Terveisiä Torniosta

"Nähnyt ja kuullut"

Eilen pysäytettiin 14 Harley Davidson moottoripyöräilijää tuohon Ruotsinpuolen tulliin ja palautettiin takaisin Suomen puolelle. Kuulin että muutamien hallusta oli löytynyt järeitä aseita ja sen vuoksi ketään heistä ei päästetty rajan yli. Kaksi miestä pidätettiinkin sen vuoksi ja heidät vietiin poliisiautolla jonnekin.

Jengi odotti iltaan saakka jotain Torniossa josta jatkoivat kohti Muoniota.
Mielestäni tekivät tyhmästi kun porukalla yrittivät ylittää rajan. Totta kai se herättää silloin huomiota.
Mitähän tuosta osaisi päätellä? No ainakin sen että ennen pitkää "lakia luetaan" hieman toisella tavalla siellä Vojakkalassa. Tuo porukka nääs ei jätä mitään sattuman varaan.
Oikeastaan jo oli aikakin.

6

1238

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Polliisia kait..

Järjestäytynyt rikollis jengihän se tuokin on niinkuin Mafiat sun muut hässäkät,ei ne mitään "lakia lue",maksusta sakin hivuttaavat yms että turhaan toiveita nostelet..

• ..että sitä "lakia...

luetaankin sitten nyt perusteellisesti. Meinaan kokemusta on siitä heidän "laistaan". Kaksi kaveriani kuoli ja itse olen pyörätuolissa. Tämä tapahtui v -97 ja koskaan siitä porukasta kukaan ei ole joutunut edesvastuuseen pieniä pidätyksiä lukuuottamatta. Tosin silminnäkijöistä kukaan ei koskaan nähnyt mitään vaikka olivat samalla terassilla.
        Nyt kyllä en tunne yhtään empatiaa niitä Vojakkalan mustalaisia kohtaan vaikka minulla muuten ei ole mustalaisia kohtaan mitään, pikemminkin päinvastoin.
        Hävettää sanoa, mutta oikein toivoisin että tuota "lakia" luetaan heillekin yhtä ankarasti kuin meillekin silloin. Sitä en oikein sulata että pappikin hakattiin sairaalakuntoon.

• asiaa puhut
        ..että sitä "lakia... kirjoitti:

luetaankin sitten nyt perusteellisesti. Meinaan kokemusta on siitä heidän "laistaan". Kaksi kaveriani kuoli ja itse olen pyörätuolissa. Tämä tapahtui v -97 ja koskaan siitä porukasta kukaan ei ole joutunut edesvastuuseen pieniä pidätyksiä lukuuottamatta. Tosin silminnäkijöistä kukaan ei koskaan nähnyt mitään vaikka olivat samalla terassilla.
        Nyt kyllä en tunne yhtään empatiaa niitä Vojakkalan mustalaisia kohtaan vaikka minulla muuten ei ole mustalaisia kohtaan mitään, pikemminkin päinvastoin.
        Hävettää sanoa, mutta oikein toivoisin että tuota "lakia" luetaan heillekin yhtä ankarasti kuin meillekin silloin. Sitä en oikein sulata että pappikin hakattiin sairaalakuntoon.

en minäkään hyväksy sitä että pappien päälle mennään ja hakataan, tuntuu siltä että laittomuus on ihan vallassaan.
        Kaikkea hyvää sinulle ja voimia toivoo yksi tumma

• "Nähnyt ja kuullut"

Kuulin että yksi noista "kotkansiipiveikoilta" takavarikoiduista aseista oli ollut KERTAKÄYTTÖSINKO. Ei hemmetti! Nyt on pojat liikkeellä tosi järein asein. Kuulostellaan mistäpäin kuuluu.

• Toivotaan että saa siipimiehet hommansa tehtyä.

• Ohiajannut

Pojat hoitavat VARMASTI homman ennemmin tai myöhemmin. En hyväksy lain ottamista omiin käsiin, mutta jos yhteiskunta ei voi taata ihmisten turvallisuutta ja tässä tapauksessa päättäjät saavat syyttää itseään jos jotain TAPAHTUU .......

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe