Menemme kesäkuussa vajaaksi viikoksi Pariisiin ja mietin kulkua CDG-kentältä hotelliin lähelle Champs Elyseetä. Koneemme laskeutuu iltamyöhään; onko taksi ainoa vaihtoehto vai pääseekö junalla/bussilla ja miten niille on opastus?
CDG - Champs Elysees
Riemukaari
2
811
Vastaukset
- sohvi
CDG:ltä pääsee Riemukaaren lähelle Air Francen bussilla. Mihin aikaan kone laskeutuu? Viimeinen bussi taitaa lähteä klo 23.15 (mikäli luin aikataulua oikein;-). Lennättekö Finnairilla? Finnairin koneet tulevat terminaaliin 2D. Voit katsoa netistä les cars air france -sivuilta, sieltä löytyy terminaalit ja bussipysäkit. Riemukaaren lähelle menee bussi 2 (vihreä), yksi pysähdys (Porte Maillot) ennen Riemukaarta (päätepysäkki). Vastaan mielelläni, jos halut kysyä lisää.
- Riemukaari
Kiitos sohville vastauksesta.Tuoltahan löytyi aikataulut ja opasteetkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503904
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342851Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201899
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 1861777
- 331735
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258