Missä kuussa keväällä kannattaa lähteä matkaan? Olemme miettineet tammi-maaliskuuta..kertokaa kokeneemmat!! Haluamme välttyä sateilta :)
Milloin Carmeniin??
3
1534
Vastaukset
- hate
välttyä sateilta koska trooppisessa ilmastossa on myös trooppisia sateita eli sade kuuroja.Olen käynyt Playa del Carmenissa marraskuussa,joulukuussa ja helmikuussa ja vettä on tullut joka kuussa jonkun verran.Ei kuitenkaan häiritsevästi.http://www.worldweather.org/ vaikka tuo helmikuun sademäärä/mm on noinkin pieni ei sadekuurolta voinut välttyä.Carmenin säitä tuolta linkistä ei löydy vaan Cancunin.
- viiskymppisille
sama asia kiinnostaisi. tarkoitus olisi lähteä ensi huhtikuun alkupuolella, eikä ole aavistustakaan säistä kyseisenä aikana. kertokaa kokeneemmat, onko ajankohta hyvä?
- Pablo59
Kolme kertaa olen käynyt. Kerran joulukuussa, helmikuussa ja maaliskuussa. Joulukuun reissulla ilmat olivat hieman huonommat kuin kahdella muulla. Sateita voi tulla millon vaan, mutta kelit olivat lämpimämpiä lopputalvesta.
Kun menen itse seuraavan kerran(toivottavasti pian) menen helmi-maaliskuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1371991
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1281625Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11506Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881413- 321381
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321214Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501100- 241089
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51884