Vaihtuvat hampaat

Lauruska84

Meillä on pennulla vaihtuneet hampaat kovaa vauhtia, mutta ongelmia meinaa olla ylä kulmahampaiden kanssa. Uudet yläkulmahampaat ovat jo kovaa vauhtia kasvamassa tialle, mutta vanhat ei meinaa millään lähteä. Pureskeltavaa on koko ajan tarjolla ja ollaan leikitty varovaisesti vetoleikkejä, että hampaat lähtis liikkelle, mut ei ne meinaakkaan vaan lujassa on ja pysyy. Pitääkö hampaat poistattaa eläinlääkärillä etteivät uudet kasva vinoon? Asiallisia vastauksia kiitos! :)

3

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stand by you

Kannattaa tosiaan vähän vilkuilla niitä kulmahampaita, jos ne entiset tuntuu vaan päjöttävän siinä tiellä, vaikka uudet pukkaa päälle, soitto eläinlääkärille voi olla paikallaan..

Sieltä ne osaa neuvoa mitä tehä..

Jos entiset kulmikset ei suostu väistymään, eläinlääkäri poistaa ne, ettei tuu tuplahampaita.. =)

Hauskaa kesän jatkoa hampaista huolimatta! =)

• kokemuksen

mukaan, maitohampaat yleensä kyllä lähtevät uusien tieltä.Yhtenä päivänä ovat tiukassa, toisena jo heiluvat kovastikin ja ykskaks ovat poissa. Tarkkaile tilannetta, hätää ei mielestäni vielä ole.

• kasvo yläpuolella uudet maitohampaitten eteen ja toinen lähti itestään ja toisen vedin itse pois. Meillä ne heilu voimakkaasti, mutta pois vedetty oli vielä syvällä. Toinen oli jo ihan pinnassa ja jonkun leikin yhteydessä läks irti. Meilläkii oli päivistä kiinni ettei ois eläinlääkärillä otatettu pois. Tämä jonka vedin pois oli vielä katkennut hammas. Tulehtu kertaalleen pienenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      67
      4557
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3228
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2648
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2563
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      198
      1931
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      396
      1554
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1428
    Aihe