Nyt talkooporukka tarvitsee hyviä neuvoja! Olisimme niistä tosi kiitollisia! Tarkoitus olisi maalata synttärilahjaksi 60-luvun tiiliverhoiltu talo uudelleen. Ettei tulisi tehtyä karhunpalvelusta niin:
Mikä mahtaa olla talon vanha maali?
Millä tiilen raot kuntoon?
Millä vanha maali pois? Kannattaako hiekkapuhaltaa?
Mitä maalia ja miten pohjakäsittelyn jälkeen?
Täällä on kuvia seinästä parin vuoden takaa:
http://dd.suntuubi.com/
Tiiliseinän maalaus?? auttakkee
5
2007
Vastaukset
- on nävös
Vika näyttää olevan et seinä kostuu ja joskus tehty slammaus eli jalorappaus irronnut pohjasta.!Minä tekisin niin et kaikki mikä irtoaa teräsharjalla pois.Ei tarvi maalata kun haette värillistä hienorappaus laastia (Serpo)ja Slammmaatte koko hoidon uudestaan.!Kolot täyttyy moisella mössöllä myös.!
- hbswc
Milläköhän meinasit saada serpon tarttumaan tuohon lateksiin?
- on se mikä
hbswc kirjoitti:
Milläköhän meinasit saada serpon tarttumaan tuohon lateksiin?
kertoo kyseessä olevan lateksin?
- näkee sokeakin
on se mikä kirjoitti:
kertoo kyseessä olevan lateksin?
että lateksin lutkulla on joskus kalkkimaalin päälle menty.Vauriot ovat ihan tyypillisiä.Hiekkapesu on ainoa järkevä ratkaisu,slammaus esim,finseco ks.(Tikkurilantavaraa)
- maalia..
Lidlissä oli ainakin pari päivää sitten valkoista Baufix-julkisivumaalia. 19,90 e / 10 litraa. Sopii (ehkä)just tuohon tarkoitukseen.
- ehkä = pitää tietää mitä vanha maali on
- raot umpeen vaikka ulkokäyttöön soveltuvalla akryylimassalla
- jos maali on kiinni alustassaan, niin ei sitä tarvitse poistaa. Jos maali irtoaa, niin ensin kokeilisin painepesuria. Hiekkapuhallus on melkoinen homma, ei oikein talkoohommia..
- sopivaa hengittävää maalia. Pohjakäsittely hieman ohennetulla ja pinta ohentamattomalla - sanotaan Lidlin purkissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161