On se

todella

paskaa peliä veikkausliigassa!!!! VPS-Tamu peliä kun katsoin tv:stä niin ei voi muuta sanoa kuin että ei mitään tasoa pelissä. Tuollaiseen pelaamiseen pystyy lähes jokainen ihminen joka on joskus jalkapallon nähnyt. Säälittävää räpeltämistä, tuollaista peliä vielä hehkutetaan medioissa. Oikein pääsarjatasoa!!!!

3

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sócrates

http://www.urheilulehti.fi/jalkapallo/uutiset/article151505-1.html

" Pelit joita olen tällä kaudella nähnyt, ovat todistaneet selvästi sen, että pelaajien taitotaso on liigassa parantunut huomattavasti. Taktinen kyky ja kyky liikuttaa palloa ovat kehittyneet. Veikkausliigan alkukierroksilla on nähty paljon hyviä pelejä", Malinen iloitsee ".

• Muutama matsi

Sanot peräti YHDEN matsin perusteeksi, että Veikkausliigaan pääsee "kuka vaan". Itse oon yhtä lukuunottamatta katsonut kaikki urheilukanavamatsit ja aivan oikein, VPS-TamU oli kyllä ylivoimaisesti huonoin. So not! Se ei muuta sitä, että jalkapallo on silti Suomen ylivoimaisesti harrastetuin joukkuelaji ja kovallakaan treenillä ei välttämättä lapsi päädy kuin korkeintaan Kolmoseen!
      Pientä rispektiä vois olla jos toistasataa tuhatta miestä pelaa pääsemättä lähellekään Veikkausliigaa! Joo ei olla Italia ei, mutta taso on AINA helvetin kova kun jalkapallosta puhutaan.

• Mokseu

Oikein idiootit taas arvostelemassa :D Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Jalkapalloa harrastaa Suomessa 500 000 ihmistä, eli jotain 5 kertaa enemmän kuin mitään muuta lajia. Että siitä vaan pääsarjatasolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä