Kyse siis DNA:n Voitto tekstiviestiliittymästä, mihin kuuluu 1000 tekstiviestiä kuukausimaksuun.
Kuinka usein ylitätte ilmaisten tekstiviestien rajan? Tuleeko teille ilmoitus kun viestit ovat loppuneet?
Minä olen saanut viestin muutamia kertoja kun olen ylittänyt rajan, NYT kumminkin, sain laskun ja yli menneitä viestejä oli yli 1000! Eikä mitään viestiä ole tullut ylityksestä. Onko tämä loppunut yllättäen tietämättäni vai mitä ihmettä!?
Tekstiviestiliittymä
3
2087
Vastaukset
- Varmasti
ole sellaista viestiä aiemmin tullut, koska DNA:lla ei sellaista palvelua ole koskaan ollutkaan. Toki voit itse kysellä maksuttomalla saldovietillä paljonko niitä vietejä on milloinkin jäljellä, mutta se onkin taas asia erikseen.
- Nimetön
tilanne näy omadna sivuilla ja wapissa
- niitäkin
Nimetön kirjoitti:
tilanne näy omadna sivuilla ja wapissa
kautta on tarkistettavissa, mutta automaattista viestiä ei tule vaan tulee itse seurata tilannetta jotain kanavaa käyttäen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223057- 402674
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381513- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä401009Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125913- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621