Hei!
Olen jonkin aikaa harkinnut burma rotuisen kissan ostoa. Kysyisin vain, myyvätkö kasvattajat niitä vain kotikissoiksi? En aio viedä kissaa näyttelyyn, joten mietin myös, olisiko ns. "viallinen" burma halvempi? (Ylä- ja/tai alapurenta tms.)
Kiitos jo etukäteen.
Burman hinta
3
4811
Vastaukset
- möllitys
Se on noin 600€. Jotkut kasvattajat haluavat enemmän rahaa. Kaikki kasvattajat eivät jaottele pentujaan lemmikki- ja näyttelytasoisiksi, mutta ne jotka jaottelevat myyvät lemmikin halvemmalla. Kannattaa kysellä kasvattajalta, mutta pelkkää hintakyselyä ei kannata tehdä vaan myös kertoa itsestään ja millaisesta burmasta on kysynyt. Pelkkiin hintakyselyihin ei nimittäin ole kiva vastata.
Täältä löydät burmakasvattajat ja pentulistat:
http://burmat.net/kasvatus/- kyselisin sellaista, että
lähteekö Burmasta vähemmän karvaa, kuin lyhytkarvaisesta maatiaisesta tai vaikkapa Eurooppalaisesta? Vai näyttääkö Burman turkki vain noissa kuvissa jotenkin lyhyemmältä ja erilaisemmalta..
- luulaa3
kyselisin sellaista, että kirjoitti:
lähteekö Burmasta vähemmän karvaa, kuin lyhytkarvaisesta maatiaisesta tai vaikkapa Eurooppalaisesta? Vai näyttääkö Burman turkki vain noissa kuvissa jotenkin lyhyemmältä ja erilaisemmalta..
On erittäin lyhyt ja sen tulee olla sileä ja silkkinen ja kiiltävä. Kyllä niistäkin karvaa lähtee, mutta karvat ovat vähän huomaamattomampia. Harjaus kumisualla karvanlähtöaikaan auttaa huomattavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339