km:sta 6kk eikä uutta kuulu

tulin viime vuonna raskaaksi melkein heti pillereiden lopettamisen jälkeen, meni kuitenkin kesken jo 6 vkolla. nyt menkat tosi epäsäännölliset,km marraskuussa,eikä uutta kuulu.kannattaako jo mennä hoitoihin tai saada edes lääkkeet jotta kierto normlisoituisi?
1227
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Ei varmaan kannata mihinkään varsinaisiin hoitoihin koska keskenmeno kertoo että raskaudut normaalisti. Mutta se kierto kannattaisi saattaa lääkkeillä kuntoon niin mahdollisuudet uuteen raskauteen olisi paremmat, lapsettomuus kun johtunee hormoonien sekoamisesta.

Itsellä meni puoli vuotta e-pillereistä että kierto palautui normaaliksi. Ja raskaaksi siitä sitten vasta 8 kk:n jälkeen joten ei kiirettä...

Äänestä

Kommentoi aloitusta


milloin hoitoihin? kirjoitti:

tulin viime vuonna raskaaksi melkein heti pillereiden lopettamisen jälkeen, meni kuitenkin kesken jo 6 vkolla. nyt menkat tosi epäsäännölliset,km marraskuussa,eikä uutta kuulu.kannattaako jo mennä hoitoihin tai saada edes lääkkeet jotta kierto normlisoituisi?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu