Klikatkaa linkkiä, rekisteröitykää ja nauttikaa http://s1.tanoth.co.uk?kid=Xirtam
SUOSITTELEN KAIKEN IKÄISILLE!
Tanoth
15
5051
Vastaukset
Jos avaat linkin, kaveri hyötyy siitä!!!!!
- aaalol
Mä avaan aina tuosta linkistä. miks ei sais hyötyy? iha sama se mulle
- ...varmaan...
...kertoo että huödyt tosta linkistä
- scansped
missäs sivulla tanothin suomenkielinen versio lymyilee? pelasin suomenkelistä kerran, nyt en löydä sitä edes googlesta...
- maskotti
shikyo kirjoitti:
suomenkielinen löytyy tästä
http://www.fi.tanoth.coms1.fi.tanoth.com?kid=maskotti
- suklaasonni
s1.fi.tanoth.com?kid=spugE tossa jos tarvit C:
- KIRKOLINEN
s1.fi.tanoth.com?kid=Kisuh kiltit kaäykää :)
- suklaasonni
tästä klikkaamalla ja liittymällä saat 10 verikiveä ja 100 kultakolikkoa, liittyminen on ilmaista ja muuten tästä pelistä ei saa mtn jos ei klikkaa! s1.fi.tanoth.com?kid=spugE
- Valvoja
selainpelissä joutuu aina maksamaan kivistä tai jostakin erikoisuuksista, annoin tämän linkin jos jotakin kiinnostaa. tällä linkillä saat ilmaiseksi 10 verikiveä ja 500 kultakolikkoa! tämä tarjous on voimassa 2.10.2008 asti.
- Valvoja
selainpelissä joutuu aina maksamaan kivistä tai jostakin erikoisuuksista, annoin tämän linkin jos jotakin kiinnostaa. tällä linkillä saat ilmaiseksi 10 verikiveä ja 500 kultakolikkoa! tämä tarjous on voimassa 2.10.2008 asti. s1.fi.tanoth.com?kid=Cha_50_Pac PS: Mukavia pelihetkiä.
- :D :D :D
ei noi lupaukset pidä kuitenkaan :D kunhan kusettaavat että rekkaisit mielummin sille ja sille :P saat joka tapauksessa vaan 100 kultaa ja 20 verikivee :D http://www.fi.tanoth.com?kid=anusmuncther tossa on kun kaikki näköjään kirjottaa tänne =D
- Valvoja
Moi! Suosittelen 12-16 vuotiaille, ja pienimmillekkin, mutta vain vanhemman luvalla! ja nyt tarjouksena, kun liityt saat 200 kultakolikkoa, ja 20 helvetinkiveä! Puolet enemmän imtä normaalisti. PS: Nautinnollisia pelihetkiä.
- tf
sain 15 verikivee ja 100 kultakolikkoo ku rekisteröidyin!!!!!!!!!!
- n.k
tanot rulee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1136537Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3695949Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam414408Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123695Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723607Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1112816Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni182296Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,222110Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221836Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181644