miksi..

ihmiset..

yleistävät..että kaikki rotikat pitäisi lopettaa ku muutama yksilö on niin´sanotusti pimahtanut ja käynyt ihmisen kimppuun..sehän voi olla ihan minkä tahansa rotuinen koira joka saa pahaa aikaan..sapettaa ihmiset kun ei saa lenkilläkään,mulla 3v rottis uros, kävellä rauhassa kun joku kävelee takana ja haukkuu mun poikaa tappajaksi,ja ihmetellään että miksi en ole lopettanut tollasta tappajaa..meidän poika on niin unelma..vaikka tosi asia on ettei sitä ikinä voi olla varma ettei tekisi mitään..
joten hyvät ihmiset, älkää yleistäkö..tunnen monia jolla rotikka ja he ovat´joutuneet saman kohtelun kohteeksi jota jollain tavalla voi jo kutsua kiusaamiseksi..meidän koira ei saa olla rauhassa edes omalla aidatulla pihalla kun ihmiset tulevat tahallaan sitä ärsyttämään aidan taakse..että ihmiset ovat julmia...miksei kaikkia ihmisiä nimitetä tappajiksi,kun on puolen vuoden sisällä sattunut vaikka kuin monta murhaa..nisäkäs mikä nisäkäs.

9

797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • inch

      siis tää nyt on jo todella törkeetä!! luulis että ihmiset kiertäis kaukaa jos niin pelkää, tommonen on pelkkää oman pahan olon purkamista. mä laittaisin porttiin varmaan kyltin et varokaa vihaista koiraa niin sais mitä halauvat. ehkä se voi vaan yllyttää tommosen touhun jatkumista mut mä en pystyis kuunteleen mun omasta rakkaasta mitään tollasta! koirasta tulee sillon vihanen oli se mikä rotu tahansa jos sitä ei kouluteta tai sitä kohdellaan väärin. rotukohtasesti ei voi yleistää.. tollasesta voi ilmottaa jo poliisille koska kenenkään ei tarvi kestää mitään sellasta missä ei oo perää. ja vaikka sun rotikkas olis vihanen ja olis purrukkin jotakuta kellään ei pitäis olla asiaa rikkoo sun kotirauhaas. .. pieni tunteen purkaus en vaan ittekkään kestä noita koiran vihaajia varsinkaan kun harvoin vika on koirassa van ihmisissä!

      • Ihmettelen vaan...

        Kiva
        Kirjoittanut: Emäntä Donnale 21.3.2008 klo 20.46


        Sain tappo uhkaksia, ja kunnolla.
        Oöin lenkillä Donnan kanss eilen aamulla.
        kl.04.00
        Tuli mies toisella puolen tietä, kahden Saksan paimen koiran kanssa.
        Aina koirat huutavat Donnalle, jatkunut jo vuoden.
        Donna kävelee eteeenpäin.
        No. nyt ukko huusi minulle #tapan koirasi ja sinut"Soitin hätäkeskukseen ja kysyin saanko ottaa puukon mukaan.
        En saaa, sanoivat että Rottis irti ja sssillä hyvä.
        Donnahan on kiltti, en ietää kaikkki.
        Jos on 2 niin kusipäätä, asuvat omakoti talossa, lenkkeillä ei, jne....Pihassa ja vartioi.
        Meilä Donnalla ja minulla on nuo kahden tunnin aamulenkit, henki ja elämä.
        Pesin äskön Hilse Shampolla putsasin orat, hannas harja ja siten leikkasin kynnet
        Koira puisto loppui.
        Oli jatkuvasti 3 urosta jotka nylkyti samaan aikaan ja Donna kärsi.
        Onko teillä muile tullut uhksuksis??


