On se

todella

paskaa peliä veikkausliigassa!!!! VPS-Tamu peliä kun katsoin tv:stä niin ei voi muuta sanoa kuin että ei mitään tasoa pelissä. Tuollaiseen pelaamiseen pystyy lähes jokainen ihminen joka on joskus jalkapallon nähnyt. Säälittävää räpeltämistä, tuollaista peliä vielä hehkutetaan medioissa. Oikein pääsarjatasoa!!!!

3

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sócrates

http://www.urheilulehti.fi/jalkapallo/uutiset/article151505-1.html

" Pelit joita olen tällä kaudella nähnyt, ovat todistaneet selvästi sen, että pelaajien taitotaso on liigassa parantunut huomattavasti. Taktinen kyky ja kyky liikuttaa palloa ovat kehittyneet. Veikkausliigan alkukierroksilla on nähty paljon hyviä pelejä", Malinen iloitsee ".

• Muutama matsi

Sanot peräti YHDEN matsin perusteeksi, että Veikkausliigaan pääsee "kuka vaan". Itse oon yhtä lukuunottamatta katsonut kaikki urheilukanavamatsit ja aivan oikein, VPS-TamU oli kyllä ylivoimaisesti huonoin. So not! Se ei muuta sitä, että jalkapallo on silti Suomen ylivoimaisesti harrastetuin joukkuelaji ja kovallakaan treenillä ei välttämättä lapsi päädy kuin korkeintaan Kolmoseen!
      Pientä rispektiä vois olla jos toistasataa tuhatta miestä pelaa pääsemättä lähellekään Veikkausliigaa! Joo ei olla Italia ei, mutta taso on AINA helvetin kova kun jalkapallosta puhutaan.

• Mokseu

Oikein idiootit taas arvostelemassa :D Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Jalkapalloa harrastaa Suomessa 500 000 ihmistä, eli jotain 5 kertaa enemmän kuin mitään muuta lajia. Että siitä vaan pääsarjatasolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1370
    2. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1219
    3. Luulet olevasi pidetty

Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1020
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      909
    5. Miksi olet sitten

Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      114
      888
    6. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

Lähettyvillä??
      Ikävä
      40
      804
    7. Kalateltta

Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      763
    8. Miten murun juhannus meni

❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      729
    10. Miten j mies

Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe