paskaa peliä veikkausliigassa!!!! VPS-Tamu peliä kun katsoin tv:stä niin ei voi muuta sanoa kuin että ei mitään tasoa pelissä. Tuollaiseen pelaamiseen pystyy lähes jokainen ihminen joka on joskus jalkapallon nähnyt. Säälittävää räpeltämistä, tuollaista peliä vielä hehkutetaan medioissa. Oikein pääsarjatasoa!!!!
On se
3
514
Vastaukset
- Sócrates
http://www.urheilulehti.fi/jalkapallo/uutiset/article151505-1.html
" Pelit joita olen tällä kaudella nähnyt, ovat todistaneet selvästi sen, että pelaajien taitotaso on liigassa parantunut huomattavasti. Taktinen kyky ja kyky liikuttaa palloa ovat kehittyneet. Veikkausliigan alkukierroksilla on nähty paljon hyviä pelejä", Malinen iloitsee ". - Muutama matsi
Sanot peräti YHDEN matsin perusteeksi, että Veikkausliigaan pääsee "kuka vaan". Itse oon yhtä lukuunottamatta katsonut kaikki urheilukanavamatsit ja aivan oikein, VPS-TamU oli kyllä ylivoimaisesti huonoin. So not! Se ei muuta sitä, että jalkapallo on silti Suomen ylivoimaisesti harrastetuin joukkuelaji ja kovallakaan treenillä ei välttämättä lapsi päädy kuin korkeintaan Kolmoseen!
Pientä rispektiä vois olla jos toistasataa tuhatta miestä pelaa pääsemättä lähellekään Veikkausliigaa! Joo ei olla Italia ei, mutta taso on AINA helvetin kova kun jalkapallosta puhutaan.- Mokseu
Oikein idiootit taas arvostelemassa :D Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Jalkapalloa harrastaa Suomessa 500 000 ihmistä, eli jotain 5 kertaa enemmän kuin mitään muuta lajia. Että siitä vaan pääsarjatasolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406