nos morituri te salutant
me jotka kuolemme
tervehdimme sinua
rakkaus
areenalla aseettomana
saarrettuna
uhkaaja jokaisella ilmansuunnalla
idässä itsetunnon puute
joka kertoo
että minä en riitä
etelässä mustasukkaisuus
joka vahvistaa
että en todellakaan riitä
lännessä masennus
koska uskon vahvasti
että en riitä
pohjoisesta puhaltaa
navakka tuuli
kolea riittämättömyyden viima
suojanani on vain
kaipauksesta taottu kypärä
ja rakkauden almuista kudottu rintasuojus
ja koko puolustuksen taktiikkana
vahva kyky uskoa todeksi se
mitä toivon
annan itseni käsiisi
Rakkauden areenalla
8
309
Vastaukset
- ..ja katso korkeuksiin...
Siellä rakkauden tantereella
tuhansien tunteiden tulisjoilla
hellän kosketuksen ulottuvilla
sanojen kauniiden tanhuvilla
Jätä itään kokonaan kurkistamatta
ja länteen katsettasi luomasta
älä pohjoistakaan pälyile
etelästä puhumattakaan
Vaan sukella itsesuggestioon
ja katso syvälle sisimpään
kurkista sydämen saloihin
ja mieti mielen mutkaisia kujia
Siellä uskolla on vielä varmasti voimaa
toivolla tallessa kipinää
vielä kasvattaa viljaa vainiossa
kantaa sato rakkauden pellosta
Siis nosta katseesi ja näe taivaalle
hymyile kirkkaalle auringon säteelle
kohota katkennut miekkasi korkeuksiin
ja taistele sydämesi unelmiin
uusiin päiviin nouseviin
ja toinen toistaan kauniimpiin huomisiin- Tequila sunset
...on tämä uninen mies tämän vastauksen edessä.
Olipa aamun avaus.
Kiitos!
- padme_amidala
..Ihminen on tarkoitettukin vajavaiseksi, vasta toinen rinnalla täydentää sen puuttuvan osan. Tästä aiheesta olin kirjoittanut aamurunonikin, mutta kun se tuntui liian mahtailevalta laittaa tänne, tekaisin toisen.
Upea, hienosti kulkeva runo, kiitos lukuhetkestä : )- Tequila sunset
Huomenta!
Kiitos Sinulle! Laita vain näytille mahtaileva runo ihmisen vajavaisuudesta :o). Kuulostaa mielenkiintoiselta!
- lindalinda1
Mies, Sinä olet kirjoittanut taas sellaisen runon
joka ei jätä kylmäksi ketään.
Alusta loppuun, tässä viihtyy ja minäpä kerron;
kyllä Sinä riität, usko !- Tequila sunset
Kiitos rohkaisusta! Kyllä jokainen varmasti riittää, ainakin johonkin.
Mukavaa runopäivää Sinulle ystäväni Linda!
- scarabaeus
Oho !
Tequila sunset
... jopas on riimit taas !
ja
..ja katso korkeuksiin...
oletpa hienon vastausrunon rakentanut.
¤
Kyllä tällaisia runoja
on niin ilo lukea.
Kiitos lukuelämyksistä!- Tequila sunset
...tuo vastaruno piti itsenikin lukea viiteen kertaan. Jätti kirkkaasti varjoonsa alkuperäisen, ja oli samalla hieno tunne että oma runoni innoitti tuollaiseen.
Kiitos teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437