Heips! olen lähdössa kesäkuussa salzburgiin ja innsbruck:iin ja kyselisin että Löytyykö sieltä siideriä, lonkeroa yms? oluesta ja viineistä en juurikaan välitä! Sitten onko hintataso suomen kaltainen noin niinkuin ruoan ja muun suhteen.. jos joku osaisi vähän valoittaa niin olisin kiitollinen. ajattelin matka budjetiksi n.100€ per päivä taitaa olla hölmöa kysyä et riittääkö sillä joku pärjää vähemmällä ja joku enenmällä!
Alkoholia itävallassa
3
1308
Vastaukset
- että..
lonkeroa ei varmasti oo saatavana kun taitaa olla ihan suomalainen tuote. Siideristä en oo varma, voi olla, että jotain löytyy. Keskieuroopassa breezerit ja sun muut alkomixit on suosittua tavaraa.
- löytyy
Intersparin valikoimasta, muuten tuskin (jos ei sitten jostain erikoiskaupasta). Lonkeroa ei ole. Kalja on halpaa ja hyvää, halvimmillaan saat 24 isoa tölkkiä nelosta kahdeksan euron pintaan. Tölkeissä ei ole panttia. Vastaavat pulloissa on noin puolen euron paikkeilla plus pantti, suosittelen. Sparissa ja Billassa on usein tarjouksia sikspäkeistä ja koreista. Tämä on olutmaa mutta toki löytyy Bacardi-breezereitä ja muista vastaavia, jos sellainen maistuu mielummin, väkevistä puhumattakaan.
- hintatasosta vielä
Ihan halpaa ei ole täälläkään syömiset mutta kyllä halvempaa kuin Suomessa. Salzburg on kallis kaupunki, varsinkin se vanha kaupunki kävelykatuineen. Mutta kyllä sä tuolla budjetilla pärjäät, löytyy niitä edullisiakin ruokapaikkoja. Listatkin roikkuu yleensä ulkona niin voit katsoa hintoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459