      • Ihmettelen suuresti !
        Ihmettelen vaan... kirjoitti:

        Kiva
        Kirjoittanut: Emäntä Donnale 21.3.2008 klo 20.46


        Sain tappo uhkaksia, ja kunnolla.
        Oöin lenkillä Donnan kanss eilen aamulla.
        kl.04.00
        Tuli mies toisella puolen tietä, kahden Saksan paimen koiran kanssa.
        Aina koirat huutavat Donnalle, jatkunut jo vuoden.
        Donna kävelee eteeenpäin.
        No. nyt ukko huusi minulle #tapan koirasi ja sinut"Soitin hätäkeskukseen ja kysyin saanko ottaa puukon mukaan.
        En saaa, sanoivat että Rottis irti ja sssillä hyvä.
        Donnahan on kiltti, en ietää kaikkki.
        Jos on 2 niin kusipäätä, asuvat omakoti talossa, lenkkeillä ei, jne....Pihassa ja vartioi.
        Meilä Donnalla ja minulla on nuo kahden tunnin aamulenkit, henki ja elämä.
        Pesin äskön Hilse Shampolla putsasin orat, hannas harja ja siten leikkasin kynnet
        Koira puisto loppui.
        Oli jatkuvasti 3 urosta jotka nylkyti samaan aikaan ja Donna kärsi.
        Onko teillä muile tullut uhksuksis??

        Hyvin erikoinen tarina! Koira kävelee eteenpäin, ihan normaalia, en ole koskaan nähnyt koiran kävelevän häntä edellä! Huutavat kusipää susikoirat? Sellaistakaan en ole koskan kuullut, vaan haukkuvia!Koirat haukkuvat.

        Onneksi tämä tapaus on niin omaa luokkaansa, ettei varmasti löydy toista samanlaista. Kun tälläistä lukee, niin rupee mietityttään, kuinka juuri tämä koira voi? Ei ole ihme että ihmiset pitävät rottiksia vaaralisina,kun joutuu tälläistä lukemaan!

        Onneksi tunnen monta muuta rottista, ja tiedän että ne ovat ihan samanlaisia koiria kuin kaikki muutkin koirat, ei yhtään sen vaaralisempia kuin mitkään muutkaaan rodut! Koirasta tulee sellainen, kuin ihminen siitä tekee!

        Mietityttää miksi pitää kulkea samaa reittiä jos "huutavat" koirat on ollut ongelmana jo 1 vuoden ajan? Eikö kannataisi mennä toiseen suuntaan koiransa kanssa, sillä tuskin kl. 04.00 on vaikeuksia lenkittää koiraa, yleeensä ihmiset nukkuvat koiriensa kanssa siihen aikaan, eivätkä ole ulkona tappelemassa....kumma juttu!


      • Palsta pollari
        Ihmettelen vaan... kirjoitti:

        Kiva
        Kirjoittanut: Emäntä Donnale 21.3.2008 klo 20.46


        Sain tappo uhkaksia, ja kunnolla.
        Oöin lenkillä Donnan kanss eilen aamulla.
        kl.04.00
        Tuli mies toisella puolen tietä, kahden Saksan paimen koiran kanssa.
        Aina koirat huutavat Donnalle, jatkunut jo vuoden.
        Donna kävelee eteeenpäin.
        No. nyt ukko huusi minulle #tapan koirasi ja sinut"Soitin hätäkeskukseen ja kysyin saanko ottaa puukon mukaan.
        En saaa, sanoivat että Rottis irti ja sssillä hyvä.
        Donnahan on kiltti, en ietää kaikkki.
        Jos on 2 niin kusipäätä, asuvat omakoti talossa, lenkkeillä ei, jne....Pihassa ja vartioi.
        Meilä Donnalla ja minulla on nuo kahden tunnin aamulenkit, henki ja elämä.
        Pesin äskön Hilse Shampolla putsasin orat, hannas harja ja siten leikkasin kynnet
        Koira puisto loppui.
        Oli jatkuvasti 3 urosta jotka nylkyti samaan aikaan ja Donna kärsi.
        Onko teillä muile tullut uhksuksis??

        Että etkö osaa kirjoittaa, vai kirjoitatko jotenkin päihtyneenä? Eihän tosta sun tekstistäsi saa mitään tolkkua.


      • Tassut eteenpäin
        Palsta pollari kirjoitti:

        Että etkö osaa kirjoittaa, vai kirjoitatko jotenkin päihtyneenä? Eihän tosta sun tekstistäsi saa mitään tolkkua.

        Yritin arvuutella mitä edellinen kirjoittaja yritti kertoa viestillään? Osaatko sinä kertoa tarkemmin?


