Ketään bailaaja lähössä perheen (tylsää) tai kaveri porukan kanssa Agia Napaan heinäkuussa 2001?! meitä on lähössä sinne tällä hetkellä neljä 16-17v. jannua bailaamaan ja pitämään hauskaa 2.viikoksi, olis hienoa jos saatais kunnon porukka kokoon ja suomi edustettua kerrankin oikeen kunnolla =)meistä saat varmaa bailu seuraa olet sitten perheen tai kaveri porukan kanssa liikenteessä..! ottakaa ihmeessä yhteyttä..lisää faktaa www.sunpoint.net/~JuGi0ne
bailataan suomi maailmankartalle =)
Agia Napaan heinäkuussa 2001
5
352
Vastaukset
- Matkaseuraa..
Meitä on neljä -83 syntynyttä tyttöä ja ollaan menossa ayia napaan heinäkuussa viikoks hotelli on Calypso. Voisitte ottaa yhteyttä muhun tai johonkin mun kavereista. Annan oman numeroni 0407371219.
- JuGi0ne
mä en usko sua..
- JuGi0ne
JuGi0ne kirjoitti:
mä en usko sua..
Jos ootte oikeesti lähössä ni lähetä mulle [email protected] meinaa vitun jees jos saatas muutaki jengii mukaa...mailaile..!!
- dancing queen
en oo itse lähdössä lomailee, mut mun on ihan pakko sanoo et jo tykkäätte bailata 70-luvun musaa niin menkää käymään yökerhossa nimeltä CARWASH!!!! se on ihan paras paikka! tosimeininkiä alkaa olla vasta yhden jälkeen..kokeilkaa!!!
- JuGi0ne
Täytyy käydä kattomas...hipit rulez =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324691Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152648Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642533Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252455- 321837
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321641Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?601428- 661304
- 821241