Minua jymäytettiin

Olkaapas,,,

tarkempia, kun minä. Ostin Merekeskuksen alakerrasta puolesta välistä käytävää kulmamyymälästä pussin manteleita ja aprikooseja. Myyjä oli laittavinaan kummatkin pakkaukset samaan pussiin. En katsonut tarkemmin ennenkuin vasta kotona. Muovipussissa oli vain aprikoosit.
Matkatoverit ostivat kukkia poikkikadulta. Myyjä meni pakkaamaan kukat takahuoneeseen. Kotona huomasivat yllätyksen. Paketissa oli pelkkää paperia.
"Taitavia kauppamiehiä nämä venäläiset"

14

6378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei koskaan

      ruokakaupoista saa nuokin tarvikkeet. Ihmetteln Virukadun kukkamyyjiä. Olen kymmeniä kertoja rahdannut kukat sieltä, tuoreina ja säilyvinä kotiin. SadaMarketissakin tarkkana.

      • ja käyn joka toinen viikko

        hoidoissa. Kaupoissa ei kertaakaan jymäytetty.Ihan suosikkikaupat,torimyyjät, apteekit ja hoitolat olen hankkinut.Se on supliikki joka pelaa. Parin tunnin kauppareissu pohojosessa ei ole ko poronkusema.


    • Pravda

      Ei voi pitää paikkaansa !

      Maine menee todella helposti mutta vaikeaa

      ahnkkia takaisin !

    • kauan sen

      Merekeskuksen kauppiaat ja myyjät toimivat nykyisin menetelmin kuin suomalaisissa hölmöjä riittää.

      Itse olen ostanut ainoastaan Merekeskuksen apteekista - muut liikkeet eivät ole luottamustani herättänyt. Nyt en ole aikoihin siellä edes käynyt.

      • Jymäytetty

        hevillä mene. Toiset on kohteet meillä, mutta kun mieheni täytti vuosia ja ei voitu olla montaa päivää pois, niin päätettiin lähteä etelään, eli Viroon.
        Nolo muisto jäi venäläisistä kauppiaista, mutta onhan meillä Suomalaisilla muitakin noloja muistoja sieltäpäin, eipä silti.


      • sitä varta vasten
        Jymäytetty kirjoitti:

        hevillä mene. Toiset on kohteet meillä, mutta kun mieheni täytti vuosia ja ei voitu olla montaa päivää pois, niin päätettiin lähteä etelään, eli Viroon.
        Nolo muisto jäi venäläisistä kauppiaista, mutta onhan meillä Suomalaisilla muitakin noloja muistoja sieltäpäin, eipä silti.

        työntyä huijareiden asiakkaiksi?

        Oikeita asiallisesti palvelevia liikkeitä sieltä löytyy vaikka kuinka paljon, mutta joidenkin kun pitää etsiä sitä kaikkein halvinta - sitten saakin roskaa ja tulee huijatuksi!


    • mutta, mutta...

      Minusta Tallinna on äärimmäisen vastenmielinen paikka, jonne en lähde edes maksusta. Palvelu on täysin persiistä, varkaita ja huijareita on nurkat ja kaupat pullollaan, laivoilla surkea ruoka, surkea palvelu. Maksan kiljuen vkl-matkan jonnekin muualle, mutta en esim. Tallink-Siljan laivalla Stockikseen. Saatte arvata miksi.

      • mutta, mutta...

        Minusta sinä vaikutat äärimmäisen vastenmieliseltä ja negatiiviselta ihmiseltä enkä halua nähdä sinua samassa paikassa edes maksusta.


      • kauppiasrosvot
        mutta, mutta... kirjoitti:

        Minusta sinä vaikutat äärimmäisen vastenmieliseltä ja negatiiviselta ihmiseltä enkä halua nähdä sinua samassa paikassa edes maksusta.

        Jos jostain valitat niin kohta on koko akkalauma kimpussa etkä saa suunvuoroa,siinä jäät kyllä kakkoseksi,parempi ohittaa koko "kauppakeskus".


      • kuitenkin

        sinä yleistät muutaman tapauksen pohjalta.

        Itse en ole tuollaisiin törmännyt ollenkaan. Ehkäpä sinä vedät huijareita ja rosvoja puoleesi.


      • Mir & Svoboda
        kuitenkin kirjoitti:

        sinä yleistät muutaman tapauksen pohjalta.

        Itse en ole tuollaisiin törmännyt ollenkaan. Ehkäpä sinä vedät huijareita ja rosvoja puoleesi.

        Oletko helposti juijattavan näköinen ?

        Mitä kieliä puhut myyjien kanssa ?


      • en ainakaan...
        Mir & Svoboda kirjoitti:

        Oletko helposti juijattavan näköinen ?

        Mitä kieliä puhut myyjien kanssa ?

        rakkauden kieltä.....


      • pask.......aaaaa
        kuitenkin kirjoitti:

        sinä yleistät muutaman tapauksen pohjalta.

        Itse en ole tuollaisiin törmännyt ollenkaan. Ehkäpä sinä vedät huijareita ja rosvoja puoleesi.

        Merekeskuksesta ostettu:
        Hieno, kauko-ohjattava auto. -Oli pettymys lapselle. Toisin kuin ohjeet antavat ymmärtää, auto töin tuskin liikahtaa, mönkii hieman eteenpäin kauhealla äänellä varustettuna.

        Se siitä lahjasta.


      • en ummarra
        Mir & Svoboda kirjoitti:

        Oletko helposti juijattavan näköinen ?

        Mitä kieliä puhut myyjien kanssa ?

        Olen käynyt ja kukaan ei puhunut mulle suomea siellä !


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      133
      3752
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3458
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2006
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      92
      1487
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      146
      918
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      908
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe