SINÄ JOKA REKKASIT

NIMIMERKKINI***

Tahallasi teit sen ja asetan kirouksen päällesi.


Terveisin: Noidan Tytär

Ps. Muille tiedoksi, että otan uuden nimimerkin ja ilmoitan sitten siitä

16

848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veggente

      nimmarini, en rekkaa sitä, mutta asetan kirouksen sen rekkaajan ja väärinkäyttäjän päälle.

    • Noidan Tytär

      onko muille käynyt samoin?

      • Noidan Tytär

        että nyt nimmarini toimiikin? Monta kertaa ilmoitti ensin, että nimimerkki on rekattu.
        Kokeilen vielä vanhalla nimmarilla

        T: Noidan Tytär


      • RevLoveEvolver

        Eipä ole tainnut koskaan käydä.

        Käytän ehkä sellaisia nimimerkkejä, jotka eivät useinkaan tule muille mieleen.

        Lisäksi vaihtelen nimimerkkiäni. En harhauttaakseni kanssakeskustelijoitani, vaan ainoastaan tehdäkseni faneille mahdollisimman vaivalloiseksi käyttää "hae kaikki viestit" toimintoa, kootakseen minusta aineistoa "Revlove" fan-sivustoa varten. Tai post-mortem sivustoa... värist.


      • Saag Paneer
        RevLoveEvolver kirjoitti:

        Eipä ole tainnut koskaan käydä.

        Käytän ehkä sellaisia nimimerkkejä, jotka eivät useinkaan tule muille mieleen.

        Lisäksi vaihtelen nimimerkkiäni. En harhauttaakseni kanssakeskustelijoitani, vaan ainoastaan tehdäkseni faneille mahdollisimman vaivalloiseksi käyttää "hae kaikki viestit" toimintoa, kootakseen minusta aineistoa "Revlove" fan-sivustoa varten. Tai post-mortem sivustoa... värist.

        Ja kuten muutamat ovat ehkä huomanneetkin, minun nimimerkkini ovat viimeisen parin vuoden aikana olleet suoraan rakastamastani indonesialaisesta keittiöstä. Paitsi, että ruoat ovat hyviä, niiden nimet ovat juuri sopivan mystisiä tälle palstalle... ;-D


      • Saag Paneer
        Saag Paneer kirjoitti:

        Ja kuten muutamat ovat ehkä huomanneetkin, minun nimimerkkini ovat viimeisen parin vuoden aikana olleet suoraan rakastamastani indonesialaisesta keittiöstä. Paitsi, että ruoat ovat hyviä, niiden nimet ovat juuri sopivan mystisiä tälle palstalle... ;-D

        Kysehän on tietenkin INTIALAISESTA keittiöstä. Aiemmin viljelin indonesialaisia nimiä.


      • Noidan Tytär
        Saag Paneer kirjoitti:

        Ja kuten muutamat ovat ehkä huomanneetkin, minun nimimerkkini ovat viimeisen parin vuoden aikana olleet suoraan rakastamastani indonesialaisesta keittiöstä. Paitsi, että ruoat ovat hyviä, niiden nimet ovat juuri sopivan mystisiä tälle palstalle... ;-D

        yhtä hyvänmakuinen kuin ne ruoat?
        Eikös ihminen/noita ole sitä mitä syö?


      • Saag Paneer
        Noidan Tytär kirjoitti:

        yhtä hyvänmakuinen kuin ne ruoat?
        Eikös ihminen/noita ole sitä mitä syö?

        >>Eikös ihminen/noita ole sitä mitä syö?


      • Noidan Tytär
        Saag Paneer kirjoitti:

        >>Eikös ihminen/noita ole sitä mitä syö?

        tulisesta ruoasta ja se paistiliha minkä tein, ai ai, nami nami. Siitä tuli tulinen ja ihanan ylikypsä sekä aivan ihanan makuinen. Heitin siihen kaikenmaailman pippurit sekaan, tomaattipyreet ja vaikka mitä yrttejä sipulit. Sitten paistoin pari tuntia niin, että ensimmäisen puoli tuntia 250 asteessa ja sitten hieman laskin lämpöä. Ja lihaa ei tarvinnut irroittaa luusta vaan se irtosi itsestään. Seassa oli laakerinlehteä, rosmariinia sun muuta yrttiä. Siitä sitten söin monta päivää.


      • Saag Paneer
        Noidan Tytär kirjoitti:

        tulisesta ruoasta ja se paistiliha minkä tein, ai ai, nami nami. Siitä tuli tulinen ja ihanan ylikypsä sekä aivan ihanan makuinen. Heitin siihen kaikenmaailman pippurit sekaan, tomaattipyreet ja vaikka mitä yrttejä sipulit. Sitten paistoin pari tuntia niin, että ensimmäisen puoli tuntia 250 asteessa ja sitten hieman laskin lämpöä. Ja lihaa ei tarvinnut irroittaa luusta vaan se irtosi itsestään. Seassa oli laakerinlehteä, rosmariinia sun muuta yrttiä. Siitä sitten söin monta päivää.

        Oma suosikkini:
        http://www.cooks.com/rec/doc/0,1639,158166-247199,00.html


      • Noidan Tytär
        Saag Paneer kirjoitti:

        Oma suosikkini:
        http://www.cooks.com/rec/doc/0,1639,158166-247199,00.html

        ja on nii-in ihana olotila. Hiukset märkänä, kylpytakki päällä, pyyhe olalla, Alan kohta voitelemaan. Sitten sänkyyn. Huomenna saa ravata siellä sun täällä ja vähän vielä tuollakin.

        Mutta mitä ruokaa suosittelisit viikonlopuksi?

        Ajattelin ostaa katkarapuja ja wokkivihanneksia, perjantaiksi, mutta päivä se on lauantaina ja sunnuntainakin. Ostanko kanaa vai kalaa? Jos vaikka tekisin uunilohta kermakastikkeessa yrttien kanssa. Sen kanssa sopisi esim. Basmatiriisi. Pitkäripainen on niin kaukana, että viinin saan unohtaa, mutta voin ottaa pakkasesta herukoita ja tehdä mehua itse. Tietysti siiderikin sopisi.


    • Noidan Tytär

      päivän ekaa ateriaa. Hyvä ruoka, parempi mieli. Näinhän se menee.

    • Saag Paneer

      Suomi24 pisti tuon yhden aloituksen etusivulle ja se houkutteli kaikki mahdolliset trollit tälle palstalle. Itse olen vaihtanut nimimerkkiä useaan otteeseen mm. samasta syystä kuin sinä. Ei se mitään. Sinun kirjoitustyylisi ja mielipiteesi tunnetaan jo palstalla, kirjoitat sitten millä nikillä tahansa. Sama koskee minua: vaikka vaihdan nikkiä, niin aina palstan "tutut" minut tunnistavat. Sama koskee ainakin nimimerkkejä "Rev", "Quadesha" ja "kirjis".

      Sen verran uusi olet, että aluksi sekoitin sinut nimimerkkiin "Noitanainen" (voit ollakin), mutta siinä tapauksessa olet vaihtanut uuteen tietokoneeseen, jossa öökköset toimivat.

      • Noidan Tytär

        "noitanainen". Kaikki koneeni on toimineen ä:llä ja Ö:llä sekä Å:lla. Laajakaista yhteys on ensimmäistä kertaa ja upouudella koneella. Ollut vasta toista vuotta.
        Olen myös lukenut Noita-Nainen nimmarilla merkittyjä juttuja.
        Käyn magia-palstalla enimmäkseen, en pahemmin muualla.


      • Quack

        Näin se on näkövika, ja tuttujen kesken on kiva väännellä nikkejä muotoon jos toiseenkin. Ja se on ihan sama mitä siinä nimimerkki-loorassa seisoo, asiahan se on pääasia.

        Sitten taas toisaalta ne joille on ihan vimmattu tarve saada yhdistää vaikka sata nikkiä kaikki yhdeksi ja samaksi ihmiseksi... oj då niiden kanssa. :P Ei nettikirjoittelua saa niin vakavaksi päästää että alkaa ihan aamusta iltaan ja illasta aamuun laatia karttoja kuka on kekä. Mutta hullullahan on hullun touhut.


      • Noidan Tytär
        Quack kirjoitti:

        Näin se on näkövika, ja tuttujen kesken on kiva väännellä nikkejä muotoon jos toiseenkin. Ja se on ihan sama mitä siinä nimimerkki-loorassa seisoo, asiahan se on pääasia.

        Sitten taas toisaalta ne joille on ihan vimmattu tarve saada yhdistää vaikka sata nikkiä kaikki yhdeksi ja samaksi ihmiseksi... oj då niiden kanssa. :P Ei nettikirjoittelua saa niin vakavaksi päästää että alkaa ihan aamusta iltaan ja illasta aamuun laatia karttoja kuka on kekä. Mutta hullullahan on hullun touhut.

        mut jos jotain toista nimmaria käytän, niin olen sitten vaikka tuo Veggente, jos tämä entinen ei toimi jostain syystä tai toisesta. Tää on tällä palstalla eka, niin yritän pärjätä tällä. Olen tietysti joskus kirjoittanut vaan, ilman nimmarin laittamista, mutta ne eivät ole olleet ilkeilyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe