Hei! Löytyykö ketään joka olisi käynyt näin kesäaikaan Söllissä? Olemme kuusikymppinen pariskunta ja meitä kiinnostaisi lähteä Sölliin ,mutta onko kellään kertoa jotain kokemuksia sieltä. Olemme matkailleet Itävallassa omalla autolla ja ihastuneet Itävallan maisemiin.
Söll
4
1368
Vastaukset
- vaan1
Söll on aivan yhtä ihana paikka kuin joku Zell am See tai Seefeld. Maisemat ovat ihania kesällä ja talvella. Suosittelen lämmöllä!
- Äkkilähtö
Kiitos vastauksestasi.Äkkilahtö on nyt tilattu ja kovasti etsimme materiaalia Söllistä :))Jännää...
- Häämatkalla 10v sitten Söll...
Äkkilähtö kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi.Äkkilahtö on nyt tilattu ja kovasti etsimme materiaalia Söllistä :))Jännää...
Aivan ihana paikka ja hyvät retkimahdollisuudet, kade olen... Nauttikaa!
- Äkkilähtö
Häämatkalla 10v sitten Söll... kirjoitti:
Aivan ihana paikka ja hyvät retkimahdollisuudet, kade olen... Nauttikaa!
Kiitos,kiva kuulla,että olette viihtyneet. Pikkusen Söllin ilmat "pelottaa",kun olemme seuranneet säätiedotuksia,sataa ja ukkostaa :(((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390