tarkempia, kun minä. Ostin Merekeskuksen alakerrasta puolesta välistä käytävää kulmamyymälästä pussin manteleita ja aprikooseja. Myyjä oli laittavinaan kummatkin pakkaukset samaan pussiin. En katsonut tarkemmin ennenkuin vasta kotona. Muovipussissa oli vain aprikoosit.
Matkatoverit ostivat kukkia poikkikadulta. Myyjä meni pakkaamaan kukat takahuoneeseen. Kotona huomasivat yllätyksen. Paketissa oli pelkkää paperia.
"Taitavia kauppamiehiä nämä venäläiset"
Minua jymäytettiin
14
6439
Vastaukset
- ei koskaan
ruokakaupoista saa nuokin tarvikkeet. Ihmetteln Virukadun kukkamyyjiä. Olen kymmeniä kertoja rahdannut kukat sieltä, tuoreina ja säilyvinä kotiin. SadaMarketissakin tarkkana.
- ja käyn joka toinen viikko
hoidoissa. Kaupoissa ei kertaakaan jymäytetty.Ihan suosikkikaupat,torimyyjät, apteekit ja hoitolat olen hankkinut.Se on supliikki joka pelaa. Parin tunnin kauppareissu pohojosessa ei ole ko poronkusema.
- Pravda
Ei voi pitää paikkaansa !
Maine menee todella helposti mutta vaikeaa
ahnkkia takaisin ! - kauan sen
Merekeskuksen kauppiaat ja myyjät toimivat nykyisin menetelmin kuin suomalaisissa hölmöjä riittää.
Itse olen ostanut ainoastaan Merekeskuksen apteekista - muut liikkeet eivät ole luottamustani herättänyt. Nyt en ole aikoihin siellä edes käynyt.- Jymäytetty
hevillä mene. Toiset on kohteet meillä, mutta kun mieheni täytti vuosia ja ei voitu olla montaa päivää pois, niin päätettiin lähteä etelään, eli Viroon.
Nolo muisto jäi venäläisistä kauppiaista, mutta onhan meillä Suomalaisilla muitakin noloja muistoja sieltäpäin, eipä silti. - sitä varta vasten
Jymäytetty kirjoitti:
hevillä mene. Toiset on kohteet meillä, mutta kun mieheni täytti vuosia ja ei voitu olla montaa päivää pois, niin päätettiin lähteä etelään, eli Viroon.
Nolo muisto jäi venäläisistä kauppiaista, mutta onhan meillä Suomalaisilla muitakin noloja muistoja sieltäpäin, eipä silti.työntyä huijareiden asiakkaiksi?
Oikeita asiallisesti palvelevia liikkeitä sieltä löytyy vaikka kuinka paljon, mutta joidenkin kun pitää etsiä sitä kaikkein halvinta - sitten saakin roskaa ja tulee huijatuksi!
- mutta, mutta...
Minusta Tallinna on äärimmäisen vastenmielinen paikka, jonne en lähde edes maksusta. Palvelu on täysin persiistä, varkaita ja huijareita on nurkat ja kaupat pullollaan, laivoilla surkea ruoka, surkea palvelu. Maksan kiljuen vkl-matkan jonnekin muualle, mutta en esim. Tallink-Siljan laivalla Stockikseen. Saatte arvata miksi.
- mutta, mutta...
Minusta sinä vaikutat äärimmäisen vastenmieliseltä ja negatiiviselta ihmiseltä enkä halua nähdä sinua samassa paikassa edes maksusta.
- kauppiasrosvot
mutta, mutta... kirjoitti:
Minusta sinä vaikutat äärimmäisen vastenmieliseltä ja negatiiviselta ihmiseltä enkä halua nähdä sinua samassa paikassa edes maksusta.
Jos jostain valitat niin kohta on koko akkalauma kimpussa etkä saa suunvuoroa,siinä jäät kyllä kakkoseksi,parempi ohittaa koko "kauppakeskus".
- kuitenkin
sinä yleistät muutaman tapauksen pohjalta.
Itse en ole tuollaisiin törmännyt ollenkaan. Ehkäpä sinä vedät huijareita ja rosvoja puoleesi. - Mir & Svoboda
kuitenkin kirjoitti:
Itse en ole tuollaisiin törmännyt ollenkaan. Ehkäpä sinä vedät huijareita ja rosvoja puoleesi.Oletko helposti juijattavan näköinen ?
Mitä kieliä puhut myyjien kanssa ? - en ainakaan...
Mir & Svoboda kirjoitti:
Oletko helposti juijattavan näköinen ?
Mitä kieliä puhut myyjien kanssa ?rakkauden kieltä.....
- pask.......aaaaa
kuitenkin kirjoitti:
Itse en ole tuollaisiin törmännyt ollenkaan. Ehkäpä sinä vedät huijareita ja rosvoja puoleesi.Merekeskuksesta ostettu:
Hieno, kauko-ohjattava auto. -Oli pettymys lapselle. Toisin kuin ohjeet antavat ymmärtää, auto töin tuskin liikahtaa, mönkii hieman eteenpäin kauhealla äänellä varustettuna.
Se siitä lahjasta. - en ummarra
Mir & Svoboda kirjoitti:
Oletko helposti juijattavan näköinen ?
Mitä kieliä puhut myyjien kanssa ?Olen käynyt ja kukaan ei puhunut mulle suomea siellä !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie3246329Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta734174Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom413525Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole873437Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1083384Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut2443360Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll712802Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1022698Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html2142409Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt782123