      • Kummalista tekstiä
        Ihmettelen vaan... kirjoitti:

        Kiva
        Kirjoittanut: Emäntä Donnale 21.3.2008 klo 20.46


        Sain tappo uhkaksia, ja kunnolla.
        Oöin lenkillä Donnan kanss eilen aamulla.
        kl.04.00
        Tuli mies toisella puolen tietä, kahden Saksan paimen koiran kanssa.
        Aina koirat huutavat Donnalle, jatkunut jo vuoden.
        Donna kävelee eteeenpäin.
        No. nyt ukko huusi minulle #tapan koirasi ja sinut"Soitin hätäkeskukseen ja kysyin saanko ottaa puukon mukaan.
        En saaa, sanoivat että Rottis irti ja sssillä hyvä.
        Donnahan on kiltti, en ietää kaikkki.
        Jos on 2 niin kusipäätä, asuvat omakoti talossa, lenkkeillä ei, jne....Pihassa ja vartioi.
        Meilä Donnalla ja minulla on nuo kahden tunnin aamulenkit, henki ja elämä.
        Pesin äskön Hilse Shampolla putsasin orat, hannas harja ja siten leikkasin kynnet
        Koira puisto loppui.
        Oli jatkuvasti 3 urosta jotka nylkyti samaan aikaan ja Donna kärsi.
        Onko teillä muile tullut uhksuksis??

        "putsasin orat, hannas harja en ietää kaikkki."


      • dobberweiler
        Tassut eteenpäin kirjoitti:

        Yritin arvuutella mitä edellinen kirjoittaja yritti kertoa viestillään? Osaatko sinä kertoa tarkemmin?

        vaikuttaa aika rankasti itärajan takaa tulleelta maahanmuuttajalta.


    • RAIVOSTUNUT

      Meidän rotikkamme ei KOSKAAN ole käyttäytynyt aggressiivisesti ihmisiä eikä toisia koiria kohtaan. Ehkä pentuna saattoi purra leikillään, mutta sekin "tapa" saatiin aisoihin. Se on kyllä täysin kouluttajasta kiinni!

      Olen 3 aggressiiviseen rotikkaan törmännyt.

      1. Oli tuntematon, oli sellainen tapahtuma, jossa paljon ihmisiä ja muita koiria ympärillä ja kappas KOIRA RAUKKA OLI SIDOTTU PUUHUN KIINNI 2(!!!) tunniksi ilman valvontaa ja tietysti koira haukkui ja käyttäytyi raivoisasti ihmisvilinän keskellä, eikä omistajaa näkynyt missään. Todella törkeää! Asiasta ilmoitettiin poliisille, kun omistajaa ei löytynyt etsintöjen päätteeksi.

      2. Koiraa kiusattiin ja härnättiin. Tahallaan yritettiin saada koirasta aggressiivinen. Ei mitään koulutusta ja kävi kerran ohikulkijankin päälle, eikä koiraa lopetettu sen jälkeen vaan annettiin uusia tilaisuuksia käydä päälle. Pari kertaa taisi julmaa omistajaakin purra, mutta sen jälkeen sai sitten turpiinsa. Todella järkyttävää ja surullista!

      3. Hieman samanlainen tapaus kuin 2, mutta koiralle ei annettu seuraa melkein ollenkaan ja rakkaudesta puhumattakaan. Siellä häkissä se raivosi itsekseen.

      Ja kaikki siis rottweilereistä. Eli minkälaiset ihmiset oikein ottavat kys. rotuja! Mahtaa olla halu vaan saada mahdollisimman pelottava koira! Tuollaisilta kusipäiltä koirat pois HETI, eikä edes saisi antaa!

    • minä pieni vain..

      Ihmetyttää tuollainen käytös ihmisiltä jotka huutelevat että koira olisi tappaja ja niin pois päin..mitään hyvää ei siitä saa aikaiseksi että käy teidän aidan takana härnäämässä koiraa..siitähän se nimenomaan agressiiviseksi tulle ja luultavammin rupeaa vierastamaan kaikkia vieraita ihmisiä koska automaattisesti ajattelee että nekin härnää..meillä ei onneksi omakohtaisia kokemuksia tälläisestä ole..yhden rotikan tiedän mitä pentuna vieraat ihmiset härnäsi ja nyt käyttäytyy aluksi agressiivisesti (ei käy kimppuun, mutta näyttää valloittavan hymynsä ja murisee) mutta omalla ajallaan antaa jo koskea..tuollainen käytös on ihmisiltä todella törkeää ja halveksuttavaa!!en voi ymmärtää..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe