Olen hankkimassa uutta matkalaukkua nelihenkiselle perheelle (kaksi aikuista ja kaksi lasta). Mitä suosittelette? Sen pitäisi olla kevyt ja mieluusti pyörillä.
Vastaukset 6
- ............
Samsonite. Ne on kestäviä.
- en suosittele
liian painavia kun tyhjänä painaa 6.4 kg iso laukku.Painorajoitukset alkaa jo max 15 kg:sta. Osta pehmeä, puolikova iso laukku. Me ostimme viime keväänä Kanarialta ja maksoi 35 euroa. Venyy tosi isoksi ja kestää muutaman reissun.
- MaailmanMaija
Suosittelen neljällä pyörällä kulkevaa kapsäkkiä, rullaa ihanasti vierellä vain kevyesti ohjaten!
Laatumerkit maksaa itsensä takaisin!- dpdfåpkfkf
Rullaa juu tasaisella lattialla. Ainakaan pienipyöräistä en suosittele, jos meinaa vedellä laukkuaan jalkakäytävillä, silloin 2-pyöräinen kulkee mukavammin ja mitä isommat pyörät sen aprempi.
- hate
dpdfåpkfkf kirjoitti:
Rullaa juu tasaisella lattialla. Ainakaan pienipyöräistä en suosittele, jos meinaa vedellä laukkuaan jalkakäytävillä, silloin 2-pyöräinen kulkee mukavammin ja mitä isommat pyörät sen aprempi.
Käväisin laukkuputiikissa käpistelemässä tuon merkkisiä suuria matkalaukkuja 80-104l.Polykarbonaatista valmistetut olivat yllättävän köykäisiä mutta jotnkin lerppuja,alumiininen olikin sitten hevi tosin tukeva ja tyylikäs.
- Masa matkaaja
Osta iso Samsoniten Aeris basic kahdella pyörällä. Melko kevyt, ja erittäin kestävä. Ei ole sellainen letkumainen kuin Rimowa ja puolta halvempi. Kaksi pyöräinen kestää paremmin kuin 4-pyöräinen. Löytyy vaikka tuolta: www.laukkukauppa.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl488761- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE164503- 44470