Kyse siis DNA:n Voitto tekstiviestiliittymästä, mihin kuuluu 1000 tekstiviestiä kuukausimaksuun.
Kuinka usein ylitätte ilmaisten tekstiviestien rajan? Tuleeko teille ilmoitus kun viestit ovat loppuneet?
Minä olen saanut viestin muutamia kertoja kun olen ylittänyt rajan, NYT kumminkin, sain laskun ja yli menneitä viestejä oli yli 1000! Eikä mitään viestiä ole tullut ylityksestä. Onko tämä loppunut yllättäen tietämättäni vai mitä ihmettä!?
Tekstiviestiliittymä
3
2074
Vastaukset
- Varmasti
ole sellaista viestiä aiemmin tullut, koska DNA:lla ei sellaista palvelua ole koskaan ollutkaan. Toki voit itse kysellä maksuttomalla saldovietillä paljonko niitä vietejä on milloinkin jäljellä, mutta se onkin taas asia erikseen.
- Nimetön
tilanne näy omadna sivuilla ja wapissa
- niitäkin
Nimetön kirjoitti:
tilanne näy omadna sivuilla ja wapissa
kautta on tarkistettavissa, mutta automaattista viestiä ei tule vaan tulee itse seurata tilannetta jotain kanavaa käyttäen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei142939Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221310- 891205
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2511062Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511043Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63962Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253846- 41822
- 84806
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48763