olisin kysynyt, josko joku tietää..osaa auttaa? mulla tehty inssi 9.5 ja lugesteron siitä asti ekekertaa tukena. nyt pp17 menkat ei oo alkanut, mutta testi näyttää - ta. voiko luget viivyttää jotenki menkkojen alkua? eilen laitoin viimesen, lääkäri määräs vaan tähän asti. kiitos jos joku osais auttaa- jos samanlaisia kokemuksia. (:
lugesteron..
,,,
2
611
Vastaukset
- mulla..
Moikka!
Mä oon nyt kaks kiertoo syöny lugeja, ekalla kerralla 800mg/pv ja 3,5päivää lopettamisen jälkeen alko menkat, nyt toisessa kierrossa 400mg/pv ja 5 päivää lopettamisesta alko vasta menkat!!
Eli oottele vaan rauhassa, kyllä ne sieltä tulee..- ......
Yleensä menkat alkaa 2-5 päivän päästä lugesteronin lopettamisesta. Tosin kyllä menkat voi alkaa vaikka lugejen käytön aikanakin. Mutta odottele siis rauhassa, kyllä ne siltä tulee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424330
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384079- 643736
- 993602
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333547Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe653351- 862921
- 542835
- 252636
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142344