Käytän lankapuheluihin Voipbusteria ja ihmettelen, että miksi ko. ohjelmalla ei saa enää yhteyttä esimerkiksi 010- ja 020-alkuisiin palvelunumeroihin? Vielä jokin aika sitten homma toimi mukisematta, mutta nyt numero antaa varattu-merkkiä tai ei kuulu mitään. Samoin 0800-alkuiset ovat muuttuneet oudosti maksullisiksi, vaikka niiden pitäisi olla ilmaisia tavallisellakin lankapuhelimella soitettaessa. Jotain on yhteyksille siis tapahtunut, mutta mitä?
Tiedoista kiitollisena jään odottamaan.
Voipbuster ei yhdistä
6
848
Vastaukset
- voipolla
Oli joskus käytössä sekin...Muistaakseni VoipBusterilla,kuten muillakin voip ohjelmilla,voi soittaa ilmaiseksi vain tietyn määrän puheluita.
- Tuut-tuut-tuut
300 minuuttia viikossa eli viisi tuntia. Ei ole siitä kiinni, sillä on reilusti tuo vajaa. Olisko operaattorit taustalla?
- Tuut-tuut-tuut
Kun johonkin tollaseen soittaa, tulee hetkisen kuluttua teksti "Toinen osapuoli lopetti puhelun", joka viittaa kaiketi siihen, että yhteys katkaistaan teknisesti vastaanottajan päässä. Vai?
- välillä ei...
Olen huomannut että vaikka se tuuttaa varattua, se voi silti hetken kuluttua yhdistää puhelun, minulla on tehnyt tota samaa ja kerran alkoi käpy kypsyä, annoin vaan tuutata varattua, ja kas kummaa sehän yhdisti kohta puhelun.
Tietotekniikka on ihmeellistä, ei aina kannattaisi heti polttaa hihojaan. ;) :) - Tuut-tuut-tuut
Odottelen, että edes joku kertoo syyn tai syitä.....
- jellovi
syy jos ottaisit yhteyttä sinne Voipbusteriin ?Turha täällä arvailla jos ovat lopettaneet näihin numeroihin yhdistämisen. Ota Skype Pro niin toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102783
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252639En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761728Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2231284Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va611269- 471088
- 991001
- 107831
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823