölläkin saa nukuttua.

rohkaisu ryypyt on ehkä turhin asia, nyt sen jälkikäteen ymmärrän. ihmisiähän tässä ollaan kumminkin kaikki ja melkein samanlaisia, välillähän tulee vastoinkäymisiäkin mutta jos ei uskalla yrittää ei tiedä miten loppupelissä olisi käynytkään ja se jos mikä harmittaa enemmän, kuin epäonnistuminen.

päivä kerrallaan olen elänyt ajatuksella tänään en juo alkoholia, tuohon ajatukseen totuin pikkuhiljaa. päivistä en ole pitänyt lukua montako päivää raittiina olen ollut, mitä noita laskemaan. ei niitten lukumäärä ole minulle tärkein asia vaan se etten juo.

ilman alkoholia minun on parempi olla, elää.

• haukan

Minäkin tykkään olla ilman alkoholia.

• Oolofi

Aina olen ottanut huikkaa kun olen halunnut ottaa, ihan tietoisesti.

Tänään taitaa tulla raitis päivä. Juon nyt kahvia.

• Raittiina tänään, se on kesä nyt!

Kukkakeijulle: repsahduksia sattuu lähes kaikille jotka tavoittelee raittiutta, ei muutakuin "katse eteen päin"

• markareetta

en ole viitsinyt käydä täällä kirjoittamassa kun niin hävettää tunnustaa omat repsahtamiset, join viikko sitten lauantaina 3 pll kaljaa,sunnuntaina 0,5l siiderin ja maanantaina vielä piti ottaa yksi pullo olutta. Eilen mökkireisulla taas tuli juotua muutama saunaolut. Ei nyt määrällisesti paljon mutta kaikki liikaa. Tänään ei ole kyllä krapulaa mutta kaduttaa tosi paljon.

• barbados

Eipä toi pahalta vaikuta mutta itsehän rajasi tiedät. jaksamista sulle. itse tässä raitista elämää vietän päivä kerrallaan.

• Kukkakeiju

Hei!Paha olo menee ohi.Minäkin retkahdin viikonloppuna.Mutta yritän uudelleen.Voimia sinulle,yritetään uudelleen.

• Kukkakeiju

Eräs runo sopii mielestäni tähän tilanteeseen:
      Itse minä tämän näytelmän kirjoitin.
      Ja vielä minä sitä ohjaan...Nousen itse ylös,ja yritän uudelleen.

• Ehtoo

Toivottavasti itse ohjaat ettei vain ystäväsi alkoholi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      113
      7097
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      494
      5251
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      146
      3230
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      215
      2621
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      36
      2302
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1272
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1232
    8. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    9. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1138
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1133
    Aihe