Tanoth

Xirtti

15

4992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos avaat linkin, kaveri hyötyy siitä!!!!!

      • aaalol

        Mä avaan aina tuosta linkistä. miks ei sais hyötyy? iha sama se mulle


    • ...varmaan...

      ...kertoo että huödyt tosta linkistä

    • scansped

      missäs sivulla tanothin suomenkielinen versio lymyilee? pelasin suomenkelistä kerran, nyt en löydä sitä edes googlesta...

      • shikyo

      • maskotti

      • suklaasonni

        s1.fi.tanoth.com?kid=spugE tossa jos tarvit C:


    • KIRKOLINEN

      s1.fi.tanoth.com?kid=Kisuh kiltit kaäykää :)

    • suklaasonni

      tästä klikkaamalla ja liittymällä saat 10 verikiveä ja 100 kultakolikkoa, liittyminen on ilmaista ja muuten tästä pelistä ei saa mtn jos ei klikkaa! s1.fi.tanoth.com?kid=spugE

    • Valvoja

      selainpelissä joutuu aina maksamaan kivistä tai jostakin erikoisuuksista, annoin tämän linkin jos jotakin kiinnostaa. tällä linkillä saat ilmaiseksi 10 verikiveä ja 500 kultakolikkoa! tämä tarjous on voimassa 2.10.2008 asti.

    • Valvoja

      selainpelissä joutuu aina maksamaan kivistä tai jostakin erikoisuuksista, annoin tämän linkin jos jotakin kiinnostaa. tällä linkillä saat ilmaiseksi 10 verikiveä ja 500 kultakolikkoa! tämä tarjous on voimassa 2.10.2008 asti. s1.fi.tanoth.com?kid=Cha_50_Pac PS: Mukavia pelihetkiä.

    • :D :D :D

      ei noi lupaukset pidä kuitenkaan :D kunhan kusettaavat että rekkaisit mielummin sille ja sille :P saat joka tapauksessa vaan 100 kultaa ja 20 verikivee :D http://www.fi.tanoth.com?kid=anusmuncther tossa on kun kaikki näköjään kirjottaa tänne =D

    • Valvoja

      Moi! Suosittelen 12-16 vuotiaille, ja pienimmillekkin, mutta vain vanhemman luvalla! ja nyt tarjouksena, kun liityt saat 200 kultakolikkoa, ja 20 helvetinkiveä! Puolet enemmän imtä normaalisti. PS: Nautinnollisia pelihetkiä.

      • tf

        sain 15 verikivee ja 100 kultakolikkoo ku rekisteröidyin!!!!!!!!!!


    • n.k

      tanot rulee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe