Sigra, Kamagra

Tadalis?

Aiemmin Sigra oli mielestäni ihan toimiva ja kohtuuhintainen tuote, onko kenelläkään kokemusta Mylovetoysin myymästä Sigrasta, teho, mahdolliset haittavaikutukset yms.? Potenssiaine.comista voi tilata mm. Kamagraa ja Tadalista, onko näistä kokemuksia, hintahan näyttää olevan hyvinkin kohtuullinen. Lisäksi askarruttaa maahantuonnin laillisuuspuoli kaikien edellämainittujen tuotteiden suhteen.

5

2208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ... oon

sigra laillinen luontaistuote. Reseptilääkkeet laittomia netin kautta... mutta se ei pelaa joka pelkää

• vascrore

Haluan suositella sinulle seuraavasta osoitteesta: http://kamagraboutique.com Sieltä löydät kaikki tiedot kamagra, se on auttanut minua käsittelemään minun ongelmani.

• pöh9879898

Ainakin mulla tuo potenssiaine.com tökkii pahasti, ottavat tilauksen sisään ja vahvistavat sen, samantien lähtee rahat luottokortilta mutta tavaraa ei kuulu.
      Aina kun kysyy asiasta niin sanovat että tavara on postissa, mutta se on paskapuhetta kun pakettia ei koskaan tule. Sinne meni sekin satanen ihan turhaan, huijarin taskuun...

• fsdgfdssf

Miten se nyt voi olla niin saakelin vaikeaa aikuisen ihmisen pyytää lekurikäynnillä yhtä reseptiä potenssipillereihin?!?!?!?! Mieluummin maksetaan itsensä kipeäksi joillekin pimeiden pillereiden nettikauppiaille ja tunnetusti nuo pimeät pillerit voi olla mitä tahansa kalkkitableteista rotanmyrkkyyn.....

• EiKannata

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mä koin helpompana

Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      25
      3943
    2. Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia

joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?
      Ikävä
      36
      2719
    3. Peltotien ammuskelu

Mitähän välien selvittelyä siellä käytiin?
      Jämsä
      69
      2683
    4. Näkymätön mies

Illat pimenee, yöt mustenee. Hyvää yötä ja lohdullisia unia. 🌃✨🐺🖤
      Ikävä
      160
      2576
    5. Tappelen mielelläni palstalla

Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.
      Ikävä
      62
      2361
    6. Olen todella

Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi
      Ikävä
      56
      2345
    7. Mahtava huomata

Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      36
      2257
    8. Miten olet

Ajatellut kosia häntä? Romanttisesti vai arkisesti?
      Ikävä
      35
      1862
    9. Mitä ajattelet tästä kaikesta

Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      52
      1844
    10. Hyvää sunnuntai aamua

Hyvää huomenta sateisteiseen aamun harmauteen. ☕🌧️🙂💔
      Ikävä
      129
      1520
    Aihe