Domina netistä

mrorja

Avaan taksin oven ja astun ulos jossain Helsinkiläisellä asuntoalueella. Astelen hienon omakotitalon portille ja soitan summeria jolloin portti avautuu. Astelen ulko-ovelle joka on raollaan. Ovessa on lappu jossa on ohjeeni: Mene suoraan vessaan... riisu vaatteesi ja pue vessassa olevat vaatteesi yllesi... -Ahaa, siksi siis käskit minua laittamaan vaatekokoni ja jopa kengännumeroni Sinulle e-mailitse. Olimme tavanneet netissä eräällä keskustelupalstalla ja pitkien ajatustenvaihtojen jälkeen olen vihdoinkin päässyt tapaamaan Sinua tai Teitä, niinkuin olit uhkaillut. Löydän ison vessan heti oven vierestä ja riisuudun nopeasti. Huomaan yhden hyllyn päällä jotain vaatteita. -Voi ei, katson kauhuissani, nehän ovat naisten vaatteita. Tarkempi tarkastelu osoittaa ne pikkupalvelijattaren puvuksi. Tunnen jo punan nousevan kasvoilleni. Pukeudun stay-up sukkiin ja pienenpieneen mustaan hamoseen ja korsettiin... ja laitan päähäni peruukin joka on minulle myös jätetty. Lisäksi yritän vähän punata huuliani huulipunalla joka on myös lapun mukaan minulle jätetty. Jalkaani laitan korkeakorkoiset remmikengät, ja hupsista, hyvä etten kaadu nenälleni… Voi Luoja, kuinka tällaisilla kävellään...
Kun olen valmis, marssin varovasti(etten taita nilkkojani) eteiseen ja siitä olohuoneeseen.

-Pysähdy palvelijatar, kuulen käskyn ja pysähdyn ja näen Valtiattareni pitkissä pvc-saappaissa ja mustassa pvc-korsetissa ratsupiiska kädessäsi. Tulet luokseni ja katselet minua huvittuneena... ei sinusta runkkari kovin hääppöistä naista saa, mutta olkoon. Komennat minut keittiöön hakemaan Sinulle lasin viiniä. Vedät korsettini rintojen kohdalta alas ja kiinnität nänneihini nipistimet joissa on ketjut. Ketjuihin saa näppärästi hopeisen tarjottimen kiinni. Nipistimet painautuvat nänneihini tiukasti, varsinkin kun asetan käskystäsi viinilasin tarjottimelle. Tuon viinisi olohuoneeseen, jossa komennat minut tuolisi viereen seisomaan. Nautit viiniäsi ja katselet tv:tä aivan rauhassa. Välillä laitat lasin tarjottimelle ja naureskelet ilmeelleni, kun tarjotin painaa...Viimein saat viinisi juotua ja vietyäni lasin takaisin keittiöön, vapautat nännini piinasta. Tulet eteeni ja laitat kätesi hameeni alle ja runkkaat hiljaa kaluani joka on nopeasti juhlakunnossa. Otat pöydältä nahkanyörinja paketoit kaluni ja kivekseni tiukaksi nipuksi...

-Eihän se sovi että palvelijattarella seisoo...

Käsket minun nojata nojatuolia vasten ja napautat pyllyäni piiskalla kerran ja toisenkin...Hetken aikaa piiskattuasi laitat piiskan pois ja haet strap-onin. Käsket minut polvilleni ja työnnät strap-onin suuhuni...

Sinuna imisin sen tosi märäksi...muuta liukastetta ei tule ja arvaa mihin sen seuraavaksi työnnän...

Imen kumista dildoa sen minkä osaan (Ja se ei ole paljon) kunnes otat sen pois suustani ja kierrät taakseni. Nostat pikku hamoseni ja ryhdyt työntämään straponia pyllyyni.

Voi Luoja, miltä se tuntuukaan. Yritän rentouttaa pyllyäni mutta silti kipu saa minut haukkomaan henkeäni, kunnes se sujahtaa sisään. Ryhdyt hitaasti työntelemään dildoa edestakaisin pyllyssäni kunnes vihdoin panet minua rajusti edestakaisin.

Nyt runkkari saa munaa, naurat ja panet minua kuin koiraa... Vihdoin lopetat raiskaamiseni ja vedät dildon pois pyllystäni. Otat strap-onin pois ja käsket minut selälleen maahan makaamaan. Istut suoraan naamani päälle ja käsket nuolla pilluasi. Ratsastat kielelläni ja vihdoin laukeat naamalleni. Pyörität vielä hetken takapuoltasi naamallani ja nouset ylös.

Käyppäs runkkari keittämässä vähän teetä. Kohta seuraa lupaamani yllätys. Samalla katson olohuoneen ovelle, missä seisoo toinen domina pvc-asuineen. Kauhukseni katson tarkemmin ja huomaan Hänen olevan transu...


kokeillaan vielä kerran, jos tämä tarina pysyisi täällä kinkypalstalla

2

4450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kia

      jatka kirjoittamista pliis

    • korsetissa

      haluaisin joutua sun astumaksi olen korsetti trans 60v keski-suomesta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe