kiinnostaa edelleen kaksoset, mutta omien lastensaannin jälkeen se ei sitten ehkä kuitenkaan ole enää sellanen "haave" Viehättääköhän siinä just se erikoisuus ja se suloisuus mikä siinä on päällepäin. Kertooka onko teillä haaveita kaksosista, tai te keillä on jo kaksoset onko se ollut 2 kertaa rankempaa? (2 kertaa kyllä antoisampaakin...)Ja olisko reaktio mikä, jos tulisi vielä kaksoset?
ps. suvussani on kaksosperimää, mutta katsotaan.....
Minua teoriassa on kiinnostanut aina ja
2
844
Vastaukset 2
- kunnes...
sain tietää odottavani kaksosia. ensin järkytyin aikalailla, että miten nyt jaksetaan kun nuorin oli silloin 4. vaikka kaksosten kanssa on rankkaa, niin silti ilo on kaksinkertainen!! nyt kaksoset ovat 1 vuoden ikäisiä ja yhdeksättä lasta odotellaan syntyväksi lokakuussa.
- heidät erotettiin vauvoina
toisistaan. Huom, vuosi oli 1932. Serkullani on kaksoset, toisella toinen kaksosista kuoli kun syntyivät ennenaikaisina. Olen kyllä hiukkasen toivonut kaksosia minäkin;-). En osaa sanoa syytä, riittäisikö vaikka se, että se tuntuisi perinnön jatkamiselta?? Äitini kuoli v. 87 ja kaksoisveljensä elää edelleen. Lapset luulivat pitkään olevansa vain serkkuja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112749
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19670Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 70504
- 63491