Terveisiä Torniosta

"Nähnyt ja kuullut"

Eilen pysäytettiin 14 Harley Davidson moottoripyöräilijää tuohon Ruotsinpuolen tulliin ja palautettiin takaisin Suomen puolelle. Kuulin että muutamien hallusta oli löytynyt järeitä aseita ja sen vuoksi ketään heistä ei päästetty rajan yli. Kaksi miestä pidätettiinkin sen vuoksi ja heidät vietiin poliisiautolla jonnekin.

Jengi odotti iltaan saakka jotain Torniossa josta jatkoivat kohti Muoniota.
Mielestäni tekivät tyhmästi kun porukalla yrittivät ylittää rajan. Totta kai se herättää silloin huomiota.
Mitähän tuosta osaisi päätellä? No ainakin sen että ennen pitkää "lakia luetaan" hieman toisella tavalla siellä Vojakkalassa. Tuo porukka nääs ei jätä mitään sattuman varaan.
Oikeastaan jo oli aikakin.

6

1259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Polliisia kait..

      Järjestäytynyt rikollis jengihän se tuokin on niinkuin Mafiat sun muut hässäkät,ei ne mitään "lakia lue",maksusta sakin hivuttaavat yms että turhaan toiveita nostelet..

      • ..että sitä "lakia...

        luetaankin sitten nyt perusteellisesti. Meinaan kokemusta on siitä heidän "laistaan". Kaksi kaveriani kuoli ja itse olen pyörätuolissa. Tämä tapahtui v -97 ja koskaan siitä porukasta kukaan ei ole joutunut edesvastuuseen pieniä pidätyksiä lukuuottamatta. Tosin silminnäkijöistä kukaan ei koskaan nähnyt mitään vaikka olivat samalla terassilla.
        Nyt kyllä en tunne yhtään empatiaa niitä Vojakkalan mustalaisia kohtaan vaikka minulla muuten ei ole mustalaisia kohtaan mitään, pikemminkin päinvastoin.
        Hävettää sanoa, mutta oikein toivoisin että tuota "lakia" luetaan heillekin yhtä ankarasti kuin meillekin silloin. Sitä en oikein sulata että pappikin hakattiin sairaalakuntoon.


      • asiaa puhut
        ..että sitä "lakia... kirjoitti:

        luetaankin sitten nyt perusteellisesti. Meinaan kokemusta on siitä heidän "laistaan". Kaksi kaveriani kuoli ja itse olen pyörätuolissa. Tämä tapahtui v -97 ja koskaan siitä porukasta kukaan ei ole joutunut edesvastuuseen pieniä pidätyksiä lukuuottamatta. Tosin silminnäkijöistä kukaan ei koskaan nähnyt mitään vaikka olivat samalla terassilla.
        Nyt kyllä en tunne yhtään empatiaa niitä Vojakkalan mustalaisia kohtaan vaikka minulla muuten ei ole mustalaisia kohtaan mitään, pikemminkin päinvastoin.
        Hävettää sanoa, mutta oikein toivoisin että tuota "lakia" luetaan heillekin yhtä ankarasti kuin meillekin silloin. Sitä en oikein sulata että pappikin hakattiin sairaalakuntoon.

        en minäkään hyväksy sitä että pappien päälle mennään ja hakataan, tuntuu siltä että laittomuus on ihan vallassaan.
        Kaikkea hyvää sinulle ja voimia toivoo yksi tumma


    • "Nähnyt ja kuullut"

      Kuulin että yksi noista "kotkansiipiveikoilta" takavarikoiduista aseista oli ollut KERTAKÄYTTÖSINKO. Ei hemmetti! Nyt on pojat liikkeellä tosi järein asein. Kuulostellaan mistäpäin kuuluu.

    • Toivotaan että saa siipimiehet hommansa tehtyä.

    • Ohiajannut

      Pojat hoitavat VARMASTI homman ennemmin tai myöhemmin. En hyväksy lain ottamista omiin käsiin, mutta jos yhteiskunta ei voi taata ihmisten turvallisuutta ja tässä tapauksessa päättäjät saavat syyttää itseään jos jotain TAPAHTUU .......

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe