Tahallasi teit sen ja asetan kirouksen päällesi.
Terveisin: Noidan Tytär
Ps. Muille tiedoksi, että otan uuden nimimerkin ja ilmoitan sitten siitä
SINÄ JOKA REKKASIT
16
862
Vastaukset
- Veggente
nimmarini, en rekkaa sitä, mutta asetan kirouksen sen rekkaajan ja väärinkäyttäjän päälle.
- Noidan Tytär
onko muille käynyt samoin?
- Noidan Tytär
että nyt nimmarini toimiikin? Monta kertaa ilmoitti ensin, että nimimerkki on rekattu.
Kokeilen vielä vanhalla nimmarilla
T: Noidan Tytär - RevLoveEvolver
Eipä ole tainnut koskaan käydä.
Käytän ehkä sellaisia nimimerkkejä, jotka eivät useinkaan tule muille mieleen.
Lisäksi vaihtelen nimimerkkiäni. En harhauttaakseni kanssakeskustelijoitani, vaan ainoastaan tehdäkseni faneille mahdollisimman vaivalloiseksi käyttää "hae kaikki viestit" toimintoa, kootakseen minusta aineistoa "Revlove" fan-sivustoa varten. Tai post-mortem sivustoa... värist. - Saag Paneer
RevLoveEvolver kirjoitti:
Eipä ole tainnut koskaan käydä.
Käytän ehkä sellaisia nimimerkkejä, jotka eivät useinkaan tule muille mieleen.
Lisäksi vaihtelen nimimerkkiäni. En harhauttaakseni kanssakeskustelijoitani, vaan ainoastaan tehdäkseni faneille mahdollisimman vaivalloiseksi käyttää "hae kaikki viestit" toimintoa, kootakseen minusta aineistoa "Revlove" fan-sivustoa varten. Tai post-mortem sivustoa... värist.Ja kuten muutamat ovat ehkä huomanneetkin, minun nimimerkkini ovat viimeisen parin vuoden aikana olleet suoraan rakastamastani indonesialaisesta keittiöstä. Paitsi, että ruoat ovat hyviä, niiden nimet ovat juuri sopivan mystisiä tälle palstalle... ;-D
- Saag Paneer
Saag Paneer kirjoitti:
Ja kuten muutamat ovat ehkä huomanneetkin, minun nimimerkkini ovat viimeisen parin vuoden aikana olleet suoraan rakastamastani indonesialaisesta keittiöstä. Paitsi, että ruoat ovat hyviä, niiden nimet ovat juuri sopivan mystisiä tälle palstalle... ;-D
Kysehän on tietenkin INTIALAISESTA keittiöstä. Aiemmin viljelin indonesialaisia nimiä.
- Noidan Tytär
Saag Paneer kirjoitti:
Ja kuten muutamat ovat ehkä huomanneetkin, minun nimimerkkini ovat viimeisen parin vuoden aikana olleet suoraan rakastamastani indonesialaisesta keittiöstä. Paitsi, että ruoat ovat hyviä, niiden nimet ovat juuri sopivan mystisiä tälle palstalle... ;-D
yhtä hyvänmakuinen kuin ne ruoat?
Eikös ihminen/noita ole sitä mitä syö? - Saag Paneer
Noidan Tytär kirjoitti:
yhtä hyvänmakuinen kuin ne ruoat?
Eikös ihminen/noita ole sitä mitä syö?>>Eikös ihminen/noita ole sitä mitä syö?
- Noidan Tytär
Saag Paneer kirjoitti:
>>Eikös ihminen/noita ole sitä mitä syö?
tulisesta ruoasta ja se paistiliha minkä tein, ai ai, nami nami. Siitä tuli tulinen ja ihanan ylikypsä sekä aivan ihanan makuinen. Heitin siihen kaikenmaailman pippurit sekaan, tomaattipyreet ja vaikka mitä yrttejä sipulit. Sitten paistoin pari tuntia niin, että ensimmäisen puoli tuntia 250 asteessa ja sitten hieman laskin lämpöä. Ja lihaa ei tarvinnut irroittaa luusta vaan se irtosi itsestään. Seassa oli laakerinlehteä, rosmariinia sun muuta yrttiä. Siitä sitten söin monta päivää.
- Saag Paneer
Noidan Tytär kirjoitti:
tulisesta ruoasta ja se paistiliha minkä tein, ai ai, nami nami. Siitä tuli tulinen ja ihanan ylikypsä sekä aivan ihanan makuinen. Heitin siihen kaikenmaailman pippurit sekaan, tomaattipyreet ja vaikka mitä yrttejä sipulit. Sitten paistoin pari tuntia niin, että ensimmäisen puoli tuntia 250 asteessa ja sitten hieman laskin lämpöä. Ja lihaa ei tarvinnut irroittaa luusta vaan se irtosi itsestään. Seassa oli laakerinlehteä, rosmariinia sun muuta yrttiä. Siitä sitten söin monta päivää.
Oma suosikkini:
http://www.cooks.com/rec/doc/0,1639,158166-247199,00.html - Noidan Tytär
Saag Paneer kirjoitti:
Oma suosikkini:
http://www.cooks.com/rec/doc/0,1639,158166-247199,00.htmlja on nii-in ihana olotila. Hiukset märkänä, kylpytakki päällä, pyyhe olalla, Alan kohta voitelemaan. Sitten sänkyyn. Huomenna saa ravata siellä sun täällä ja vähän vielä tuollakin.
Mutta mitä ruokaa suosittelisit viikonlopuksi?
Ajattelin ostaa katkarapuja ja wokkivihanneksia, perjantaiksi, mutta päivä se on lauantaina ja sunnuntainakin. Ostanko kanaa vai kalaa? Jos vaikka tekisin uunilohta kermakastikkeessa yrttien kanssa. Sen kanssa sopisi esim. Basmatiriisi. Pitkäripainen on niin kaukana, että viinin saan unohtaa, mutta voin ottaa pakkasesta herukoita ja tehdä mehua itse. Tietysti siiderikin sopisi.
- Noidan Tytär
päivän ekaa ateriaa. Hyvä ruoka, parempi mieli. Näinhän se menee.
- Saag Paneer
Suomi24 pisti tuon yhden aloituksen etusivulle ja se houkutteli kaikki mahdolliset trollit tälle palstalle. Itse olen vaihtanut nimimerkkiä useaan otteeseen mm. samasta syystä kuin sinä. Ei se mitään. Sinun kirjoitustyylisi ja mielipiteesi tunnetaan jo palstalla, kirjoitat sitten millä nikillä tahansa. Sama koskee minua: vaikka vaihdan nikkiä, niin aina palstan "tutut" minut tunnistavat. Sama koskee ainakin nimimerkkejä "Rev", "Quadesha" ja "kirjis".
Sen verran uusi olet, että aluksi sekoitin sinut nimimerkkiin "Noitanainen" (voit ollakin), mutta siinä tapauksessa olet vaihtanut uuteen tietokoneeseen, jossa öökköset toimivat.- Noidan Tytär
"noitanainen". Kaikki koneeni on toimineen ä:llä ja Ö:llä sekä Å:lla. Laajakaista yhteys on ensimmäistä kertaa ja upouudella koneella. Ollut vasta toista vuotta.
Olen myös lukenut Noita-Nainen nimmarilla merkittyjä juttuja.
Käyn magia-palstalla enimmäkseen, en pahemmin muualla. - Quack
Näin se on näkövika, ja tuttujen kesken on kiva väännellä nikkejä muotoon jos toiseenkin. Ja se on ihan sama mitä siinä nimimerkki-loorassa seisoo, asiahan se on pääasia.
Sitten taas toisaalta ne joille on ihan vimmattu tarve saada yhdistää vaikka sata nikkiä kaikki yhdeksi ja samaksi ihmiseksi... oj då niiden kanssa. :P Ei nettikirjoittelua saa niin vakavaksi päästää että alkaa ihan aamusta iltaan ja illasta aamuun laatia karttoja kuka on kekä. Mutta hullullahan on hullun touhut. - Noidan Tytär
Quack kirjoitti:
Näin se on näkövika, ja tuttujen kesken on kiva väännellä nikkejä muotoon jos toiseenkin. Ja se on ihan sama mitä siinä nimimerkki-loorassa seisoo, asiahan se on pääasia.
Sitten taas toisaalta ne joille on ihan vimmattu tarve saada yhdistää vaikka sata nikkiä kaikki yhdeksi ja samaksi ihmiseksi... oj då niiden kanssa. :P Ei nettikirjoittelua saa niin vakavaksi päästää että alkaa ihan aamusta iltaan ja illasta aamuun laatia karttoja kuka on kekä. Mutta hullullahan on hullun touhut.mut jos jotain toista nimmaria käytän, niin olen sitten vaikka tuo Veggente, jos tämä entinen ei toimi jostain syystä tai toisesta. Tää on tällä palstalla eka, niin yritän pärjätä tällä. Olen tietysti joskus kirjoittanut vaan, ilman nimmarin laittamista, mutta ne eivät ole olleet ilkeilyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778