Kyse siis DNA:n Voitto tekstiviestiliittymästä, mihin kuuluu 1000 tekstiviestiä kuukausimaksuun.
Kuinka usein ylitätte ilmaisten tekstiviestien rajan? Tuleeko teille ilmoitus kun viestit ovat loppuneet?
Minä olen saanut viestin muutamia kertoja kun olen ylittänyt rajan, NYT kumminkin, sain laskun ja yli menneitä viestejä oli yli 1000! Eikä mitään viestiä ole tullut ylityksestä. Onko tämä loppunut yllättäen tietämättäni vai mitä ihmettä!?
Tekstiviestiliittymä
3
2127
Vastaukset
- Varmasti
ole sellaista viestiä aiemmin tullut, koska DNA:lla ei sellaista palvelua ole koskaan ollutkaan. Toki voit itse kysellä maksuttomalla saldovietillä paljonko niitä vietejä on milloinkin jäljellä, mutta se onkin taas asia erikseen.
- Nimetön
tilanne näy omadna sivuilla ja wapissa
- niitäkin
Nimetön kirjoitti:
tilanne näy omadna sivuilla ja wapissa
kautta on tarkistettavissa, mutta automaattista viestiä ei tule vaan tulee itse seurata tilannetta jotain kanavaa käyttäen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952308Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791903- 1791446
- 246900
- 72845
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611